برگزیده های پرشین تولز

انجمن کرجی های مقیم پی تی

وضعیت
موضوع بسته شده است.

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
نخستین مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز منصوب شد وزیر آموزش و پرورش نخستین مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز را منصوب کرد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حمید رضا حاجی بابایی، اکبر حلیمی زمهریر را به سمت مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز منصوب کرد.
استان البرز با پیشنهاد دولت و تصویب مجلس طی ماه گذشته ایجاد شد. پیش از این آموزش و پرورش شهر کرج به عنوان یک منطقه آموزشی زیر نظر آموزش و پرورش شهرستانهای تهران فعالیت می کرد.
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
جودو قهرمانی ایران/ استان البرز قهرمان شد/ رودکی در سنگین وزن طلا گرفت سی و پنجمین دوره رقابت های جودو قهرمانی کشور که در مشهد مقدس جریان داشت شب گذشته با قهرمانی استان البرز خاتمه یافت. به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات به مدت دو روز با حضور 200 جودوکار از 30 استان به میزبانی هیئت جودوی خراسان رضوی و آستان قدس رضوی در مشهد مقدس برگزار شد که در پایان جودوکاران استان البرز با دو مدال طلا و دو مقام پنجمی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دادند. خراسان رضوی با بدست آوردن یک مدال طلا، یک نقره، یک برنز نایب قهرمان شد و تهران هم با یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک مقام سکوی سوم را از آن خود کرد. جام اخلاق نیز به جودوکاران خوزستان اهداء شد.
در مراسم پایانی این مسابقات که با حضور علیرضا امینی رئیس فدراسیون جودو ، حاج یوسف زاده مدیر تیم های ملی ، مدیر کل تربیت بدنی خراسان رضوی و مدیرعامل آستان قدس رضوی برگزار شد از محمد جدیری، اصغر دهقان، اسماعیل طرفداری، خسرو دلیر و مسعود حاجی آخوندزاده به عنوان جودوکاران نامدار استان خراسان تجلیل و قدردانی شد. همچنین از محمد خانی اسفندآبادی رئیس کمیته مسابقات و رئیس سازمان لیگ فدراسیون جودو و کوراش با عنوان اولین داور ایرانی که مبارزه جودوکاری از **** اشغال گر قدس را قضاوت نکرد تقدیر شد.
محمدرضا رودکی تنها ملی پوشی بود که در این مسابقات حضور یافت. رودکی که خود را آماده حضور در بازیهای آسیایی می کند به دلیل نداشتن حریف تمرینی در اردوهای تیم ملی دو هفته قبل در مسابقات بهترین های ایران حضور یافت و در تاتامی خراسان هم به مدال طلا دست یافت.
نفرات برتر اوزان مختلف عبارتند از :
60- کیلوگرم:1- احمدرضا عبدی ( البرز)2- بهداد وحدانی(خراسان شمالی)3- علی بگری (خوزستان) و محمد جوانی (اصفهان)

66- کیلوگرم: 1- وحید حسن زاده (تهران)2- ایرج آقایی (آذربایجان شرقی)3- وحید بنا (فارس) و مهدی خان احمدلو (زنجان)

73- کیلوگرم:1- یوسف کریمیان (ایلام)2- عرفان محبی (کرمانشاه)3-محمد قربان لو(توابع)و الیاس علی اکبری (خراسان شمالی)

81- کیلوگرم:1- امیر قاسمی نژاد (خراسان رضوی)2- وحید نوری (تهران)3- سعید مرادی (قزوین) ومجتبی قادری (خراسان شمالی)

90- کیلوگرم:1- مسعود جلیلوند (البرز)2-علی محمدیان (خراسان شمالی)3-محسن عزیزپور (ایلام)ومحمد جعفر انصاری (مازندران)

100- کیلوگرم: 1-مصطفی آهن فروش (اصفهان)2-سعید مجتبی یحیایی (مازندران)3-رضا خانی نیا (گیلان)و یحیی برومندی (خراسان رضوی)

