برگزیده های پرشین تولز

انتشار نسخه نهایی Yahoo! Messenger 6 جديد!

behnaiivii

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 می 2004
نوشته‌ها
4
لایک‌ها
0
بالاخره پس از هياهوی بسيار نسخه نهائی Yahoo! Messenger راس ساعت 14:31 , May 24 رسماُ انتشار يافت , دوستان عزيز میتوانند اين نسخه را از اينجا دريافت نمايند.
نگارش جدید ، هم اکنون برای دریافت آماده است و به گفته سرپرست تیم فنی آن هماهنگی این ویرایش با دیگر سرویسهای در حال ارائه از جانب شرکت یاهوو بمراتب بهتر از نسخه های قدیمی می باشد . بطور مثال ، از این پس کاربران پیغام رسان فوری یاهوو این امکان را خواهند داشت تا از درون پنجره خود برنامه به جستجو در کتاب آدرسها (Addres Book) بپردازند . همچنین ، پنجره اصلی پیغام رسان فوری می تواند به دو قسمت مجزا تقسیم شود یک قسمت به منظور انجام بازی های تفریحی و یا استفاده از موتور جستجوگر یاهوو ، و قسمت دیگر که شامل لیست دوستان کاربر می باشد .
Lisa Pollock Mann ، مدیر ارشد توسعه نرم افزار (Yahoo Messenger) می گوید: "جلوه های بصری به عنوان مهمترین شاخص در این بروز رسانی مد نظر گرفته شده است ." یاهوو به نرم افزار خود قابلیتی به نام "Audibles" نیز افزوده است . "Audibles" ها در واقع اشکالی فانتزی و بصورت فلاش می باشند که پیامهای از قبل ذخیره شده را با صدا می خوانند .
و........


برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید :
SetarehSorkh
راستي لينكدوني سايت ستاره سرخ رو از دست ندين خيلي متنوعه
 
بالا