برگزیده های پرشین تولز

انجام کلیه پرداخت ها و صورت حساب های شما با وب مانی / خرید دلار وب مانی شما با بالاترین نرخ !!!!!!

trapay.ir

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 آگوست 2011
نوشته‌ها
34
لایک‌ها
13
سن
35
محل سکونت
شیراز
سلام خدمت شما دوستان گرامی

یکی از بزرگترین دغدغه هایی که همیشه با کاربران همراه بوده است؛ به اشتراک گذاشتن مدارک و اطلاعات شخصی شان می باشد. ما این مژده را به شما می دهیم که در مجموعه تراپی برای انجام پرداخت های ارزی هیچ گونه مدرکی از شما گرفته نمی شود. از افتخارات مجموعه تراپی این می باشد که پرداختی های شما را در کمترین زمان ممکن و با ارزان ترین قیمت انجام می دهد.

با توجه به اینکه تمامی سایت های خارجی گزینه ارسال پول به ایران را ندارند، اما ما می توانیم درآمدهای ارزی شما را نقد کرده و مقدار ریالی آن را خیلی سریع به شما تحویل دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع حساب وب مانی توصیه میکنیم به سایت trapay.ir مراجعه کنید و از مقالاتی که برای آشنایی شما با کاربردهای وب مانی، آموزش های لازم به صورت کامل همراه با تصاویر تهیه شده است، استفاده نمائید.

wmtransfer.jpg



خدمات سایت تراپی
نقد کردن در امدهای ارزی

نقد کردن دلار وب مانی همیشه از نگرانی های افرادی مانند عکاسان، گرافیست ها و در کل افرادی می باشد که درامدهای ارزی دارند. یکی از خدمات منحصر بفرد مجموعه تراپی نقد کردن درآمدهای ارزی شما می باشد. در صورتی که شما فری لنسر هستید و مشتریان شما در خارج از کشور می باشند می توانید به آسانی در محیطی مطمئن از طریق سایت trapay.ir درامد ارزی خود را به ریال نقد کرده و در کمتر از 24 ساعت، دریافت کنید. مجموعه تراپی با عضویت در "انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی" این اطمینان خاطر را به شما دوستان می دهد تا با خیالی آسوده سفارشات خود را به ما بسپارید. مجموعه تراپی با تیم پشتیبانی متخصص و متعهد و با هدف جلب رضایت شما در تمامی این سال ها توانسته افتخار خدمتگزاری به شما گرامیان را داشته باشد.


webmoney-charge.png



شارژ کردن حساب وب مانی
در صورت داشتن حساب وب مانی برای انجام کلیه پرداخت ها و صورت حساب هایتان باید به حساب وب مانی خود به مقدار لازم پول واریز کنید. ما می توانیم برای خرید دلار نیز شما را "همراهی" کنیم. مقدار ریالی مود نیاز خود را واریز کرده و ما با توجه به نوع کیف پول شما، حسابتان را در کمترین زمان ممکن شارژ خواهیم کرد.




انجام پرداخت های ارزی شما با وب مانی
در صورتی که از سایت های خاصی برای دریافت خدمت یا کالا خرید می کنید، تنها کافی است لینک کالا یا خدمت خود را برای ما ارسال نمائید، سپس پرداخت ریالی خود را واریز کرده و خیلی سریع کالا یا خدمت خود را دریافت کنید. کارمزدهای ما بسیار ارزان می باشد و سرعت عمل مجموعه تراپی رضایت خاطر شما را جلب می کند. همچنین سایت ما هیجگونه مدرکی برای انجام سفارشات از شما دریافت نخواهد کرد .جهت اطلاع از نرخ های تراپی برای نقد کردن درآمد های ارزی خود با ما تماس بگیرید، کارشناسان تراپی، شما را راهنمایی خواهند کرد.




create-webmoney-account.jpg


ایجاد حساب وبمانی
دوستان همراه، جای هیچگونه نگرانی نیست! در سایت trapay.ir تمامی اطلاعاتی که باید در زمینه ایجاد حساب وب مانی و انواع کیف پول آن بدانید گردآوری شده است. به غیر از آن در صورتی که در هر مرحله نیاز به مشورت داشته باشید مشاوران ما مشتاق خدمتگزاری به شما سروران گرامی می باشند.


مزایای مجموعه تراپی

اولین مزیت مجموعه تراپی، که میتوان به آن اشاره کرد این است که در محیطی امن، می توانید به واریز و انتقال پول خود بپردازید همچنین کار کردن با پنل مدیریتی تراپی بسیار آسان می باشد. مزیت دیگر این است که هنگام انجام کلیه پرداخت ها و صورت حساب های شما، هیچ گونه مدرکی از شما گرفته نمی شود و این موضوع باعث می شود که اطلاعات حساب شما محفوظ باقی بماند. از طرفی کلیه پرداختی ها، شارژ و انتقال پول در حساب وب مانی تان با ارزان ترین قیمت و خیلی سریع تر از آنچه که فکر کنید انجام می شود.



کلام آخر

اطلاعات مفید زیاد دیگری در سایت trapay.ir موجود می باشد که به سوالات شما پاسخ داده می شود. همچنین مجموعه تراپی با ارائه خدماتی متمایز و تیم پشتیبانی متعهد آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشد. فعالیت های مستمر ما در تمامی این سالها گویای اعتماد شما ، به مجموعه خودتان است.



جهت اطلاع از اخرین قیمت ها و نحوه سفارش پرداخت از طریق راه های زیر با ما در ارتباط باشید.

راه های ارتباطی با ما:

www.trapay.ir

09177879986
07132361287

تلگرام: https://telegram.me/trapay_support
 
Last edited:
بالا