برگزیده های پرشین تولز

اندروید باکس (مدیا هاب 4K / 3D) چهار هسته ای 64 بیتی 2GB RAM / 16GB Rom

SraRobin

Registered User
تاریخ عضویت
1 فوریه 2007
نوشته‌ها
328
لایک‌ها
30
اندروید باکس (مدیا هاب 4K / 3D) چهار هسته ای 64 بیتی NEXBOX A95X

اندروید باکس NEXBO A95X دارای دو مدل با پردازنده Amlogic S905 و Amlogic S905X هست و همچنین در سه رده با مشخصات(1GB Ram, 8GB Rom - 2GB Ram, 8GB Rom - 2GB Ram, 16GB Rom) می باشد که مدل مورد بحث ما با پردازنده Amlogic S905X Quad core Cortex A53 2.0GHz 64bit و 2GB Ram, 16GB Rom که از بقیه مدل ها قویتر و سرتر است، می باشد. یک مینی کامپیوتر اندرویدی بسیار کامل و کاربردی که محتویات مالتی مدیا (فیلم ها، موسیقی ها، عکس ها و...)، بازی های اندرویدی و مرور صفحات وب مورد علاقه شما را در تلویزیون یا صفحه نمایش موردنظر شما پخش می کند. بدین ترتیب با این دستگاه می توانید هر تلویزیون معمولی را به یک تلویزیون اسمارت تبدیل کنید!
این دستگاه بهترین و پرفروش ترین دستگاه مینی کامپیوتر اندرویدی از نگاه خریداران در بازارهای اروپایی و آمریکاست.
این دستگاه قابلیت تبدیل تلویزیون شما به یک تلویزیون هوشمند با دسترسی به اینترنت از طریق Wi-Fi داخلی و دانلود هزاران برنامه و بازی برای Android به راحتی و به سرعت را دارد. علاوه بر این، شما می توانید از تماشای فیلم های 4K لذت ببرید.
مشخصات:

General
Brand: NEXBOX
Model: A95X
Type: TV Box
System: Android 6.0
CPU: Amlogic S905X Quad core Cortex A53 2.0GHz 64bit
GPU: Penta-core Mali-450MP
RAM: 2GB
ROM: 16GB
Color: Black

Media Supported
Decoder Format: "HD MPEG1/2/4,H.264,H.265,HD AVC/VC-1,RealVideo8/9/10,RM/RMVB,Xvid/DivX3/4/5/6
Video format: 4K x 2K,ASF,AVI,DAT,FLV,ISO,MKV,MOV,MP4,MPEG,MPG,RM,RMVB,TS,VP9,WMV
Audio format: AAC,AC3,APE,DDP,DTS,FLAC,HD,MP3,OGG,TrueHD,WAV,WMA
Photo Format: BMP,GIF,JPEG,PNG,TIFF

Product Details
Support 5G WiFi: Yes
WIFI: 802.11b/g/n
Bluetooth: Bluetooth4.0
Power Supply: Charge Adapter
Interface: AV,DC Power Port,HDMI,LAN,RJ45,SPDIF,TF card,USB2.0
Language: Multi-language

Firmware Information
System Bit: 64Bit
KODI Pre-installed: Yes
KODI Version: 16.0

Power Requirement
Power Type: External Power Adapter Mode
Power Adapter Output: 5V 2A

Dimension and Weight
Product weight: 0.077 kg
Package weight: 0.395 kg
Product size (L x W x H): 9.30 x 9.30 x 1.50 cm / 3.66 x 3.66 x 0.59 inches
Package size (L x W x H): 18.50 x 12.80 x 5.00 cm / 7.28 x 5.04 x 1.97 inches

Package Contents
Package Contents: 1 x A95X Android TV Box, 1 x Remote Control, 1 x HDMI Cable, 1 x Power Adapter, 1 x English Manual
a95x-unboxing-768x432.jpg
NEXBOX A95X Smart TV Box Quad core Amlogic S905X
Description:
NEXBOX A95X is a super-mini Android TV box. It is equipped with quad core Amlogic S905X Cortex A53 CPU which will provide a better experience for users in appreciating the 4K ultimate HD video.

