chichosting.net
Registered User
- تاریخ عضویت
- 28 ژوئن 2016
- نوشتهها
- 255
- لایکها
- 30
تعریف خلاصه انواع ورودی و ترافیک سایت:
Search Traffic Organic
ورودی های ارگانیک همان ترافیک و بازدید هایی هستند که از طریق موتورهای جستجو وارد وبسایت شما می شوند را (Search Traffic (Organic یا سرچ ترافیک ارگانیک یا ورودی گوگل می گویند .
برای خرید ورودی گوگل از طریق منوی بالای سایت سفارش ورودی گوگل می توانید سرویس های ورودی گوگل ایرانی و... را بررسی و سفارش دهید .
پرطرفدارترین و موثرترین نوع ترافیک و بازدید که هدف اصلی هر سئو کار است که بتواند سایت را به نتایج اول گوگل برساند Search Traffic یا ورودی گوگل است به این معنی که با جستجو کردن عبارت مورد نظر درون موتورهای جستجوی نظیر گوگل و... وارد سایتی شویم که در نتایج جستجو نمایش داده شده است .
به عنوان مثال اگر در نتایج گوگل خود کلمه شیک رنک را سرچ و کلیک کنید این نوع ترافیک از نوع ارگانیک و ورودی گوگل خواهد بود.
Direct Traffic
ورودی های دایرکت همان ترافیک و بازدید هایی هستند که بصورت مستقیم به سایت شما هدایت شود را Direct Traffic یا ترافیک مستقیم می گویند.
به عنوان مثال اگر شما درون مرورگر خود سایت chicrank.com را وارد کنید این نوع ترافیک از نوع مستقیم و Direct Traffic خواهد بود.
برای سفارش و خرید ورودی مستقیم یا Direct می توانید از طریق منوی بالای سایت وب تب سرویس ورودی را انتخاب و کلیک نمایید .
Referral Traffic
ورودی های رفرال همان ترافیک و بازدید هایی هستند که از دیگر وبسایت ها به سایت شما هدایت می شوند را Referral Traffic یا ترافیک ارجاعی می گویند .
در واقع ورودی Referral همان بازدید های ارجاعی، که توسط کاربران اینترنت، روی بک لینک ، رپورتاژ ، بنر و تبلیغ یا لینک سایت شما که در سایت دیگری قرار دارد، کلیک می شود، یک ورودی Referral یا ارجاعی محسوب می شود.
به عنوان مثال اگر شما بر روی لینک سایت chicrank.com را کلیک کنید از نوع ترافیک ارجاعی یا Referral Traffic خواهد بود.
برای سفارش و خرید ورودی رفرال یا Referral می توانید از طریق منوی بالای سایت وب تب سرویس ورودی را انتخاب و کلیک نمایید .
Social Traffic
ورودی های سوشال همان ترافیک و بازدید هایی مشابه رفرال هستند اما مبدا آنها از سمت شبکه های اجتماعی به سایت شما وارد می شوند.
ورودی های Social در حقیقیت نوعی سیگنال از سمت شبکه های اجتماعی و میزان محبوبیت سایت می باشد که بخشی از شاخص های مهم سئو و رتبه بندی سایت در نتایج گوگل می باشد.
سرویس ورودی سوشیال بدلیل تاثیر نامعلوم در حال حاضر تا زمان بررسی نتایج و تست های نهایی در شیک رنک ارائه نمی گردد .
کلام آخر :
استفاده از انوع ورودی و ترافیک برای وب سایت بستگی به انتخاب مدیر و شرایط کسب و کار دارد و هیچ اجباری وجود ندارد اما در نهایت وبسایتی موفق تر خواهد بود و سئو خوبی کسب خواهد کرد که از همه ی انواع ورودی و ترافیک بهره و استفاده لازم را ببرد.
در همین راستا مجموعه شیک رنک انواع ترافیک های موثر فوق را در قالب پکیج های مختلف برای مشتریان محترم خود فراهم نموده است .
