برگزیده های پرشین تولز

_Farshad_

Registered User
تاریخ عضویت
19 آگوست 2007
نوشته‌ها
922
لایک‌ها
32
محل سکونت
0000000*****0000000*****0 00000*********000*******
_mohajerat.jpg

انواع مهاجرت به کانادا
بسیاری از افراد تمایل دارند برای مهاجرت به کانادا اقدام و بر اساس شرایط خود نظیر تحصیلات، سن، سابقه کاری راه های اخذ اقامت کانادا را بررسی نمایند. سطح بالای رفاه اجتماعی کشور کانادا و به طور کلی کیفیت زندگی بالای شهروندان کانادا، این کشوررا جزو برترین کشورهای پر متقاضی برای اخذ اقامت و مهاجرت قرار داده است ، اطلاع از آخرین شرایط و روش های اخذ اقامت کانادا و پاسخ به سوالات رایج مهاجران کمک بسیاری به متقاضیان مهاجرت می نماید. این قسمت مقاله در رابطه با راه های تابعیت و اقامت و راه های اخذ شهروندی و مهاجرت به کانادا می باشد. روش های گوناگونی جهت مهاجرت به یک کشور نظیر تولد کودک، ماندن یا اقامت برای مدت معین، ازدواج ، سرمایه گذاری ، خرید ملک و غیره، به بدست آوردن اقامت شما در شهرها و ایالات کانادا کمک می کند تا راه‌های مناسب برای مهاجرت خود و یا مهاجرت خانوادگی به کانادا و یا سوال های رایج درباره اخذ اقامت کانادا را به طور کامل بررسی نمائید و اقدام به مهاجرت نمایید.

قوانین، راه ها و روش های مهاجرت به کانادا و انواع روش های اخذ تابعیت و اقامت در کانادا:

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل یا
مهاجرت تحصیلی:

کانادا یکی از بهترین کشورها در زمینه اخذ ویزای تحصیلی و زندگی می باشد. دانشگاه های کانادا و دانشجویان دانشگاه های کانادا از اعتبار علمی بسیار بالایی برخورداراند . از طرفی شرایط کانادا برای تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان بین‌المللی در قالب مهاجرت تحصیلی به کانادا بسیار مناسب می باشد زیرا امکان اقدام برای اخذ اقامت دائم کانادا بعد از تحصیل فراهم است. دیگر مزایای مهاجرت تحصیلی به کانادا دانشگاه‌های معتبر کانادا ، امکان کار در زمان تحصیل، امکان اخذ بورس تحصیلی است ، همچنین هزینه‌های تحصیلی پایین نسبت به کشورهای مشابه، امکان اخذ ویزای همراه برای همسر و فرزندان، و فرآیند نسبتا راحت اخذ ویزای دانشجویی و تحصیلی کانادا ، از مهم‌ترین دلایلی هستند که اول کسانی که خواهان تحصیل در خارج هستند کانادا را مقصد مقصد نهایی و مهاجرت خود انتخاب کنند.

ویزای دانش آموزی کانادا: افراد زیر ۱۸ سال برای ادامه تحصیل در مقاطع دبستان، راهنمایی و دبیرستان در کانادا میتواند ویزای دانش آموزی کانادا را دریافت کنند و مشغول به تحصیل شوند. دانش آموزانی که از طریق ویزای تحصیلی به کانادا وارد می شوند در ابتدای ورود به مدرسه از نظر سطح علمی ارزیابی می شوند و بر اساس نتیجه آزمون سطح تحصیلی آنها تعیین می گردد. والدین دانش آموزانی که از طریق ویزای تحصیلی به کانادا وارد می شوند، در صورتی که واجد شرایط باشند می توانند جهت همراهی فرزند خود در کانادا از طریق ویزای همراه (ویزای توریستی) اقدام نمایند. همچنین، دانش آموزانی که نیاز به تقویت زبان انگلیسی خود دارند در کنار دروس تحصیلی در کلاس های زبان نیز شرکت می کنند. دانش آموزان نیازی به انجام امتحان زبان برای ورود به کانادا و یا اخذ ویزای تحصیلی ندارند شهریه سالانه مدارس تقریباً بین ۶ تا ۱۵ هزار دلار کانادا است که با توجه به استان یا مقطع تحصیلی متغیر است.

مهاجرت به کانادا از طریق کار و تخصص: مهاجرت به کانادا از طریق کار و تخصص و چگونگی دریافت ویزای کار کانادا شرایط لازم خود را دارد .کانادا کشوری است که به دنبال رشد نیروی کار ماهر و فعالیت تخصصی است با این وجود شما به اجازه کار در کانادا نیاز دارید که باید از طریق یک پیشنهاد کار توسط یک شهروند کانادایی برای شخص صادر گردد انجام شود . زمانی که تمام معیارها برای اخذ مجوز کار و ویزای کار کانادا فراهم شود شما می توانید مجوز و اجازه کار در کانادا را دریافت کنید. فرایند درخواست اجازه کار سنتی نوعی دیگر از مهاجرت از طریق کار است که در آن شما ممکن است قادر به کار در کانادا بدون اجازه کار باشید، ، از جمله اجازه کار در تعطیلات کانادا ، اجازه کار پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه های کانادا و یا مجوز صادر شده تحت NAFTA است که تحت عنوان اکسپرس اینتری Express Entryشناخته می شود.

مهاجرت به کانادا از طریق ایجاد کسب و کار و کارآفرینی در کانادا یا سرمایه گذاری: دولت کانادا با هدف توسعه ی اقتصادی و بهبود بازار کار کشورش از طریق جذب سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و افراد خوداشتغال در خارج از کانادا که سرمایه ی کافی برای فعالیت اقتصادی کشور کانادا را دارا هستند برنامه‌های متعددی ارائه می دهد. شرایط مهاجرت طبق قوانین سفارت کانادا در زمینه سرمایه گذاری و کارآفرینی تحت عنوان برنامه سرمایه گذاران، لازم است لازم است ارزش خالص 800،000 $ کانادا و یک سرمایه گذاری به ارزش 400،000 $ کانادا به صورت عمومی برای اقتصاد کانادا به ارمغان آورند.

مهاجرت به کانادا از طریق خوداشتغالی: برنامه ی خوداشتغالی کانادا به شما امکان مهاجرت و اقامت دائم را در کانادا می‌دهد. نکته ی مهم در این برنامه داشتن تجربه خود اشتغالی در حوزه ی فرهنگ یا ورزش است. برای این هدف باید تجربه مرتبط در زمینه فرهنگی و ورزشی داشته باشید؛ و همچنین به حوزه فرهنگی و ورزشی کانادا کمک قابل ‌توجهی کنید؛معیارهای لازم در این برنامه را داشته باشید؛ نیازمندی‌های پزشکی، امنیتی و دیگر شرایط لازم را تأمین کنید.

معیارهای انتخاب شامل تجربه، تحصیلات، سن، مهارت زبان و قابلیت وفق‌پذیری هستند. بهتر است برای شفافیت بیشتر درباره تجربه مرتبط به سایت مهاجرت و شهروندی کانادا مراجعه کنید

مهاجرت به واسطه پیوستن به اعضای خانواده و مهاجرت خانوادگی به کانادا و حمایت مالی خانواده :افرادی که اجازه اقامت دائم کانادا را داشته باشند، می‌توانند اسپانسر بستگان‌ خود شوند تا به کانادا آمده و به کار یا تحصیل در کانادا مشغول شوند اداره مهاجرت و شهروندی کانادا معمولا بررسی درخواست‌های برای همسر و فرزندان در اولویت قرار می‌دهد. از طریق اسپانسر همسر (زن یا شوهر) برای مهاجرت به کانادا یک فرد خارجی می تواند به عنوان عضوی از خانواده در نظر گرفته شودکه شامل همسر، شریک زندگی، فرزند، والد، یا یکی دیگر از اعضای خانواده یک شهروند یا مقیم دائم کانادا می باشد.

اسپانسر برادر و خواهر برای مهاجرت به کانادا نوع دیگر مهاجرت خانوادگی ومهاجرت خویشاوندی به کانادا است . هر سال حدود یک چهارم کسانی که به کانادا مهاجرت می کنند از این روش وارد کانادا می شوند. در این روش فردی که قبلا مقیم یا تابع کاناداست یک یا چند تن از خویشاوندان خود را با حمایت مالی Sponsorship کانادا می آورد تا مقیم دائم این کشور شوند. از جمله کسانی که افراد، مایل به اسپانسر شدن هستند برادران و خواهرانشان است.

#مهاجرت_به_کانادا

#مهاجرت_و_روش_های_آن

#هزینه_های_مهاجرت_به_کانادا

#مهاجرت_از_طریق_کار

#مهاجرت_خانوادگی_به_کانادا

#مهاجرت_کانادا

#تحصیل_در_کانادا

#خود_اشتغالی_کانادا

#کار_در_کانادا
 
بالا