Main Features:
● Android 6.0: comparing to the former version, people can easily install or uninstall applications and games.
● H265 and VP9 decoding show the absolute mainstream formats.
● HDR demonstrates the vivid contrast and clarity.
● KODI supported: KODI can be used for playing almost all latest audio and video formats.
● The remote control for A95X comes with two special features: one-key to Live and one-key to KODI. Just press one-key and you can watch live TV programs. Also, press one-key and you can come to the KODI interface.
● Dolby plus DTS audio encoding bring the dynamic and surround sound.
● 4K x 2K decoding is especially for the competitions live.
● It has LED indicators: Blue stands for the operation of the box, the red light represents the sleep condition.
مدیا هاب چهار هسته ای:
A95X در ابتدای عرضه به سرعت به یکی از محبوب ترین مدیا هاب های اندرویدی دنیا تبدیل شد. همچنین در بسیاری از کشورها به عنوان بهترین محصول بازار مورد تحسین قرار گرفت.A95X از پردازنده قدرتمند چهار هسته ای Amlogic S905X Quad core Cortex A53 2.0GHz 64bit به همراه پردازنده گرافیکی پنج هسته ای Mali-450 بهره می برد و به صورت از پیش نصب شده به اندروید6.0.1 مجهز شده است که سرعت و عملکرد بسیار بالایی دارد.

ویژگی ها:
قابلیت اتصال تلویزیون به اینترنت برای گشت و گذار در وب، رفتن به شبکه‌های اجتماعی خود و وب سایت‌های مورد علاقه و برنامه‌های تلویزیونی (آنلاین)
جدیدترین نسخه اندروید Marshmallow 6.0.1
سخت افزار فوق العاده قدرتمند ( CPU چهار هسته ای Amlogic S905X Quad core Cortex A53 2.0GHz 64bit/ GPU پنج هسته ای Mali-450/ رم 2GB / حافظه داخلی 16GB
دسترسی کامل به Google Play Store (اندروید مارکت) برای دریافت نرم افزارها و بازی های روز
مدیا پلیر حرفه ای با قابلیت پخش تمامی فایل های تصویری با کیفیت خارق العاده 4K ULTRA HD
کنسول گیم حرفه ای و عالی برای انجام تمامی بازی های حجیم HD و 3D اندرویدی
مرورگر اینترنت با قابلیت ساپورت Flash و Html 5
ساپورت WiFi 802.11b/g/n (2.4 GHz / 5 GHZ)
ساپورت Bluetooth 4.1
پورت های ارتباطی HDMI 1.4b / 2x USB 2.0 port / 100 Mbit LAN / SPDIF
داری مدیاپلیر قدرتمند XBMC Gotham Edition
قابلیت کنترل بوسیله اسمارت فون ها
ساپورت WiFi Display) Miracast)

پخش تمامی فایل های تصویری با کیفیت خارق العاده 4K ULTRA HD:
A95X وسیله ای قدرتمند با قابلیت مرور اینترنت، تماس تصویری از طریقSkype، اجرای بازی های اندروید و پخش انواع فایل های ویدیویی با کیفیت خارق العاده 4K ULTRA HD همراه با اجرای انواع زیرنویس حتی زیرنویس فارسی می باشد. همچنین امکان استریم آنلاین یا پخش و اجرای فایل ها از هاردهای اکسترنال همواره وجود دارد.
A95X همچنان به عنوان یک انتخاب محبوب در میان مدیاهاب های اندرویدی است که توانایی مالی برای کسانی که به دنبال استریم اطلاعات با استفاده از برنامه هایی مانند Netflix و یا Hulu Plus هستند را با کمترین هزینه فراهم می کند. قابلیت پخش فیلم و عکس از روی فلش مموری و یا مموری را نیز دارد و می توان در موارد فروشگاهی برای پخش یکسری فیلم و یا عکس های آماده و بدون استفاده از پخش کننده هایی مثل کیس و پخش کننده دی وی دی و ... استفاده کرد و می توان خروجی این دستگاه را توسط اسپیلیتر HDMI به چندین تلویزیون متصل کرد و یا توسط تبدیل HDMI به VGA به ویدیو پرژکتور متصل کرد.