100+ کیلوگرم:1-محمدرضا رودکی (فارس)2-مجیدقلی حسننقه (خراسان رضوی)3-مسعود حاجی پور (خراسان شمالی)و مرتضی میرزاحسینی (قزوین)
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
عابد انتقاد کرد: اشتهارد کرج حمایتهای فرهنگی نشده است کرج - خبرگزاری مهر: عضو شورای اسلامی اشتهارد گفت: اشتهارد از حمایتهای فرهنگی کافی برخوردار نشده و امکانات فرهنگی آن در برخی از موارد با نیازها تناسب ندارد.
عامر عابد در گفتگو با خبرنگار مهر در کرج افزود: فعالیتهای زمینه ساز برای گسترش امکانات فرهنگی در اشتهارد کافی نبوده و این فعالیتها باید تقویت شود تا بتوانیم در اینده ای نزدیک جوابگوی همه نیازهای فرهنگی مردم این منطقه باشیم.​
وی ادامه داد: فعالیتهای اداره ارشاد در اشتهارد چندان پررنگ و چشمگیر نبوده ضمن اینکه در این منطقه یک فرهنگسرا داریم که تقاضا داده ایم تا این فرهنگسرا در اختیار شهرداری قرار گیرد.​
این مسئول عنوان کرد: برای ارتقای امور و فعالیتهای فرهنگی در اشتهارد فعالیتهای مختلفی انجام شده که برگزاری جشنواره کودکان با حضو هنرمندان صدا و سیما، کمک و مساعدت به برگزاری کلیه مراسم فرهنگی سطح منطقه و کمک سالیانه به کلیه مساجد سطح شهر، بخشی از این فعالیتها بوده است.​
وی اظهار داشت: ساخت و ایجاد مجتمع فرهنگی و تفریحی اشتهارد با پیشرفت 50 درصدی و کمکهای قابل توجه به بخش ورزش و برگزاری مسابقات مختلف در منطقه از دیگر اقداماتی است که در جهت کاهش کمبودها صورت گرفته است.​
ساخت مجتمع دارالقرآن شهر اشتهارد
این مسئول بیان کرد: پیگیری و ساخت استخر و سونای سرپوشیده و زمین چمن مصنوعی و ساخت مجتمع دارالقرآن شهر اشتهارد با داشتن بیش از هزار عضو فعال از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است.​
عابد خاطرنشان کرد: همچنین یک باب کتابخانه ساخته و به انجمن کتابخانه ها تحویل داده شده است که این امر از کمبودهای فرهنگی در سطح منطقه می کاهد.​
اشتهارد دارای چهار باب کتابخانه است
وی اضافه کرد: اشتهارد دارای چهار باب کتابخانه و 37 هزار جلد کتاب است ضمن اینکه بیش از چهار هزار عضو فعال در این زمینه وجود دارد.​
این عضو شورا افزود: ساخت و احداث بزرگترین شهربازی سرپوشیده در شهرهای اقماری شهرستان کرج نیز دنبال می شود که این امر یک پروژه بسیار بزرگ محسوب می شود.​
وی یادآور شد: حال که استان البرز و اداره کل ارشاد در این استان تشکیل شده، فرصت مطلوبی فراهم شده تا شهرهای اقماری نیز بتوانند سهم کافی از فعالیتها و امکانات فرهنگی داشته باشند و در این زمینه نیازهای خود را بیش از قبل تامین کنند.​
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
طرح پایش آنفلوآنزای مرغی در کرج آغاز شد کرج - خبرگزاری مهر: رئیس شبکه دامپزشکی کرج گفت: طرح "پایش آنفلوآنزای مرغی" در این شهرستان آغاز شد. علیرضا جمالی در گفتگو با خبرنگار مهر در کرج افزود: با توجه به نزدیک شدن فصل سرما و احتمال شیوع بیماری آنفلوآنزای مرغی، طرح پایش این بیماری آغاز شده و پیش بینی می شود که انجام آن تاثیرات فراوانی در جهت جلوگیری از شیوع بیماری یادشده داشته باشد.
وی ادامه داد: این طرح با هدف نمونه گیری آغاز شده و این نمونه گیری از مرغداری ها، کشتارگاهها و مرغداری های روستایی انجام خواهد گرفت.
این طرح در 33 مرکز انجام می شود
این مسئول اظهار داشت: این طرح به مدت 10 روز در 33 مرکز انجام می شود که عبارتند از 25 واحد صنعتی مرغداری، سه کشتارگاه طیور و پنج روستا.
جمالی بیان کرد: شبکه دامپزشکی کرج در شش ماه اول سال جاری با بیماریهای طیور مبارزه کرده ضمن اینکه طی این مدت از همکاری های بخش خصوصی نیز بهره مند شده ایم.
37 میلیون دز واکسنهای مختلف مصرف شده است
وی خاطرنشان کرد: طی مدت یادشده، شبکه دامپزشکی با همکاری بخش خصوصی در مبارزه با بیماریهای طیور 36 میلیون و 877 هزار و 500 دز واکسنهای مختلف مصرف کرده است.
این مسئول اضافه کرد: این مبارزه علیه بیماریهای برونشیت، آنفلونزا، گامبورو و نیوکاسل طیور انجام شده است.
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد


مديركل بيمه خدمات درماني استان البرز:
بيش از 223 هزار نفر در البرز بيمه خدمات درماني هستند
خبرگزاري فارس: مديركل بيمه خدمات درماني استان البرز گفت: 223 هزار و 353 نفر در غرب استان تهران زيرپوشش بيمه خدمات درماني قرار دارند.

