برگزیده های پرشین تولز

انجام پروژه های برنامه نویسی و گرافیکی

Brayant

Registered User
تاریخ عضویت
28 فوریه 2009
نوشته‌ها
125
لایک‌ها
1

WWW.MooQTeam.COM
head.png


موکیو تیم چیست؟

توضیحاتی مربوط به تاریخچه ی تیم موکیو

تیم برنامه نویسی و طراحی موکیو مدت ها میباشد که در این کار با نام های مختلف فعالیت دارد اما پس از گذشت ماه ها و سال ها تصمیم گرفتیم تا یک تیم منسجم و حرفه ای را دوره هم جمع کنیم تا پروژه های قدرتمند و طبق استاندارد انجام دهیم . این تیم ابتدا با نام AMSDesign شروع به فعالیت کرد و پس از آن مدتی بینام و نشان بود اما در اواخر سال 88 تیم دوباره فعالیت خود را از سر گرفت و نام خود را به موکیو تیم (که معنی خاصی نیز ندارد) تغییر داد .
یکی از فواید همکاری با این تیم انجام گروهی پروژه ها میباشد و استفاده از چندین فکر و ایده و عقیده که میتواند در یک پروژه طرحی همگانی را بسازد .
در حال حاضر تیم موکیو فعالیتش در طراحی های گرافیکی ( تبلیغات , بنر , پوستر و ...) و برنامه نویسی وب به طور اختصاصی میباشد و تا این زمان تصمیم به ارائه پروژه های چند منظوره و عمومی نکرده که در آینده ای نزدیک به لطف پروردگار چنین امری انجام خواهد گرفت .

محیطی سالم و تیمی در موکیو
درباره ارتباط بین اعضاء


تیم موکیو اعتقاد به کار گروهی دارد و میداند که با مشورت و همکاری با دیگران میتواند موفقیت های زیادی بدست آورد . از این رو اعضای تیم به گونه ای کنار هم قرار گرفته اند که فعالیت های یکپارچه ای را دارا میباشد . صمیمیت بین اعضاء وجود دارد و هریک از آنان در انجام پروژه ها ایرادات و مشکلات یکدیگر را بیان میکنند تا به بهترین نحو پروژه ای به مشتری تحویل داده شود .








  • تیم موکیو حاضر به انجام تمامی پروژه های برنامه نویسی شما در کمترین زمان و بهترین کیفیت با بهترین پشتیبانی میباشد .
  • برای سفارش طراحی به آدرس : http://www.mooqteam.com/contact.html مراجعه نمایید
  • برای دیدن تعدادی از نمونه کارها : http://www.mooqteam.com/portfolio.html مراجعه نمایید
  • برای آشنایی با اعضای تیم : http://www.mooqteam.com/about.html مراجعه نمایید

در صورتی که سوالی داشتید : MooQTeaM => آیدی یاهو


 
بالا