برگزیده های پرشین تولز

انجام پروژه های دانشجویی مرتبط با الکترونیک، خدمات و فروش محصولات مرتبط با الکترونیک

Abolfazl.Khazaei

Registered User
تاریخ عضویت
2 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
330
لایک‌ها
77
سن
29
محل سکونت
تهران ، مجدیه شمالی
abolfazlkhazaei.png

با سلام
همانطور که از عنوان تایپک مشخص هست، کلیه ی پروژه های دانشجویی مرتبط با الکترونیک شامل طراحی، ساخت، کدنویسی و ... کلیه ی خدمات مربوط به الکترونیک مانند طراحی، ساخت و مونتاژ برد، رفع ایراد و یا مشاوره. و در نهایت فروش محصولات مرتبط با الکترونیک مانند منبع تغذیه، تستر و ... پذیرفته می شود.

در مورد قیمت
-در صورتی که پروژه شامل قطعات می شود، خرید قطعات لازم از فروشندگان معتبر همکار با سابقه ی همکاری بالا خریداری شده و بیشترین میزان تخفیف به منظور کاهش هزینه های شما از فروشنده گرفته خواهد شد.
-در صورتی که پروژه شامل کار های خدماتی مثل حکاکی/برش لیزری و یا پرینت سه بعدی می شود، دستگاه های مرتبط با این خدمات موجود است و این خدمات توسط خود ما انجام میگیرد، هزینه ی تمام شده بسیار پایین از بازار خواهد بود.(اجرت صفر برای این خدمات)
-اجرت هر پروژه بسته به میزان زمان و وقت مصرف شده برای آن پروژه محاسبه خواهد شد و کمترین میزان ممکن برای شما محاسبه خواهد شد.
از سمت ما تا جایی ممکنه سعی شده است که اهمیت روی توافق قیمت باشد، در صورتی که قیمت خاصی مد نظر شما هست میتوانید آن را نیز اعلام نمایید تا بررسی گردد.

در مورد کیفیت
کیفیت عامل شماره یک کار ما است و تا کنون تمامی مشتریان ما بدون استثنا با رضایت کامل 100 درصدی پروژه و محصولات خورد را دریافت کرده اند.
شعار ما رفع ایراد و تکمیل سازی کامل پروژه یا محصول به گونه ای است که دیگر کسی نتواند از آن ایراد بگیرد. و این یعنی تکامل 100 درصد

استعلام قیمت
برای استعلام قیمت از طریق تلگرام اقدام نمایید.(اینجا کلیک کنید @merlin475)
در اولین پیغام خود توضیحات کامل پروژه یا محصول مورد نظر خود را بنویسید. به پیغام های شما با سرعت رسیدگی خواهد شد.

مثال: با سلام منبع تغذیه 0 تا 24 ولت 3 آمپر با نمایشگر ولتاژ و جریان و امکان کنترل ولتاژ و جریان چقدر هزینه خواهد برد؟
مثال: سلام، یک پروژه لازم دارم که در آن دو لامپ با استفاده از وای فای و موبایل کنترل شوند و بتوان آن ها را با موبایل خاموش و روشن کرد، چقدر هزینه داره؟

نمونه کار ها
برای دیدن نمونه کار ها اینجا کلیک کنید و وب سایت ما را مشاهده نمایید و روی گوگل به فارسی یا انگلیسی ابوالفضل خزائی را سرچ کنید و به وب سایت مراجعه نمایید.

سایر خدمات
در حال حاظر خدمات پرینت سه بعدی و لیزر شامل طراحی، پرینت، برش، حکاکی و ... نیز پذیرفته می شود. برای قیمت یابی و استعلام موارد خارج از این پست نیز از تلگرام استفاده نمایید. معمولا پروژه های قابل انجام پذیرفته خواهند شد.

نظرات، پیشنهادات و انتقادات
نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق تلگرام اعلام نمایید. نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما برای ما دارای اهمیت زیادی هستند و ما از آن ها استقبال خواهیم کرد.
 
بالا