برگزیده های پرشین تولز

انجام خدمات سئو و بهینه سازی سایت با قیمتی بسیار مناسب

seo-man

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2010
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
با سلام وعرض احترام خدمت شما دوستان عزیز.
اگر به سئو و بهینه سازی سایت خود اهمیت میدهید،اگر از بازدید کم خسته شده اید اگر می خواهید در موتور های جستجو مکان بهتری کسب کنید سئو و بهینه سازی سایت خود را به ما بسپارید.
اکر از سئو ی سایت خود بی خبرید و نمیدانید میزان محبوبیت شما در نزد موتورهای جستجو چقدر است، کافی است به آدرس http://whois.domaintools.com مراجعه کرده و از زبانه site profile در قسمت seo score درصد سئو ی خود را مشاهده کنید . این در صد نشانگر محبوبیت شما نزد موتورهای جستجو را نشان میدهد.
ما این درصد را به طور تضمینی به بالاترین سطح ممکن میرسانیم.
برای شروع کار میتوانیم نمونه کارهایی برای شما معرفی کنیم تا به صورت عینی حتی درصدهای 99% و 100% را به عینه ملاحظه فرمایید.
با توجه به این که تازه فعالیت خودم رو در این فروم شروع کردم و احتمالا خیلی از دوستان به خاطر بی اعتمادی و نشتاختن بنده شاید به خاطر مسائل کلاهبرداری(که تو اینترنت کم هم نیست) دچار شک و تردید بشن عرض میکنم که ، تا یک مدت محدودی حاضرم هزینه ی سئو رو بعد از انجام کار دریافت کنم که فقط اعتماد دوستان جلب بشه و کسانی که سایتشون رو سئو کردیم تاییدگر ما بشن.
در آخر هم این رو عرض میکنم که وقتی ما مثلا سئوی 98 % رو برای شما تضمین میکنیم، اگر سئو شما به 97% رسید و نتونستیم اون را بالاتر ببریم هیچ مبلغی از شما گرفته نمیشه و سئو یی که انجام دادیم کادویی برای شماست:)
برای سفارش و یا طرح سوال لطفا فقط از طریق ایمیل اقدام کنید و اکثرا در ایمیلم آنلاین هستم و ظرف نهایت 6 ساعت رسیدگی میشه و پاسخ داده میشه:
ایمیل : mehdi.azad.urm[at]gmail.com
 

eshahrvand

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 ژوئن 2010
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
0
فکر می کنم این موضوع ربطی به وردپرس نداشته باشه و از مدیران محترم انجمن خواهش می کنم تاپیک رو حذف کنن.

******************************************

علاقه مندان به بهینه سازی هم می دونن که حتی خود گوگل هم نمیتونه رنک یا بهینه سازی رو تضمین کنه و این رو به صراجت گفته پس مطرح کردن یک چنین چیزهایی معقول نیست

این دوست عزیز هم کلماتی مثا "سئو 98%" رو مطرح کردن که بیشتر شبیه به علامت اختصاری بین چند نفر آدم ه و هیچ ریشه ی علمی نداره و معلوم نیست منظور alexa است یا گوگل یا چه چیز دیگه ای که مشخص ه تازه شروع کردن.

نهایتا تجربه من به عنوان کسی که 9 سال کار طراحی و بهینه سازی سایت و وبلاگ ها رو در موتور های جستجو انجام دادم اینه که مهمترین کار شما برای ارتقا مطلب خوب با روابط خوب با همکاران شماست.

می تونید آموزش های مرتبط با بهینه سازی سایت رو در وبلاگ من ببینید که لینکش در امضا هست
 

Pixelweb

Registered User
تاریخ عضویت
11 می 2009
نوشته‌ها
1,316
لایک‌ها
80
محل سکونت
Shiraz
با عرض معذرت تضمین در زمینه سئو یعنی ناآگاهی دوست عزیز.
 

seo-man

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2010
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
از مدیر محترم انجمن خواهشمندم که این تایپیک رو حذف کنند.
چرا که اینجا افرادی اظهار نظر میکنند که قصدشون فقط خراب کردن دیگران ، تبلیغات کارها و تخصص خودشون ،و به رخ کشیدن سابقه و سایتهای خودشون است.و فکر میکنند که میتوانند با ایجاد اسپم و بزرگ جلوه دادن خودشون درخواستهای احتمالی کاربران رو به سمت خودشون بکشند.
جناب آقای eshahrvand ممنون ازاین که یادآور شدید این تایپیک رو حذف کنند.چون مثل اینکه این پست برای شما خیلی سنگینی میکرد.
ایکاش در یکجای این 9 سال تجربتون متوجه میشدید که خراب نکردن پستهای دیگران و داشتن کمی انسانیت و پایبند بودن به برخی مسائل انسانی خیلی بالاتر از فوق تخصصهایی است که در امر سئو کسب کرده اید.
از اینکه در این تایپیک پست زدم خیلی پشیمانم.
آقا شهریار شما رو خوب میشناسم روی صحبتم شما نبودید.سوء تفاهم نشه
 

faryaad

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 ژوئن 2010
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
تضمین یعنی نمونه موفقی که قبلا انجام دادین
یعنی سئو اینقدر پیچده هست که یک فرد آماتور نیز از ضمن خود احساس میکند یک حرفه ای هست البته به شما جسارت نشه اینو کلی عرض کردم سئو کار در مرحله اول نیاز به تبلغ نداره چون هرکس دنبال سئو کار باشه جستجو میکنه و اولین سایت بهترین سایته چون
کسی که وارده اولین سایت که روش وقط میزاره سایت خودشه
 

Pixelweb

Registered User
تاریخ عضویت
11 می 2009
نوشته‌ها
1,316
لایک‌ها
80
محل سکونت
Shiraz
امیدوارم از پست من رنجیده نشده باشید. نظر شخصی ام رو گفتم.
موفق باشید
 
بالا