برگزیده های پرشین تولز

انواع دستگاه یو پی اس

shirin2017

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 آپریل 2017
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
0
سن
31
یوپی اس ها
71Sf0khKzML._SL1500_-300x300.jpg




اکثر مردم بر این باورند که تنها یک نوع از دستگاه یوپی اس است که مورد وجود دارد. در واقع، چندین دستگاه های یوپی اس های مختلف است که می تواند برای خرید انتخاب شده است. در این وضعیت اظهار تاسف همه انواع مختلف یوپی اس همه اغلب توسط یک نام عمومی نامیده می شود. (اگر چه معمولا قابل تشخیص دهد که یک مدل خاص از چه نوع از یو پی اس)

در این بخش در انواع مختلف یو پی اس است. اصول طراحی آنها را مورد بحث قرار گرفته و سعی کنید به آنها را نسبت به شما کمک کند به آنها اطلاع دهید بهتر است.

نکته:
علاوه بر این، بر چه نوع پوشش که من اینجا هستم، انواع دیگری وجود دارد. برخی از آنها واحد های ترکیبی، که در اینجا بحث خواهد شد، اما همه انواع مورد بررسی قرار نه تنها انواع مشهور معمولی قرار گرفته است.

همه یو پی اس ها در سه زیر دسته کلی عبارتند از:
  1. یو پی اس شارژ عملیات خط تعاملی
  2. یو پی اس عملیات
  3. یو پی اس تبدیل دو
مدل سوم که اغلب به نام یو پی اس، به صورت آنلاین نیز شناخته شده است.

یو پی اس واینورتر کردن حالت آماده به کار ( شارژر یو پی اس):
یو پی اس آفلاین ساده ترین و ارزانترین نوع است. در واقع، برخی از آنها بخشی از این واحد یو پی اس به حساب به جای اصطلاح “قدرت سیستم تامین جایگزین” گرفته شده است استفاده شده است. اگر چه بسیاری از مشتریان به عنوان یو پی اس بازار و برآورد بودجه استاندارد، به ویژه هنگامی که آن را به خرید می آید معمولا این یو پی اس استفاده کنید.

یو پی اس گاهی اوقات به عنوان یو پی اس اشاره آنلاین به طوری که آنها را می توان مشخص نظارت آنلاین.

این است که به نام یو پی اس آماده به کار به عنوان باتری و قدرت اینورتر به دستگاه و باتری و اینورتر با استفاده از حالت آماده به کار شارژر باتری از برق شارژر باتری.تا زمانی که احساس نیاز به واقع شود.

هنگامی که قدرت قطع شده است، سوئیچ انتقال، اتصال به منبع تامین ثانویه که برق را دوباره به حالت قبلی خود بازگشت تبدیل می شود.



یک بلوک دیاگرام ساده از U-PVC-S با یک فیلتر و محدود مدار برق ولتاژ اضافه است که در برابر انگل و مشکلات دیگر مقاوم در برابر مجهز شده است، و باعث تغییر به حالت باتری نمی کند. این یک نمونه از یو پی اس آماده به کار است و سایر مدل ها نیز ممکن است در دسترس باشد.



علیرغم اینکه دستگاه های یو پی اس محبوب. با این حال، هنوز هم بسیاری برای اکثر کاربران، در حال کمک به ایست یو پی اس.

گذشته از آن، اگر ups کار نمی کند، چه به فروش می رسد به یک حالت بحرانی، مانند اتصال به یک سرور که معمولا مهم نیست.

اجتناب از استفاده از هدف یو پی اس است که زمانی که قدرت خاموش شد، اتصال باتری بسیار سریع (اما نه بلافاصله) انجام گیرد.برای این تاخیر سوئیچینگ در مورد کسری زمانی رخ می دهد زمان سوئیچینگ زمانی که آنها انتقال و یا.

اگر چه به ندرت، اما ممکن است برای ادامه کار بدون وقفه در هنگام تعویض که آن را معمولا هیچ ناراحتی می کند از خرید نمی خرید این دستگاه احساس، با این حال، شما باید دستگاه را با زمان انتقال یو پی اس را نجات داد (یو پی اس زمان که به شما می گوید زمانی که ورودی خود را قادر به نگه داشتن جدا شده است قبل از آن قطع شده است) مقایسه کنید. اگر زمان انتقال برگزار شد، یو پی اس احتمالا برای شما کار خواهد کرد.

برخی از مشکلات قدرت مانند ولتاژ پایین، یو پی اس زمان نگهداری کاهش می دهد.
یو پی اس آماده به کار هستند معمولا تا حدودی ۱۰۰۰ ولت.