CPU چهار هسته ای Amlogic S905X Quad core Cortex A53 2.0GHz 64bit:
A95X مجهز به یک پردازنده قدرتمند چهار هسته ای Amlogic S905X Quad core Cortex A53 2.0GHz 64bit می باشد، که سطح استثنایی از عملکرد و کاربری قوی را ارائه می کند. این یکی از اولین مدیا هاب های 4K برای اندروید ™ است که برای اتصال مداوم طراحی شده و زمانی که استفاده نمی شود در حالت Stand By قرار می گیرد. نیازی نیست A95X را خاموش کنید، حفاظت سیستم کنترل مدیریت حرارتی درونی استثنائی ARM CPU چهار هسته ای در برابر هر گونه مسائل حرارت، به مشتریان آرامش ذهنی ارائه می کند تا دستگاه خود را بر روی 24/7/365 قرار دهند.

GPU قدرتمند پنج هسته ای Mali-450:
پردازنده گرافیکی قدرتمند پنج هسته ای Mali-450 عملکرد گرافیکی را در سطوح جدید A95X دارد، و عملکرد نسل قبلی خود را دوبرابر می سازد،Mali-450 بر روی به حداکثر رساندن کارایی پردازش، برای اطمینان از ارائه کیفیت تصویر عالی A95X و یک تجربه گرافیک عالی متمرکز شده است. A95X می تواند تمام بازی های اندروید™ خصوصا بازی های HD و بسیار سنگین را به آسانی اجرا و ارائه کند که واقعا یک دستگاه کامل برای هر فردیست که علاقمند به بازی های اندروید™ است.

پشتیبانی سخت افزاری از :4K H.265 / HEVC / VP9
A95X به صورت سخت افزاری از 4K H.265 / HEVC / VP9پشتیبانی می کند. 4K H.265 / HEVC / VP9نسل جدید فشرده سازی فرمت های تصویری می باشد که نسبت به نسخه قبلی آن یعنی H.264 دو برابر کارایی دارد. همچنین دارای قابلیت استریم ویدیو ها با کیفیت بهتر برای کسانی که دارای پهنای باند کمتری هستند نیز می باشد.

اتصالات (ارتباطات):
A95X دارای چندین درگاه های اتصال می باشد که شامل دو درگاه USB، یک درگاه AV، یک درگاه HDMI، صدای اپتیکال و درگاه شبکه (Ethernet) می باشد و دارای سیستم بلوتوس ورژن 4.1 می باشد که این 2 قابلیت بلوتوس و شبکه را سایر TV اندرویدهای بازار ندارند.

آنتن دو باندی Wi-Fi 802.11n:
بر خلاف آنتن تک باند معمولی، آنتن خارجی منحصر به فرد A95X استفاده از هر دو دامنه فرکانس 2.4GHz و 5.8GHz را ارائه می کند. فرکانس 5.8GHz کمتر در معرض تداخل است، و در نتیجه قابلیت اطمینان به مراتب برتر و با ثبات تری را ارائه می دهد، که مناسب برای کسانی است که مایل به پخش محتوای رسانه ای4K ULTRA HD خود بر روی A95X می باشند.
یکی از نکات خاص A95X دارا بودن آنتی دو باندی وایرلس است که روی دو باند 2.4 و 5 گیگاهرتز فعالیت می کند و قدرت سیگنال بالایی را فراهم می نماید. A95X اولین مدیا هاب هوشمندیست که دارای چنین ویژگی ممتازی است.
شرکت NEXBOX با عرضه این محصول به همراه خصوصیات این چنینی نشان داده است که علاقه زیادی جهت پیشرفت بازار رو به جلو دارد.

16GB eMMC:
در حالی که مدیا هاب های قبلی NEXBOX فلش NAND را ارائه داده اند، A95X از حافظه eMMC کنترل کننده چند رسانه ای درونی استفاده می کند. استفاده از حافظه eMMC مجموعه ای از منافع را از لحاظ کارایی، امنیت و قابلیت اطمینان و در نهایت یک تجربه کاربری نهایی غنی تر ارائه می کند. شما می توانید مطمئن باشید که محتوای رسانه ای شما با سیستم مدیریت برق و کنترل کننده فلش مموری، با اطمینان در A95X ذخیره می شود.

