برگزیده های پرشین تولز

انفجار باطری موبایل نوکیا به کشته شدن یک جوان 22 ساله منجر شد

وضعیت
موضوع بسته شده است.

LuxeTech

Registered User
تاریخ عضویت
10 می 2007
نوشته‌ها
144
لایک‌ها
0
محل سکونت
Tehran
انفجار باطری موبایل نوکیا به کشته شدن یک جوان 22 ساله منجر شد

نتیجه تحقیقات پلیس کشور چین نشان داد علت مرگ "Xiao Jinpeng" جوان 22 ساله ای که روز 19 ژوئن در پی انفجار موبالیش کشته شده بود، کیفت پائین باطری موبایل او بوده است. نتیجه این بررسی ها حاکی از آن است که احتمال انفجار باطری های با کیفیت پائین در هر یک از موبایل های نوکیا و موتورولا وجود دارد.

تاکنون هیچ یک از شرکت های نوکیا و موتورولا مسئولیت این حادثه را به عهده نگرفته اند و تنها اعلام کرده اند که تلاش خود را خواهند کرد تا محصولاتشان دارای حداکثر امنیت باشد ضمن آنکه آنها با اشاره به گفته های پلیس خاطر نشان کرده اند باطری مذکور توسط یک شرکت غیر قانونی و بدون در نظر گرفتن حق امتیاز بصورت تقلبی ساخته شده است.

"Yang Boning" سخنگوی شرکت موتورولا با حمایت از محصولات این شرکت منکر نقش گوشی تلفن همراه در بروز این حادثه شده است و در گفتگویی با خبرگزاری ها می گوید: "نتیجه تحقیقات اولیه پیش بینی می کند که در بروز حادثه ی بوجود آمده تلفن همراه کمترین نقشی نداشته است. ما در حال همکاری با مقامات امنیتی کشور چین در اینباره می باشیم تا علت اصلی مشخص شود."

به گزارش روزنامه نیویورک تایمز، بازرسان چینی هنوز نمی دانند آیا این باطری های تقلبی به خارج از کشور چین نیز صادر شده اند و یا تنها در همان منطقه به فروش رفته اند.
 

Dash Ashki

کاربر فعال درآمد اینترنتی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
25 جولای 2006
نوشته‌ها
1,594
لایک‌ها
23
سن
39
محل سکونت
Mazandaran

pooya007

Registered User
تاریخ عضویت
29 جولای 2005
نوشته‌ها
3,832
لایک‌ها
13
محل سکونت
آخر خط
این خبر دوبار تو بخش مربوطه (اخبار گوشی ها ،سرویس ها و شبکه) ارایه شده

لطفا" برای خبرهای خود تاپیک مناسب رو انتخاب کنید.
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا