برگزیده های پرشین تولز

انواع متنوع و مختلف پلن های وب هاستینگ

maryamhost

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 مارس 2014
نوشته‌ها
21
لایک‌ها
2
سن
46
وب هاستینگ سرویسی است که وب سایت شما را برای رویت آن توسط کاربران ارائه می نماید. شما می توانید وب سایت خود را توسط کامپیوتر شخصی خود میزبانی نمایید, بهتر است به جای این کار یک شرکت معتبر وب هاستینگ را انتخاب نمایید تا از تنظیمات سرور, قطعی برق, قطعی اینترنت سایر مشکلات سرور در امان باشید انواع مختلفی از پلن های وب هاستینگ موجود می باشد, شامل:

هاستینگ shared - برای وب سایت های جدید توصیه می شود, برای راه اندازی یک وب سایت اقتصادی ترین راه است. وب سایت شما بر روی یک سرور در کنار سرورهای دیگر قرار خواهد گرفت.

هاستینگ vps - برای کاربران پیشرفته تر توصیه می شود, برای وب سایت هایی نیاز به نصب بسته های خاصی دارند که بر روی سرورهای shared نصب نمی شود. وب سایت شما در کنار سایر وب سایت ها میزبانی خواهد شد به مانند هاستینگ shared, اما معمولا تعداد کمتری وب سایت بر روی هاستینگ موجود می باشد. همینطور جهت نصب بسته های خاص بر روی سیستم عامل سرور رمز ریشه و یا مدیر ارائه خواهد گردید

سرورهای dedicated - در این نوع تنها وب سایت شما بر روی سرور قرار داده می شود و سایت شما با سایت دیگری به صورت مشترک قرار داده نخواهد شد, و همینطور رمز مدیر به مانند سرور vps در اختیار قرار داده می شود. این نوع هاستینگ برای وب سایت هایی با تعداد کاربر بالا توصیه می شود.

هاستینگ های reseller - این نوع سرویس برای مدیران سایت ها و یا کسانی می باشد که می خواهند وب هاستینگ ارائه نمایند. همینطور این آیتم مورد مناسبی برای آنهایی می باشد که چندین وب سایت دارند, به طوری که از طریق یک کنترل پانل کلیه وب سایت ها را مدیریت نماید
لینک:
پلن های وب هاستینگ
 
بالا