هشدار: اگر یو پی اس آماده به کار مطمئن شوید که دستگاه شما دارای ویژگی های اضافی و همچنین فیلتر برای محدود کردن ولتاژ گذرا گاهی اوقات لازم است (همانطور که در بالا نشان داده شده است) شرایط غیر این صورت طبیعی (به عنوان مثال هنگامی که شما به قطع شما را تجربه نکرده) به طور معمول سیستم شما خواهد شد به طور مستقیم به برق متصل.



فرورزونانت:
فرورزونانت ها، بهبود طراحی به حساب آماده به کار یو پی اس-PS-آماده به کار، قدرت و آماده به کار واقع به آنها احساس نیاز است. تفاوت عمده این است که حرکت می کند انتقال انرژی در این نوع از فرو رزونانس ترانسفورماتور جایگزین شده است.



یک بلوک دیاگرام از یو پی اس ترانسفورماتور قدرت آماده به کار فیلتر نشده چرا که این احتمال با ثانویه ترانسفورماتور است که (باتری) ارائه شد شارژ توسط لزوما مانند یو پی اس است.



هسته فلزی یک دوره پیچیده ای از دو سیم پیچ است. هنگامی که در حال حاضر از عبور از یک سیم پیچ مغناطیسی به سیم پیچ دیگر را به سیم پیچ دوم باعث همراه جریان تغییر معمولا متناوب استفاده اگرچه دارایی دیگر مشکلات قدرت تصحیح خروجی از ورودی و خروجی آن انتقال آنها اموال خود را برای استفاده به عنوان فیلتر برای تعیین یک یو پی اس مناسب است.

ترانسفورماتور مورد استفاده در این نوع از یو پی اس است ترانس معمول نیست، زیرا به عنوان در شکل نشان داده شده در بالا دارای سه سیم پیچ به عنوان منابع ورودی اولیه و ثانویه زخم وسیم پیچ خروجی سوم. این · ساعت خود را که یک سوئیچ زیرا هر یک از منابع ورودی، ترانسفورماتور انرژی خروجی (خط انتقال قدرت سوئیچ اتصال در شکل بالا وقتی برق قطع کردن) است.

ارمه ترانسفورماتور رزونانسی و همچنین انرژی مغناطیسی هسته ای ذخیره می شود مربع، منبع اصلی قدرت قطع تغییر سیستم در دومین منبع انرژی (باتری) به عنوان یک بازیگران. برای کسری از ترانسفورماتور خروجی بدون انرژی ورودی (انرژی داخل ترانسفورماتور) خواهد عمل کند. این انرژی ذخیره شده به طور قابل توجهی شانس گرفتن حفاظت آن را به زمان دوم منبع اصلی انرژی را کاهش دهد تاثیر می گذارد.

تا ۱۵،۰۰۰ ولت قدرت یو پی اس هستند بازیگران همان مناسب حتی برای بزرگترین سرور. یو پی اس یکی از پروژه های بودم و هنوز هم برخی از تولید کنندگان ساخته شده است، در حالی که برخی این پروژه را ترک کرده اند که این نوع از یو پی اس بی اثر است . در عوض، توجه خود را به یو پی اس و آنلاین در طیف وسیعی از ۱۰۰۰ ولت آمپر و بالاتر تبدیل شده اند.



یو پی اس لاین اینتراکتیو:
یو پی اس ها طراحی شده اند با مدل های آماده به کار متفاوت است.

در این مدل، شارژ باتری مستقل، تبدیل شدن به منبع انرژی یک اینورتر و تبدیل جایگزین شده است، تمام ترکیب به هر دو شارژ باتری و قدرت یو پی اس بر روی نیاز به تبدیل آن به ACC برای خروجی از قدرت فعال. اینورتر و هنگامی که قدرت بود این مجموعه به عنوان روال است.



طرح کلی از خط سلامت یو پی اس مدارات آماده به کار بسیاری از ترکیب اینورتر که وظیفه شارژ باتری، تبدیل انرژی برای تعیین شرایط خروجی است. این یک نمونه از یو پی اس آنلاین تعامل است، و ممکن است سایر مدل ها وجود دارد



قدرت این طرح این است که اینورتر و تبدیل همیشه به خروجی مربوط به انرژی تامین تجهیزات متصل شده است.

این طرح به کاهش در مقابل منبع اصلی انرژی، واکنش سریع تر از حالت آماده به کار است.

اینورتر و مبدل ها معمولا توسط یک قدرت متصل شود، ولتاژ، سنبله های تیز کوتاه مدت تغییر همچنین خروجی انرژی تنظیم در حالی که کاهش جریان انرژی اضافی برای اضافی گذرا در گرفتن کوتاه مدت فراهم می کند.