اندروید ™ Marshmallow 6.0.1:
A95X به صورت از پیش نصب شده با اندروید ™ Marshmallow 6.0.1 می آید، که مجموعه ای از ویژگی های بروزشده و دیگر ویژگی هایی را ارائه می دهد که در نسخه های قبلی سیستم عامل اندروید ™ موجود نمی باشد. A95X استفاده کاملی از مدیریت بهبود یافته ی حافظه اندروید ™ 6.0.1 با مدیریت چندکاره بهتر در زمانی کهکاربران به سهولت برنامه های کاربردی را تغییر می دهند می کند.

نخستین 4K XBMC جهان بر روی اندروید:
XBMC دستگاه پخش چند رسانه ای است که اجازه می دهد کاربران بیشتر ویدئوها، موسیقی، مانند پادکست های اینترنت، و تمام فایل های رسانه ای دیجیتال معمول از رسانه های ذخیره شبکه ای را پخش کرده و تماشا کنند. نسخه XBMC Gotham به صورت از پیش نصب شده با پشتیبانی رمزگشایی (decoding) کامل سخت افزاری بر روی A95X وجود دارد. این نسخه منحصر به فرد اولین 4K XBMC جهان را بر روی Android ™ ارائه می دهد.

نهایت سرگرمی:
A95X برای انجام سخت ترین و سنگین ترین پروژه ها ساخته شده است. سخت افزار A95X کاملا مجهز است تا جدیدترین بازی های اندرویدی را به راحتی اجرا کند.
بازی هایی مانند Nova ، Modern Combat 5 ، Asphalt 8 و... سایر بازی ها که به سخت افزار قوی نیاز دارند...
پخش فیلم های 4K ULTRA HD، وبگردی، مکالمه تصویری از طریق Skype و دیگر برنامه های تماس از طریق اینترنت و... قابلیت های دیگر A95X می باشد.
A95X دارای نسخه انحصاری XBMC به صورت از پیش نصب شده است. XBMC یکی از مدیاپلیر های پیشرفته است که به کاربران اجازه اجرای اکثر فایل های ویدیویی و موسیقی از اینترنت و یا تمامی فایل های چند رسانه ای معمول از هارد یا شبکه را می دهد.

نهایت آزمودگی:
A95X دارای سیستم عامل اندرویدی 6.0.1 است که ویژگی های جدید را به همراه می آورد. A95X از Wifi Display و AirPin Pro پشتیبانی می کند که شما را قادر خواهد کرد که محتویات رسانه ای خود مانند ویدیوها، موسیقی و تصاویر را بین گوشی هوشمند، تبلت، رایانه شخصی یا حتی تلویزیون خود به اشتراک بگذارید. A95X همچنین یه مدیاهاب عالی برای کسانی است که مایل هستند از محدودیت های اندروید پا را فراتر گذاشته و یک تجربه نامحدود از مدیا هاب های اندرویدی داشته باشند.

هزاران برنامه کاربردی موجود:
همه برنامه های اصلی گوگل به صورت پیش فرض بر روی سیستم A95X نصب شده اند. نرم افزارهایی مانند Gmail، Google Maps، Google Music و... هزاران برنامه دیگر نیز به صورت رایگان از گوگل پلی استور قابل دریافت هستند. مانند Facebook، Twiter، BBC و...

محتویات جعبه:
NEXBOX A95X x 1
NEXBOX Remote Control x 1
5V Power adapter x 1
HDMI cable x 1
Quick setup guide x 1
لینک ریویو از دستگاه:
https://androidtvbox.eu/nexbox-a95x-review-android-tv-box-powered-amlogic-s905/

این دستگاه کاملا آکبند بوده که با توجه به قیمت دستگاه های مشابه موجود در بازار ایران به مبلغ 280 هزار تومان به فروش می رسد.
 

