برگزیده های پرشین تولز

اندروید ۶ (مارشمالو) برای اچ تی سی دیزایر ۸۱۶ روانه بازار شد

Ittl.ir

Registered User
تاریخ عضویت
8 اکتبر 2015
نوشته‌ها
232
لایک‌ها
38
سن
30
این فبلت خوش قیمت کمپانی اچ تی سی (برای اچ تی سی دیزایر ۸۱۶) با اندروید کیت کت ارایه شد، به اندروید لالی پاپ ارتقا پیدا کرده و حالا نوبت به پوشیدن لباس اندروید ۶ است. در ادامه با ittl همراه باشید تا از چگونگی این به روزرسانی مطلع شویم.

desire-816-colours.jpg
HTC-Desire-816-marshmallow-Update.jpg

حجم بخش دوم به روزرسانی برابر ۱۰۱۴ مگابایت بوده و علاوه بر اندروید ۶ رابط کاربری سنس ۷ (Sense 7) را هم به دیزایر ۸۱۶ شما خواهد آورد، مسلما خبر خوشحال کننده ای است.نسخه دو سیم کارت دیزایر ۸۱۶ اچ تی سی شروع به دریافت به روزرسانی اندروید ۶ یا همان مارشمالو به صورت OTA کرده است. این به روزرسانی در دو بخش ارایه می شود، ابتدا در یک بخش ۵۴ مگابایتی که دستگاه شما را آماده دریافت به روزرسانی اندروید ۶ می کند و سپس بخش دوم که اندروید ۶ را به دستگاه شما می آورد.
HTC-Desire-816-marshmallow-Update-2.jpg

در حال حاضر این به روزرسانی برای کاربران عربستان ارایه شده است و به زودی برای دیگر کاربران هم از راه خواهد رسید. حداقل انتظارات از تغییرات پس از این به روزرسانی را می توان امکانات اندروید ۶ خام دانست، برای مثال کنترل بهتر روی دسترسی برنامه ها، Google Now On tap، برنامه هایی با طراحی جدید جز این موارد است. البته ویژگی ذخیره نیرو ویژه Doze در لیست تغییرات رسمی ارایه شده توسط اچ تی سی وجود ندارد اما فکر نمی کنیم آن را حذف کرده باشند.
اگر دیزایر ۸۱۶ دو سیم کارته دارید هم اکنون چک کنید و ببینید این به روزرسانی برای شما ارایه شده است یا خیر؟
منبع:
اندروید ۶ (مارشمالو) برای اچ تی سی دیزایر ۸۱۶ روانه بازار شد
 
بالا