برگزیده های پرشین تولز

انجام سئو با استفاده از رتبه بندی الکسا

decoweb

Registered User
تاریخ عضویت
13 فوریه 2017
نوشته‌ها
683
لایک‌ها
247
سن
86
محل سکونت
اصفهان
alexa-700-660x300.png

الکسا در واقع وب سایتی وابسته به سایت پرنت amazon.com است. هدف اصلی این سایت رتبه بندی سایت های اینترنتی با توجه به مقدار بازدید کننده آن و هم چنین مقدار ترافیکی است که به سمت آن روانه شده است. که با توجه به در نظر داشتن معیارهای محاسباتی و هم چنین آماری، سایت ها را با توجه به مقدار دیده شدن رتبه بندی می نماید. انجام سئو با استفاده از رتبه بندی الکسا جز بخش هایی است که متخصصان بخش سئو باید به آن توجه داشته باشند.

باید بدانید انجام سئو با استفاده از رتبه بندی الکسا نیز برای کاربران دارای اهمیت است. آماری که از این سرویس داده می شود آمار دقیق و کاملی نیست و براساس واقعیت نمی باشد و بیشتر بر محاسبات فرضی و احتمالی گردآوری می شود زیرا بیشتر منبع اطلاعاتی که در الکسا وجود دارد، در واقع از نوار ابزاری است که مرورگر مخاطب و کاربران آن را نصب نموده اند. این امکان وجود دارد کاربران بدون نصب نیز از آن استفاده کنند. اما آنچه مهم است رتبه الکسا جایگاه خود را بین کاربران ایجاد نموده و اهمیت نسبی در عرصه وب و به خصوص زمینه تجارت الکترونیک دارد.


انجام سئو و بازه زمانی جهت کسب رتبه در الکسا

اگر شما دارای سایت تاسیس هستید باید بدانید جهت کسب رتبه الکسا پس از این که به عضویت آن در آمدید باید به مدت یک تا سه ماه از گذشته باشد تا بتوانید در آن رتبه کسب نمائید. جهت کسب رتبه بهتر در این سایت هر چه بازدید کنندگان شما بیشتر باشد قطعا شانس سایت شما جهت احراز رتبه بهتر در این وب سایت بیشتر می شود. نشر مطالب مفید و کاربردی تر و اهمیت دادن به مخاطب یکی از لازمه های این بخش است. به این روش هر چه فعالیت اعمال شده از طرف شما با کیفیت بیشتر اعمال شود سایت الکسا نیز شما در بازه زمانی کوتاه تری به رسمیت خواهد شناخت.

پایین رفتن رتبه الکسا به دلیل بازدید صورت می گیرد و در واقع الکسا با بررسی میزان ترافیک موجود در سایت بررسی می شود. هر چه مقدار ترافیک یک سایت بیشتر شود مقدار رتبه الکسا نیز بیشتر کاهش پیدا می کند. بنابراین برای انجام سئو این بخش باید سعی کنیم ترافیک بیشتری را به سمت سایت روانه نمائیم.

البته باید این ترافیک را با یک سئو مدون و بهینه بالا ببریم. افزایش بازدید سایت می تواند به دلایل مختلفی صورت گیرد از جمله افزایش بازدید سایت با روش های واقعی و یا روش های غیر معمول که سبب ایجاد ترافیک به طرف سایت می شود. ترافیک واقعی می تواند به دلیل آوردن کاربران از طریق موتورهای جستجو، شبکه های اجتماعی، یا دیگر روش ها از جمله تبلیغات بنری کانال های تلگرامی صورت گیرد و ولی ترافیک غیر معمول را می توان از طریق نرم افزارهای دیگر در این بخش اجرا نمود.
 
بالا