A0773892.jpg



به گزارش خبرگزاري فارس از كرج، افشين مقصودي ظهر امروز در نشست خبري در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تصويب قانون بيمه همگاني در سال 1373 و الزام سازمان بيمه خدمات درماني به بيمه كردن روستائيان، توزيع كارت بيمه روستائيان با همكاري بسيج در ميان همه افراد ساكن در روستاها و عشاير كشور آغاز شد.
وي ادامه داد: هدف اصلي اجراي طرح ارتقاي بيمه درمان روستائيان كه در سال پنجم اجراي آن به سر مي‌بريم تعميم عدالت در بهره‌مندي از خدمات بهداشتي درماني و استقرار بيمه سلامت با محوريت پزشك خانواده و **** ارجاع است.
اين مسئول بيان داشت: در اين راستا با برنامه‌ريزي نيازها و امكان‌سنجي، اجراي طرح در غرب استان تهران نيز آغاز شد.
وي با اشاره به آمار بيمه شدگان اين منطقه ادامه داد: هم‌اكنون 223 هزار و 353 نفر در غرب استان تهران زيرپوشش بيمه خدمات درماني قرار دارند.
مقصودي در ادامه با اشاره به اجراي طرح پزشك خانواده گفت: با اجراي طرح ارتقاي بيمه درمان روستائيان تعداد پزشكان عمومي از 38 نفر به 61 نفر ارتقا يافت، همچنين تعداد مراكز درماني نيز از 35 به 49 مركز ارتقا يافت.
وي يادآور شد: همچنين در حال حاضر 101 پزشك متخصص در اين طرح خدمات خود را ارائه مي‌دهند.
مديركل بيمه خدمات درماني استان البرز در ادامه با اشاره به چالش‌هاي پيش روي اين طرح خاطرنشان كرد: ارائه دستورالعمل واحد بيمه روستايي، اجراي مكانيزاسيون پرونده‌هاي سلامت، هماهنگي مناسب‌تر مراكز ارائه كننده خدمات سلامت پايه و تخصصي (معاونت بهداشتي و درمان دانشگاه‌ها)، تازگي شيوه مترقي ارائه خدمات سلامت بر اساس **** ارجاع و پزشك خانواده براي جمعيت هدف (بيمه شدگان روستايي) و تهيه راهنماي تشخيصي درماني براي بيماري‌هاي شايع منطقه از جمله چالش‌هاي پيش‌روي اين طرح است.
وي تأكيد كرد: اميدواريم با رفع چالش‌هاي پيش رو شاهد اجراي موفق اين طرح باشيم.
اين مسئول در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به برنامه‌هاي پيش روي اين اداره كل خاطرنشان كرد: پيگيري تكميل نواقص پرونده‌هاي سلامت، پيگيري برنامه مكانيزاسيون پرونده‌هاي سلامت، نهادينه‌سازي ارجاع و برگشت آن، ارتقاي كيفي خدمات سطوح اول و دوم، رايزني با دانشگاه براي هماهنگي بيشتر مراكز ارائه خدمات سلامت پايه و تخصصي و بسترسازي گسترش **** ارجاع به شهرها از جمله برنامه‌هاي اين اداره در سال جاري است.
مقصودي ادامه داد: همچنين در حال حاضر به دنبال ارائه خدمات اينترنتي به صورت پايلوت در استان البرز هستيم كه اميدواريم به زودي اين طرح در‌باره بيماران خاص آغاز شده و سپس ساير مشمولان از اين خدمات بهره‌مند شوند.
مديركل بيمه خدمات درماني استان البرز گفت: به دنبال اجراي طرح كارت هوشمند سلامت در اين استان هستيم اما در حال حاضر زيرساخت‌هاي اين امر مهيا نيست و اميدواريم با فراهم شدن امكانات شاهد اجراي اين طرح در آينده‌اي نزديك باشيم.
انتهاي پيام/ز20/ح
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد


شهردار كرج:
ساماندهي متكديان ضرورت دارد
خبرگزاري فارس: شهردار كرج با تأكيد بر جمع‌آوري متكديان از سطح شهر بر ساماندهي اين قشر آسيب ديده تأكيد كرد.