منبع : https://www.chicrank.com/help-traffic.php
Search Traffic Organic
ورودی های ارگانیک همان ترافیک و بازدید هایی هستند که از طریق موتورهای جستجو وارد وبسایت شما می شوند را (Search Traffic (Organic یا سرچ ترافیک ارگانیک یا ورودی گوگل می گویند .
برای خرید ورودی گوگل از طریق منوی بالای سایت سفارش ورودی گوگل می توانید سرویس های ورودی گوگل ایرانی و... را بررسی و سفارش دهید .
پرطرفدارترین و موثرترین نوع ترافیک و بازدید که هدف اصلی هر سئو کار است که بتواند سایت را به نتایج اول گوگل برساند Search Traffic یا ورودی گوگل است به این معنی که با جستجو کردن عبارت مورد نظر درون موتورهای جستجوی نظیر گوگل و... وارد سایتی شویم که در نتایج جستجو نمایش داده شده است .
به عنوان مثال اگر در نتایج گوگل خود کلمه شیک رنک را سرچ و کلیک کنید این نوع ترافیک از نوع ارگانیک و ورودی گوگل خواهد بود.
Direct Traffic
ورودی های دایرکت همان ترافیک و بازدید هایی هستند که بصورت مستقیم به سایت شما هدایت شود را Direct Traffic یا ترافیک مستقیم می گویند.
به عنوان مثال اگر شما درون مرورگر خود سایت chicrank.com را وارد کنید این نوع ترافیک از نوع مستقیم و Direct Traffic خواهد بود.
برای سفارش و خرید ورودی مستقیم یا Direct می توانید از طریق منوی بالای سایت وب تب سرویس ورودی را انتخاب و کلیک نمایید .
Referral Traffic
ورودی های رفرال همان ترافیک و بازدید هایی هستند که از دیگر وبسایت ها به سایت شما هدایت می شوند را Referral Traffic یا ترافیک ارجاعی می گویند .
در واقع ورودی Referral همان بازدید های ارجاعی، که توسط کاربران اینترنت، روی بک لینک ، رپورتاژ ، بنر و تبلیغ یا لینک سایت شما که در سایت دیگری قرار دارد، کلیک می شود، یک ورودی Referral یا ارجاعی محسوب می شود.
به عنوان مثال اگر شما بر روی لینک سایت chicrank.com را کلیک کنید از نوع ترافیک ارجاعی یا Referral Traffic خواهد بود.
برای سفارش و خرید ورودی رفرال یا Referral می توانید از طریق منوی بالای سایت وب تب سرویس ورودی را انتخاب و کلیک نمایید .
Social Traffic
ورودی های سوشال همان ترافیک و بازدید هایی مشابه رفرال هستند اما مبدا آنها از سمت شبکه های اجتماعی به سایت شما وارد می شوند.
ورودی های Social در حقیقیت نوعی سیگنال از سمت شبکه های اجتماعی و میزان محبوبیت سایت می باشد که بخشی از شاخص های مهم سئو و رتبه بندی سایت در نتایج گوگل می باشد.
سرویس ورودی سوشیال بدلیل تاثیر نامعلوم در حال حاضر تا زمان بررسی نتایج و تست های نهایی در شیک رنک ارائه نمی گردد .
کلام آخر :
استفاده از انوع ورودی و ترافیک برای وب سایت بستگی به انتخاب مدیر و شرایط کسب و کار دارد و هیچ اجباری وجود ندارد اما در نهایت وبسایتی موفق تر خواهد بود و سئو خوبی کسب خواهد کرد که از همه ی انواع ورودی و ترافیک بهره و استفاده لازم را ببرد.
در همین راستا مجموعه شیک رنک انواع ترافیک های موثر فوق را در قالب پکیج های مختلف برای مشتریان محترم خود فراهم نموده است .
منبع : https://www.chicrank.com/help-traffic.php