تعاملی یو پی اس طراحی پیشرفته که به طور معمول برای خانگی و تجاری تا حد با استفاده از است. فوق العادهیو پی اس یو پی اس آماده به کار اما هنوز زمان انتقال و در نتیجه عمل های آنلاین حفاظت از یو پی اس خوبی انجام می دهند نیست.

یو پی اس آنلاین (یو پی اس-P-S با دو نقطه تبدیل):
توجه داشته باشید: یو پی اس آنلاین در انگلیسی به معنای این است که به خط که استانداردهای خواسته شده است برای جلوگیری از اشتباهات آنجا که ممکن است از مدت استفاده نمی شود متصل می شود. با توجه به این است که هیچ مشکلی به زبان فارسی در این مورد وجود ندارد برای جلوگیری از اخلال ذهن ما ما هنوز هم استفاده از اصطلاح آنلاین.

یو پی اس گاهی اوقات یک دو (دو تبدیل) نامیده می شود نیز نامیده می شود، نه بهترین راه است که شما می توانید خرید، چرا که با پیشرفت خط تعاملی یو پی اس و با توجه به یو پی اس بهره وری پایین آنلاین از امروز بسیاری از مردم علاقه مند در این نوع هستند یو پی اس دست داده اند. جالب توجه است، این شباهت های متعددی نیز وجود یو پی اس آنلاین ارزان ترین این یک تابع کاملا متفاوت است. شباهت این منبع انرژی برای یو پی اس دو رادارد کاملا متفاوت این واقعیت است که این انتقال یو پی اس سوئیچ خرابی در گرفتن اینورتر اضطراری بازگشت.



این رقم یک طرح کلی از یو پی اس آنلاین است و ممکن است سایر مدل ها. که شما می توانید در این نمودار را ببینید کاملا شبیه غیر یو پی اس آماده به کار منبع قدرت اولیه و ثانویه مسیرهای تغییر کرده لذت می برد. در اینجا، باتری منبع اصلی انرژی است



تحت نرمال با استفاده از باتری در حالی که خط قدرت، شارژ باتری تغذیه می کند. به همین دلیل است که گاهی اوقات یو پی اس تبدیل دو یا یو پی اس به نام آنلاین دو (دو برابر)است. نام این طرح این است که در شرایط قطع برق ناگهانی، هیچ وقت خواهد انتقالی مشاهده در قالب یک قطع شدن برق، اینورتر (و زمان مربوطه) همچنان به کار و فقط شارژ باتری.

در هر قطع برق، واکنش و یا لپ تاپ کامپیوتر آنلاین یو پی اس انرژی را از یک مشخص بدون توقف دریافت می کند. آنها به ادامه کار. تنها چیزی که اتفاق می افتد این است که شارژر باتری چون در این صورت تضعیف آن است شما از خودتان بپرسید وقتی که همیشه استفاده از باطری با توجه به تغییر مسیر انتقال (مسیر نشان داده شده در شکل بالا چین) چیست؟ پاسخ این است که در این راه حمایت لازم برای اتفاق می افتد زمانی که وقفه وجود دارد و یا مشکلات داخلی بوجود می آیند، ارائه . غیر معمول است با این حال این اتفاق می افتد و در این مورد، سیستم محدود ولتاژ بیش از حد ، سوئیچ. در این مورد

“زمان به حرکت” به صورت دوباره درست مثل زمانی که یک یو پی اس ایستادگی در برابر قطع برق را نشان می دهد واکنش. لازم به ذکر است که قطع برق یو پی اس بسیار است. باتری اصلی یک فرایند دو تبدیل است ((دو خروجی انرژی تبدیل انرژی ورودی به طور کامل جدا ممکن (به غیر از جزء DCC و برخی از رایج ثانیه فقط بدون ترانسفورماتور اتفاق می افتد) که در شارژ باتری تاثیر می گذارد فقط در نمی خروجی یو پی اس.

اگر چه ممکن است که روی یو-PS در نمودار فوق بر روی خط تعیین شده و آن وجود دارد با اجزای مشابه است، اما باید مراقب باشید که شارژر عمده طراحی تفاوت معمولا هیچ کاری انجام نمی شود و ممکن است تنها در هر ماه برای یک استفاده می شود چند دقیقه هر سقوط با کسانی که ۲۴ ساعت کامل از نور را به پایان برساند زندگی آنها وجود دارد. مهندسی تفکر و افزایش اندازه و کیفیت اجزای ترکیب در ساخت یک افزایش قابل توجه یو پی اس آنلاین در قیمت در مقایسه با انواع دیگر از سرویس دهنده. یو پی اس معمولا برای بزرگ مرکز داده ها تجهیزات پردازش استفاده می شود، و همچنین قطع پشتیبانی می کند. یو پی اس معمولا صدها هزار نفر از ولت ۵۰۰۰ بزرگتر در دسترس هستند.
 
بالا