A0224289.jpg



سيدعلي آقازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در كرج اظهار داشت: حضور متكديان در سطح شهر علاوه بر به‌ هم ريختن نظم شهر عواقب جبران ناپذيري را براي شهر دارد كه مي‌طلبد بيش از گذشته بر جمع‌آوري اين افراد از سطح شهر توجه شود.
وي ادامه داد: كرج به دليل مهاجرپذير بودن بعضا افرادي را در خود جاي داده است كه دچار آسيب‌هاي اجتماعي بوده كه بايد برنامه‌ريزي دقيق را درباره ساماندهي اين افراد با همكاري ديگر ارگان‌ها انجام دهيم.
اين مسئول گفت: با توجه به آمارهاي موجود بيش از نيمي از متكديان جمع‌آوري شده توسط شهرداري افراد غيربومي و مهاجر بوده‌اند كه با حضور در اين شهرستان عواقب جبران ناپذيري را با خود به همراه آورده‌اند.
آقازاده تصريح كرد: متأسفانه برخي از اين متكديان به صورت خانوادگي در سطح شهر اقدام به تكدي‌گري كرده و اين شغل كاذب اما پردرآمد را در بين خانواده خود جا مي‌اندازند.
وي افزود: در اين راستا فرهنگ‌سازي در بين اقشار مختلف مردم به منظور عدم كمك به اين گونه افراد مي‌تواند تا حدودي زمينه تكدي‌گري را كاهش دهد.
آقازاده اظهار داشت: البته با تمهيدات انديشيده شده تحولات اساسي در كلانشهر كرج به منظور جمع‌آوري اين افراد انجام شده است اما ساماندهي اين افراد نيازمند برنامه‌ريزي‌ها و همكاري بيشتر ارگان‌هاي ذي‌ربط است.
عطايي در ادامه به آمار جمع‌آوري متكديان طي سه ماه گذشته اشاره كرد و افزود: در اين مدت بيش از يك هزار نفر از متكديان در اين شهرستان جمع‌آوري و ساماندهي شده‌‌اند.‌
انتهاي پيام/ل30/ب
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
نمايشگاه اكسپو مهم‌ترين محل برگزاري آخرين رويدادهاي بخش صنعتي و اقتصادي است و در سطح جهان با ساير رويدادهاي بزرگ برابري مي‌کند.
به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، معاون اداري مالي و برنامه‌ريزي فرماندار كرج در حاشيه مراسم افتتاح اولين نمايشگاه بازرگاني – صنعتي البرز، اکسپوي کرج با بيان مطلب بالا افزود: نمايشگاه اكسپو در چند سال اخير در راستاي ارائه آخرين دستاوردهاي صنعتي و بازرگاني در دنيا برگزار مي‌شود.
کاوه حدادپور افزود: در واقع مي‌توان گفت نمايشگاه اكسپو مهم‌ترين محل برگزاري آخرين رويدادهاي بخش صنعتي و اقتصادي است و در سطح جهاني با ساير رويدادهاي بزرگ برابري مي‌کند كه چندي پيش نيز در شانگهاي چين شاهد آن بوديم.
وي در بيان اهداف برگزاري اين نمايشگاه در استان البرز گفت: مهم‌ترين هدف برگزاري نمايشگاه اكسپو در اين استان معرفي توانمندي‌ها و خلاقيت‌هاي بخش صنعتي و بازرگاني البرز است.
وي با بيان اينكه برگزاري اين نمايشگاه نخستين گام در اين زمينه است، عنوان کرد: برداشتن گام اول بسيار مهم است و در حال حاضر اين گام برداشته شده و اميدواريم با استقبال خوب مردم در آينده شاهد برگزاري نمايشگاه‌هايي با كيفيت مطلوب‌تر باشيم.
حدادپور ادامه داد: استان البرز توانايي بالايي در صنعت و بازرگاني دارد، اما در اين نمايشگاه چند شركت با برند معروف حضور دارند كه اين امر فرصت مناسبي در راستاي مقايسه توانمندي استان البرز و ساير استان‌هاي كشور است.
وي در ادامه اذعان کرد: با وجود تحريم‌ها بسياري از كشورهاي دنيا خواستار ايجاد ارتباط با كشور ما هستند و چندي پيش نيز يكي از شركت‌هاي ژاپني با حضور در اين استان خواستار گسترش روابط اقتصادي بازرگاني شده بود.
وي با اشاره به ايجاد نمايشگاه بين‌المللي در استان البرز خاطرنشان كرد: گسترش روابط اقتصادي و برگزاري نمايشگاهي بازرگاني و غيربازرگاني نيازمند ايجاد فضاي نمايشگاهي مناسب است كه اميدواريم با احداث نمايشگاه بين‌المللي شاهد تداوم برگزاري نمايشگاه‌هاي بزرگ در اين استان باشيم.
انتهاي پيام
 

