برگزیده های پرشین تولز

انواع سیستم مدیریت محتوا – قسمت دوم

hivaweb

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 ژوئن 2017
نوشته‌ها
15
لایک‌ها
0
در این قسمت از مقاله می خواهیم به معرفی چند سیستم مدیریت محتوا در طراحی سایت بپردازیم.
انواع سیستم مدیریت محتوا :
قسمت دوم
در مقاله ی قبلی به ۳ نوع از سیستم مدیریت محتوا اشاره شد :
Word press
Joomla
Drupal

حال می خواهیم به بررسی انواع دیگر آن بپردازیم :

۴- سیستم مدیریت محتوای تایپو۳ TYPO3
TYPO3 یک سیستم مدیریت محتوا متن باز، برای اهداف مهم در وب و اینترانت می باشد. این انعطاف پذیری به شما اجازه ساخت یک وب سایت قدرتمند و پیچیده را می دهد. مادامی که از یک مجموعه از رابط ها و توابع و ماژول های آماده آن استفاده کنید، از قابلیت انعطاف پذیری و توسعه پذیری آن لذت می برید.
این سایت ساز دارای امکانات قابل قبولی می باشد ولی به خاطر پشتیبانی و ساختاری که دارد برای ما فارسی زبانان دارای استفاده ی چندان مناسبی نخواهد بود.
برخی از سیستم های مدیریت محتوا به صورت اختصاصی به جهت ایجاد وب سایت های فروشگاهی تعبیه شده اند و فقط برای سایت هایی با موضوع کسب و کار الکترونیک (E-Commerce) مناسب می باشند.



typo3-logo.png


۵- سیستم مدیریت فروشگاه ساز تومیتو کارت Tomatocart
تومیتو شاپ یا Tomato Cart یکی از بزرگترین فروشگاه ساز های آنلاین تحت PHP می باشد. این سیستم مدیریت فروشگاه ساز کاملا بر پایه اینترنت طراحی شده است ، با استفاده از این سیستم فروشگاه ساز و نصب آن بر روی هاست لینوکس می توانید یک فروشگاه آنلاین فوق حرفه ای راه اندازی و بدون نیاز به هیچگونه دانش کد نویسی می توانید طیف امکانات گسترده ای را در سایت خود طراحی کنید. سیستم نمایش محصولات این فروشگاه ساز می تواند تمامی سفارشات را به صورت طبقه بندی شده تهیه و در اختیار مدیر سایت قرار دهد.

منبع: سایت هیوا وب
 
بالا