فایل های ضمیمه

  • 01.jpg
    01.jpg
    414 KB · نمایش ها: 55
  • 02.jpg
    02.jpg
    475.3 KB · نمایش ها: 56
  • 03.jpg
    03.jpg
    494.1 KB · نمایش ها: 59
  • 04.jpg
    04.jpg
    426.3 KB · نمایش ها: 60
  • 05.jpg
    05.jpg
    294.4 KB · نمایش ها: 58
  • 06.jpg
    06.jpg
    291.5 KB · نمایش ها: 56
Last edited:

SraRobin

Registered User
تاریخ عضویت
1 فوریه 2007
نوشته‌ها
328
لایک‌ها
30
NEXBOX A95X TV Box Quad core Amlogic S905X
- 2GB + 16GB EU PLUG

4K x 2K H.265 2.4G + 5G Dual Band WiFi Android 6.0 64 Bit 2GB DDR3 RAM 16GB eMMC ROM Dolby TrueHD and DTS HD Bluetooth 4.0
20160719105440_92595.jpg


20160719105440_79177.jpg


1470195124360903.jpg


20160719105440_12401.jpg


20160719105440_39624.jpg


geekbuying-Nexbox-A95X-Amlogic-S905X-4K-KODI-Android-6-0-2G-16G-TV-BOX--381950-.jpg


20160719105440_65339.jpg


1470195140615230.jpg


20160719105441_40718.jpg


nexbox_a95x_tv_box_8_.jpg
 
Last edited:

civilalireza sabegh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 اکتبر 2015
نوشته‌ها
40
لایک‌ها
7
سن
42
محل سکونت
تهران
با سلام....استارتر محترم....این دستگاه ظاهرا dvb نداره... شما درج کردید که قابلیت ضبظ از شبکه های dvb رو داره....احتمالا منظورتون این بوده که بصورت ورودی این قابلیت رو داره درسته؟
 

Hitec

Registered User
تاریخ عضویت
10 جولای 2006
نوشته‌ها
51
لایک‌ها
5
سلام
دوست عزیز برای سفارش موجود هست؟
 

SraRobin

Registered User
تاریخ عضویت
1 فوریه 2007
نوشته‌ها
328
لایک‌ها
30

ak313

Registered User
تاریخ عضویت
4 نوامبر 2008
نوشته‌ها
351
لایک‌ها
74
سن
42
محل سکونت
قم
حذف شود. اپ حساب کنید
 
Last edited:

SraRobin

Registered User
تاریخ عضویت
1 فوریه 2007
نوشته‌ها
328
لایک‌ها
30
سلام دوست من اگه موجوده با تخفیف خوب بنده میخوام

سلام دوست عزیز
با توجه به اینکه:
1- قیمت دستگاه تو فروشگاه های چینی افزایش یافته و به بالای 60 دلار رسیده، مثل:
http://www.banggood.com/Nexbox-A95X...-BT-HDR-TV-Box-Android-Mini-PC-p-1067181.html
https://www.tinydeal.com/nexbox-a95...-kodi161-bt40-4k-android-tv-box-p-161133.html

2- همه فروشگاه های چینی پرداخت و ارسال به ایرانو بستن

تخفیف خوب؟؟؟
 

SraRobin

Registered User
تاریخ عضویت
1 فوریه 2007
نوشته‌ها
328
لایک‌ها
30
سلام
دوست عزیز برای سفارش موجود هست؟

یک دستگاه توسط کاربر محترم انجمن جناب Hitec خریداری شد و مبلغ را واریز کردند. سفارش ایشان بسته بندی و آماده ارسال شد که شنبه به آدرسشان ارسال می گردد.
با تشکر از حسن انتخاب تان
یاعلی
 

bigbang741

Registered User
تاریخ عضویت
30 ژوئن 2011
نوشته‌ها
641
لایک‌ها
85
محل سکونت
Tehran
پورت های ارتباطی HDMI 1.4b / 2x USB 2.0 port / 100 Mbit LAN / SPDIF
سلام دوست عزیز،
اینجا نوشتید HDMI 1.4 هست، یه نگاه به مشخصات پلیری دکه دارید بندازید ببینید نسخه ش همینه؟
چون تا جایی که بنده خوندم، SoC های با پردازنده S905 باید خروجی HDMI 2.0 داشته باشند.
ضمن اینکه، در صورت خرید، مهلت تست هم برای پلیر میدید؟
تشکر
 