Mohsen_mzh

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
19 آگوست 2007
نوشته‌ها
3,817
لایک‌ها
585
محل سکونت
Home
دوست عزیز ، بزرگوار ، جناب xms
متن های خبری رو اگه خیلی اصرار به انتشارشون دارید نهایتا در تاپیک خبر قرار بدید ، کپی/پیست کردن این حجم پست در تاپیک های مختلف ظاهر درستی به فروم نمیده
این دفعه nام (و آخر)
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد


با حضور شهردار كرج؛
مجهزترين پارك اختصاصي بانوان كشور در كرج افتتاح شد
خبرگزاري فارس: با حضور شهردار كرج مجهز و زيباترين پارك اختصاصي ويژه بانوان كشور در كلانشهر كرج به بهره‌برداري رسيد.

A0414174.jpg



به گزارش خبرگزاري فارس از كرج، سيدعلي آقازاده ظهر امروز در آيين بهره‌برداري از اين پروژه اظهار داشت: ‌در شهرهاي مختلف كشور پارك ويژه بانوان وجود دارد اما به جرأت مي‌توان گفت اين پارك يكي از بهترين، شيك‌ترين و مجهزترين پارك‌هاي بانوان كشور است كه با همت مسئولان در كلانشهر كرج به بهره‌برداري رسيد.
وي افزود: رويكرد شهردار كرج افزايش سرانه‌هاي تفريحي و ورزشي در تمام مناطق اين كلانشهر است و در اين راستا تا 10 روز ديگر شاهد بهره‌برداري از پارك بزرگ هامون در منطقه 4 و پارك ايثارگران در منطقه 8 شهرداري كرج و پارك‌هاي محله‌اي در نقاط مختلف شهر خواهيم بود.
شهردار كرج ادامه داد: نوسازي، بازسازي و احداث پارك‌هاي مخروبه رها شده و از ساليان گذشته نيز در دستور كار شهرداري‌هاي مناطق مختلف قرار گرفته و اميدواريم تا پايان سال جاري شاهد بهره‌برداري از اين پروژه‌هاي عظيم باشيم.

* استقرار 94 درصد جمعيت استان البرز در محدوده خدماتي كرج
شهردار كرج در بخش ديگري از سخنان خود با تأكيد بر لزوم اختصاص اعتبارات دولتي در راستاي تسريع در اجراي پروژه‌هاي عمراني بيان داشت: در حال حاضر 94 درصد جمعيت استان البرز در محدوده خدماتي شهر كرج مستقر هستند و با توجه به اين شرايط ويژه شاهد عدم تخصيص اعتبارات دولتي به اين شهر هستيم و در واقع كرج مغفول مانده است.
آقازاده خطاب به استاندار و نماينده مردم در مجلس گفت: در اين راستا انتظار داريم در دور سوم سفر رياست جمهوري به شهر كرج شاهد تخصيص 80 درصد اعتبارات از بودجه سال 90 به كلانشهر كرج براي رسيدن به سرانه‌هاي مطلوب در حوزه‌هاي مختلف خدماتي، عمراني و رفاهي باشيم.
وي در ادامه تأكيد كرد: در حال حاضر يكي از بزرگ‌ترين و زيباترين مناطق گردشگري كشور در كوهستان بسيجي كرج در حال احداث است و حدود 2هزار و 500 متر جاده‌سازي اين پروژه به اتمام رسيده و تردد در اين مسير تا قله كوه‌هاي عظيميه در حال انجام است.
اين مسئول اظهار اميدواري كرد؛ اين مركز در صورت تأمين اعتبارات به عنوان يكي از زيباترين مناطق توريستي كشور در كلانشهر كرج به بهره‌برداري برسد كه اين امر نيازمند حمايت ويژه مسئولان است.

