برگزیده های پرشین تولز

انجام سئو با استفاده از شبکه های اجتماعی

decoweb

Registered User
تاریخ عضویت
13 فوریه 2017
نوشته‌ها
683
لایک‌ها
247
سن
86
محل سکونت
اصفهان
%D8%B3%D8%A6%D9%88-SEO-650x230.jpg

:general105: انجام سئو با استفاده از شبکه های اجتماعی یکی از موارد مهم در ارتقا و بالا بردن رنکینگ سایت می باشد. امروزه با روی کار آمدن شبکه های اجتماعی مختلف، افراد زیادی در جهان تمایل به استفاده از آن ها پیدا کرده اند. به طوری که همین افراد ساعت های زیادی از اوقات فراغت خود را در این شبکه های اجتماعی می گذارند. بنابراین این شبکه های اجتماعی جز مکان هایی می باشد که می توانید افرادی زیادی را به سایت خود روانه کنید. بنابراین سریعا دست به کار شوید و جهت انجام سئو، وب سایت های شبکه های اجتماعی را در اولویت خود قرار دهید. اما عواملی سبب می شود انجام سئو با استفاده از شبکه اجتماعی با موفقیت همراه باشد چیست؟ در ادامه به این مواد خواهیم پرداخت.

عوامل مهم در انجام سئو با استفاده از شبکه های اجتماعی

۱- بالا بردن تعداد لایک و توئیت های لینک ها می تواند روی رنک گوگل تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

۲- استفاده از اکانت های قدرتمند و قدیمی توئیتر با دنبال کننده های بالا تاثیر بیشتری نسبت به توئیت های اکانت جدید و با تاثیرگذاری کم دارد.

۳- بالا بردن تعداد لایک در فیس بوک جهت افزایش رنکینگ می تواند مفید واقع شود با توجه به این که گوگل بیشتر اکانت های فیس بوک را نادیده می گیرد اما این احتمال دارد که بالا بردن تعداد لایک در فیس بوک به یک سیگنال ضعیف عمل کند. اشتراک گذاری در فیس بوک مانند بک لینک عمل می نماید و سبب افزایش پیدا کردن مخاطبین وب سایت عمل نماید. افزایش قدرت نویسندگی در این شبکه اجتماعی می تواند وزن بیشتری در رنکینگ گوگل بدهد.

۴- پینترست یکی از شبکه های محبوب اجتماعی می باشد که دارای حجم بالای اطلاعات عمومی می باشد و این احتمال وجود دارد که گوگل پین این نوع از سایت ها را به عنوان سیگنال اجتماعی در نظر بگیرد.

۵- رای گیری در سایت های اجتماعی نیز یکی از این مواردی است که می تواند سبب باالا رفتن رنکینگ سایت شود.

۶- حضور در گوگل پلاس و قراردادن محتوای مفید در آن و جذب افراد زیاد می تواند در نتیجه بخش بودن در کلیک خور کردن سایت و بازدید آن موثر بوده و یکی از روش های بالا بردن رنکینگ سایت محسوب شود.

۷- ارتباط به سبک سیگنال های اجتماعی نیز یکی دیگر از بخش های موثر در بالا بردن رنکینگ سایت می باشد. موتور جستجو گوگل با احتمال زیاد اطلاعات ارتباطی گسترده اطراف لینک از جمله اشتراک اکانت، محتوا گذاری ها و متن های حاشیه را در نظر می گیرد و آن را جهت رتبه دهی به سایت ملاک عمل قرار می دهد.

انجام عملیات سئو سایت با استفاده از شبکه های اجتماعی و حضور فعال و مستمر در آن سبب جذب افراد به سمت سایت شما شده و همین قضیه باعث قرار گرفتن سایت شما در رتبه های اول موتور جستجو می گردد.
 
بالا