SraRobin

Registered User
تاریخ عضویت
1 فوریه 2007
نوشته‌ها
328
لایک‌ها
30
سلام دوست عزیز،
اینجا نوشتید HDMI 1.4 هست، یه نگاه به مشخصات پلیری دکه دارید بندازید ببینید نسخه ش همینه؟
چون تا جایی که بنده خوندم، SoC های با پردازنده S905 باید خروجی HDMI 2.0 داشته باشند.
ضمن اینکه، در صورت خرید، مهلت تست هم برای پلیر میدید؟
تشکر
آره دوست عزیز اچ دی ام آی ورژن ۲ هست اونجا اشتباهی شد نتونستم ویرایش کنم. ببینین:

v1qc_screenshot_2017-04-07-14-26-59.png


شرمنده برای دستگاه آکبند مهلت تست داده نمی شود. شما هر موردی رو که می خواین بگین من تست می کنم میگم همونطور که خیلیا سوالای زیادی داشتن و جواب دادم.
ممنون
 

فایل های ضمیمه

  • Screenshot_2017-04-07-14-26-59.png
    Screenshot_2017-04-07-14-26-59.png
    346.5 KB · نمایش ها: 8

mahdi-mo

Registered User
تاریخ عضویت
15 جولای 2009
نوشته‌ها
359
لایک‌ها
21
سلام داداش
میخواستم ببینم قابلیت پخش زیرنویس فارسی رو داره یا نه؟
کدک x265 رو ساپورت میکنه یا نه؟
 

Hitec

Registered User
تاریخ عضویت
10 جولای 2006
نوشته‌ها
51
لایک‌ها
5
یک دستگاه توسط کاربر محترم انجمن جناب Hitec خریداری شد و مبلغ را واریز کردند. سفارش ایشان بسته بندی و آماده ارسال شد که شنبه به آدرسشان ارسال می گردد.
با تشکر از حسن انتخاب تان
یاعلی

دستگاه سالم و به موقع بدستم رسید
سپاس
 

mahs

Registered User
تاریخ عضویت
23 اکتبر 2006
نوشته‌ها
310
لایک‌ها
74
سلام
۱- آیا کنترل minix a2 lite کامل روش کار میکنه؟
«چون این دستگاه ها حتما نیاز به کنترل ژیرسکپی داره»

۲- قابلیت airplay mirroring رو ساپورت میکنه؟

۳- نوشتین آنتن خارجی داره که باند ۲.۴ و ۵ گیگا هرتز رو ساپورت میکنه ولی تو عکسها آنتن خارجی دیده نمیشه!

۴- آیا وافای اینقدر قوی هست که یک فیلم 4k رو بدون لگ و گیر کردن استریم کنه؟

۵- دستگاه usb3 داره؟

۶- شما کدوم شهر هستید؟
 
Last edited:

mahs

Registered User
تاریخ عضویت
23 اکتبر 2006
نوشته‌ها
310
لایک‌ها
74
داداش سر زدی جواب سوالات من رو ندادی


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

mahs

Registered User
تاریخ عضویت
23 اکتبر 2006
نوشته‌ها
310
لایک‌ها
74
استارتر دیگه دستگاه موجود نداری؟
 

SraRobin

Registered User
تاریخ عضویت
1 فوریه 2007
نوشته‌ها
328
لایک‌ها
30
سلام
۱- آیا کنترل minix a2 lite کامل روش کار میکنه؟
«چون این دستگاه ها حتما نیاز به کنترل ژیرسکپی داره»

۲- قابلیت airplay mirroring رو ساپورت میکنه؟

۳- نوشتین آنتن خارجی داره که باند ۲.۴ و ۵ گیگا هرتز رو ساپورت میکنه ولی تو عکسها آنتن خارجی دیده نمیشه!

۴- آیا وافای اینقدر قوی هست که یک فیلم 4k رو بدون لگ و گیر کردن استریم کنه؟

۵- دستگاه usb3 داره؟

۶- شما کدوم شهر هستید؟

داداش سر زدی جواب سوالات من رو ندادی


Sent from my iPhone using Tapatalk

استارتر دیگه دستگاه موجود نداری؟

سلام
1- بله، الان خودم رو دستگاهم از کنترل ژیرسکوپی استفاده می کنم البته با یه مارک دیگه.
2- بله
3- آنتش داخل دستگاهه
4- دو باند وای فای داره
5- خیر
6- تبریز

آخرین موجودی دیروز فروخته شد به کاربر عزیز Radical ولی بار جدیدمون تو راهه با سی پی یو جدیدتر Amlogic S912
http://www.inexbox.com/nexbox-s912-tv-box/
 
بالا