* پروژه‌محوري رويكرد شهرداري كرج
مدير منطقه يك شهرداري كرج نيز در اين مراسم پروژه محوري را رويكرد اصلي شهرداري كرج دانست و گفت: استراتژي شهرداري كرج با مديريت آقازاده تمركز مديريتي بر اساس پروژه محوري است و شهرداري منطقه يك كرج نيز در سال همت مضاعف و كار مضاعف به اين مهم پرداخته است.
رضا شريف كاظمي ادامه داد: احداث پارك تنيس، پارك ايران زمين و ساير پروژه‌‌هاي اين منطقه نشان از عزمي جدي در راستاي خدمات رساني مطلوب به شهروندان است و اميدواريم تا پايان سال جاري شاهد اجراي پروژه‌هاي بزرگ در اين منطقه باشيم.

* باغ جهان در باغات جهانشهر واقع است
باغ جهان به مساحت تقريبي 60 هزار مترمربع در منطقه در قسمتي از باغات جهانشهر واقع است.
امكاناتي نظير زمين ميني فوتبال استاندارد با چمن مصنوعي، پيست اسكيت، زمين ميني گلف، زمين واليبال استاندارد، زمين بسكتبال استاندارد، سايت تنيس روي ميز، سايت شطرنج، سايت فوتبال دستي، جاده تندرستي با لوازم ورزشي استاندارد، پيست دوچرخه‌سواري و مسير پياده روي از تمهيدات پيش بيني شده در اين پارك است.
انتهاي پيام/ز20/ح
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد


«فريدون آسرايي» براي سرطاني‌ها آواز مي‌خواند
خبرگزاري فارس: كنسرت فريدوت آسرايي در حمايت از بيماران مبتلا به سرطان در سالن اريكه ايرانيان برگزار مي‌شود.

A0112108.jpg



به گزارش خبرگزاري فارس، در اين كنسرت كه 10 آذر در دو سانس 19 و 21:30 در سالن اريكه ايرانيان برگزار مي‌شود، فريدون آسرايي به همراه گروهش قطعاتي را اجرا مي‌كند.
اين برنامه به همت موسسه خيريه بهنام دهش‌پور كه بيش از يك دهه است فعاليت خود را در راستاي حمايت از بيماران مبتلا به سرطان آغاز نموده است، با همكاري شركت نشر موسيقي نوفه، در راستاي تحقق هر چه بيشتر رسالت خود،برگزار مي‌شود.
انتهاي پيام/پ10
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
اصلاحيه/؛ تصمیمات جدید کارگروه انتقال کارکنان دولت از تهران ابلاغ شد انتقال شرکت فرش، مرکز فرش ایران، مرکز مطالعات و پژوهشگاه بازرگانی، 25 پژوهشکده و 3 سازمان وزارت علوم و 8 موسسه تحقیقاتی وزارت بهداشت به خارج از تهران، قطعی و لازم‌الاجرا شد کارگروه انتقال کارکنان دولت از تهران، تصمیمات جدیدی را اتخاذ و ابلاغ کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، نمایندگان ویژه رئیس جمهور در کارگروه انتقال کارکنان دولت از تهران در جلسه مورخ 5/7/89 به استناد اصل یکصد و بیست و هفتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، وزارت علوم، ‌تحقیقات و فناوری را موظف کرد نسبت به انتقال بیست و پنچ پژوهشکده و سه سازمان از تهران و ارائه گزارش تکمیلی به دبیرخانه کارگروه اقدام کند. وزارت علوم همچنین باید نسبت به فراهم نمودن مقدمات انتقال هزار و صد نفر از کارکنان متقاضی انتقال از تهران و ارایه گزارش اقدامات به صورت هفتگی به دبیرخانه کارگروه انتقال کارکنان دولت از تهران اقدام کند. تکالیف وزارت بهداشت بر اساس تصمیمات کارگروه انتقال کارکنان دولت از تهران، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی نیز موظف است نسبت به انتقال 478 نفر باقیمانده متقاضیان و فراهم نمودن مقدمات انتقال 1800 نفر از کارکنان ساکن کرج و شاغل در دانشگاه علوم پزشکی ایران اقدام نماید و گزارش اجرای آن را به دبیرخانه کارگروه ارائه کند. انتقال هشت موسسه تحقیقاتی به خارج از تهران و ارائه گزارش جامع مشتمل بر تاریخ انتقال محل استقرار و تعداد نیروی خارج شده از تهران به دبیرخانه کارگروه و تقویت بیمارستان‌های استان‌های دیگر ازجهت تجهیزات و کادر پزشکی از دیگر تکالیف وزارت بهداشت است. ضمنا استخدام در وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی صرفا برای موارد خاص نظیر فعالیت‌های اورژانسی و با هماهنگی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در حد ضرورت و با رعایت مقررات مجاز است. طبق تصمیمات کارگروه انتقال کارکنان دولت از تهران، مقرر شد معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور مجوز مورد نیاز وزارت جهادکشاورزی برای فروش اموال غیر منقول شرکت‌های دولتی مربوط را از معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور اخذ و در اختیار وزارت جهاد کشاورزی قرار دهد. انتقال 3 زیرمجموعه وزارت بازرگانی کارگروه انتقال کارکنان دولت از تهران وزارت بازرگانی را نیز موظف کرد نسبت به انتقال 400 نفر از کارکنان متقاضی انتقال از تهران و ارائه نتیجه اقدامات به دبیرخانه کارگروه اقدام کند. طبق این تصمیم، شرکت فرش و 129 نفر کارکنان آن به کرج و مرکز فرش ایران و 80 نفر کارکنان آن به اصفهان منتقل خواهند شد. فضای مناسب برای مرکز فرش ایران با هماهنگی استانداری اصفهان، تامین خواهد شد. همچنین مرکز مطالعات و پژوهشگاه بازرگانی به یکی از استان‌های البرز یا قزوین منتقل می‌شود که وزارت بازرگانی ملزم به ارائه گزارش اجرای این تصمیم به دبیرخانه کارگروه است. منع استخدام در استان البرز بر اساس تصمیم کارگروه انتقال کارکنان دولت از تهران، هر گونه استخدام برای دستگاه‌های اجرایی استان البرز ممنوع است و دستگاه‌های اجرایی می‌بایست ملی ظرف دو ماه نیاز نیروی انسانی و پست‌های سازمانی استان البرز را از محل نیرو‌ها و پست‌های انتقال یافته از تهران تامین نمایند. همچنین تسهیلات اعطایی به کارکنان متقاضی انتقال به افرادی که در اجرای مصوبات دولت و کارگروه انتقال به استان البرز منتقل شوند در چارچوب مصوبات اعطا خواهد شد. منع انتقال به تهران بر اساس بخش دیگری از این تصمیم‌نامه، به کار گیری نیروی انسانی از دستگاه‌های اجرایی استانی به هر نحو اعم از ماموریت وانتقال به تهران بویژه به وزارت آموزش و پرورش ممنوع است و موارد استثنا با موافقت روسای دستگاه‌های اجرایی و با هماهنگی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تعیین خواهد شد. کارکنانی که در اجرای مصوبات دولت و کارگروه انتقال از تهران خارج می شوند و تعهداتی به دستگاه‌های مبدا دارند الزامی به پرداخت یکباره تعهدات ندارند تعهدات مذکور به دستگاه مقصد منتقل و براساس تعهد قبلی کارمند از حقوق وی کسر و به دستگاه مبدا پرداخت خواهد شد. کارکنان قرارداد انجام کار معین که در اجرای مصوبات دولت و کارگروه انتقال به مناطق و دستگاه‌هایی که فهرست اسامی و مشاغل آنها توسط معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور تعیین خواهد شد ،منتقل گردند با رعایت مقررات مربوط تبدیل وضعیت می شوند. کارگروه انتقال کارکنان دولت از تهران همچنین وزارت نیرو را مکلف کرد مصوبات کارگروه انتقال را به دستگاه‌های تابع ابلاغ و برحسن انجام آنها نظارت کند. به ماموریت‌های نیرو‌هایی که بیش از سه سال از دستگاه‌های اجرایی استانی به دستگاه‌های ملی و استانی تهران مامور شده‌اند پایان داده می شود و در صورت برگشت کارکنان یاد شده به استان مبدا حسب مورد از تسهیلات مقرر بهره مند خواهند شد. وزارت مسکن و شهرسازی ابلاغیه‌هایی که اعطای تسهیلات به کارکنان متقاضی انتقال را محدود می نماید را لغو و گزارش آن را به معاون اول رئیس جمهور و دبیرخانه کارگروه ارسال خواهد نمود. این مصوبه 25 آبان 1389 از سوی محمد رضا رحیمی ، معاون اول رئیس‌جمهور ، برای اجرا ابلاغ شده است. تذکر مهم: در خبری که پیش از این منتشر شده بود؛ به اشتباه " کاهش چهل درصدی در مقطع کارشناسی دانشگاه های تهران و انتقال دانشگاه های خواجه نصیر طوسی و علامه طباطبایی به خارج از تهران" جزء مصوبات کارگروه انتقال کارکنان دولت اعلام شده بود که بدینوسیله اصلاح می گردد.
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد


وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: استان البرز نيازمند يك روزنامه سراسري است كه بايد براي انتشار آن هرچه سريع‌تر اقدام كرد و صدور آن خارج از نوبت هيات نظارت مطبوعات پيگيري خواهد شد.
به گزارش ايسنا، سيدمحمد حسيني در مراسم افتتاح اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان البرز و فرهنگسراي جوان كرج اظهار كرد: بحث فرهنگ‌سازي يكي از مباحث خيلي مهم در هر جامعه‌اي است و نبود اين مقوله در هر جامعه‌ حتي با وجود تمامي امكانات رفاهي و تكنولوژيكي به فقدان توسعه مي‌انجامد.
وي افزود: مساله فرهنگ يك مساله همگاني است و صرفا به وزارت فرهنگ و ارشاد مرتبط نمي‌شود و همه بايد براي پيشبرد برنامه‌هاي فرهنگي در كشور دست به دست هم دهند.
او تصريح كرد: اگر كشور را به بهترين وجه بسازيم و مردم در رفاه كامل باشند اما باورها و اعتقادات درست نباشد، راه به جايي نخواهيم برد و آموزش نادرست به تدريج ارزش‌ها را دگرگون ساخته و فرهنگ اسلامي جاي خود را به فرهنگ جاهليت مي‌دهد.
حسيني با اشاره به تقويت كانون‌ها و موسسات قرآني اظهار كرد: در بعضي استان‌ها براي تاسيس كانون‌هاي مساجد برنامه‌ زمانبندي ارائه شده است و ما آمادگي انعقاد قرارداد براي تشكيل و تقويت اين كانون‌ها را داريم زيرا اين كانون‌ها همواره مكان‌هاي خوبي براي پرورش استعدادها در زمينه‌هاي مختلف بوده و هستند.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي اظهار كرد: ادارات كل هر استان بايد آمادگي اين را داشته باشند كه در صورت اعلام نياز در هر بخش هنري براي حداقل دو كشور موارد درخواست شده فرهنگي شامل تمامي عرصه‌هاي هنري و فرهنگي را اعزام كنند.
او افزود: مقرر شده ادارات كل هر استان علاوه بر فعاليت‌هاي استاني و فراستاني خود پشتيباني رايزنان فرهنگي ما در خارج از كشور نيز باشند.
وي توجه بيش‌تر به جوانان در عرصه‌هاي مختلف فرهنگي را از مهم‌ترين اولويت‌هاي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي دانست و گفت: بايد با اجراي جشنواره‌هاي فرهنگي از جمله فيلم‌هاي مستند و جوان به سوي جوان‌گرايي برويم زيرا زمينه و فرصت‌هاي خوبي براي جذب و كشف استعدادهاست.
حسيني افزود: استان البرز داراي هنرمندان شاخص و معتبر بين‌المللي و كشوري است كه مي‌توان از اين پتانسيل براي تبلور استعدادها و گسترش آن در استان استفاده كرده تا مشكلات مختلف منطقه برطرف شود.
وي در پايان جنگ فكر و فرهنگ را جنگي هميشگي دانست و گفت: تنها كشوري مي‌تواند در جنگ فرهنگي پيروز شود كه از نظر فرهنگي غني باشد.
انتهاي پيام
 

داش علی

کاربر فعال گرافیک
کاربر فعال
تاریخ عضویت
5 ژوئن 2008
نوشته‌ها
1,996
لایک‌ها
942
محل سکونت
داش علی
تبریک میگم از شر این آقا خلاص شدیم
امکانش هست این تاپیک رو ببندیم و یه تاپیک دیگه برای کرجی ها بزنیم؟ ورژن دوم؟
این تاپیک از دست این طرف دیگه نمیشه استفاده بشه. مگر اینکه پستاش حذف بشه. اونم باز نمیچسبه؟
ورژن دوم بزنیم؟ یا نه؟
 

Mohsen_mzh

مدیر بازنشسته
کاربر فعال
تاریخ عضویت
19 آگوست 2007
نوشته‌ها
3,817
لایک‌ها
585
محل سکونت
Home
5-6 صفحه رو نگاه کردم ، چیزی جز پست های خبری توشون نبود
فکر کنم یه تاپیک دیگه بزنید بهتر باشه ، این تاپیک فعلا قفل میشه ...
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا