برگزیده های پرشین تولز

انواع کاندوم: نحوه ساخت کاندوم دهانی با استفاده از کاندوم-زوج بازار

زوج بازار - zojbazaar.com

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
29 آگوست 2018
نوشته‌ها
12
لایک‌ها
0
سن
34
کاندوم دهانی یا همان سد دهانی واژه ایی است که شاید شما تا بحال آن را نشنیده باشید و یا حتی اگر اسم آن به گوش شما رسیده باشد، اطلاعات زیادی درباره آن ندارید. در واقع گسترش رابطه دهانی در روابط زناشویی و انتقال برخی بیماری های جنسی از طریق این نوع رابطه جنسی باعث به وجود آمدن کاندوم دهانی شد که امروزه ما آن را به عنوان سد دهانی می شناسیم.

رابطه جنسی دهانی(Oral Intercourse) یکی از انواع رابطه های جنسی است که امروزه به شدت در روابط زناشویی زوجین گسترش یافته است. برخی از افراد آن را بی ضرر می دانند اما عده ایی دیگر آن را دوست دارند و از انجام آن امتناع نمی کنند. در این مقاله قصد نداریم به طور مفصل بر روی رابطه جنسی دهانی تمرکز کنیم اما اگر شما و همسرتان جزو افرادی هستید که این نوع رابطه را بلامانع می دانید و از انجام آن لذت می برید، باید به برخی از نکات بهداشتی در زمینه این نوع رابطه زناشویی توجه کنید.

کاندوم دهانی یا سد دهانی چیست؟
دنتال دم یا سد دهانی مهم ترین، مناسب ترین و ارزان قیمت ترین روش به منظور حفاظت شما و شریک جنسی مقابلتان در برابر خطرها، عفونت ها و بیماری های ناشی از رابطه دهانی است.

کاندوم دهانی در بازار کم است ! چطور آن را تهیه کنیم؟
یکی از مشکلات کاندوم دهانی این است که به راحتی قابل دسترس نیست و در همه فروشگاه ها پیدا نمی شوند. در کشور ما نیز این محصول زناشویی به ندرت یافت می شود و تهیه آن برای همسران راحت نیست. لذا زوج بازار قصد دارد در این مقاله آموزش گام به گام ساخت کاندوم دهانی را با استفاده از کاندوم های موجود در بازار برای شما عزیزان توضیح دهد.

ساخت کاندوم دهانی ساده است اما در عین حال مهم نیز می باشد. بنابراین سعی کنید مقاله را با دقت بخوانید.

ابزارهای ساخت کاندوم دهانی
dental-dam-tools.jpg

برای شروع ساخت سد دهانی شما کار پیچیده ایی در پیش ندارید و ملزومات آن یک عدد کاندوم و یک عدد قیچی است. دقت کنید که قیچی شما به اندازه کافی تیز باشد و کاندوم را به راحتی بُرش دهد.

چه نوع کاندومی را برای ساخت سد دهانی انتخاب کنیم؟
یکی از سوالات رایج زوجین این است برای تهیه کاندوم دهانی چه نوع کاندومی را انتخاب کنیم؟! پاسخ این سوال پیچیده نیست. با اینکه شما می توانید هر نوع کاندومی را برای انجام این این منظور انتخاب کنید، پیشنهاد ما این است که یک کاندوم کلاسیک و ساده را در نظر بگیرید چرا که با این روش قطعاً شریک جنسی شما حس بیشتری را درک می کند و لذت بیشتری از رابطه دهانی احساس می کند.

کاندوم خاردار، کاندوم تاخیری، کاندوم طعم دار و سایر کاندوم های دیگر که امروزه انواع مختلفی را شامل می شود، ممکن است باعث آزار و اذیت یکی از طرفین و یا هر دوی آن ها شود.

برجستگی های کاندوم خاردار ممکن است زبان یا دهان شما را در حین رابطه دهانی آزار دهد و پیشنهاد می کینم این نوع کاندوم را برای ساخت سد دهانی به کار نبرید.

در صورتی که کاندوم تاخیری یا کاندوم طعم دار را انتخاب کردید سعی کنید با آب به آرامی این مواد را بشویید تا در طول رابطه جنسی وارد دهان شما یا همسرتان نشود، چون این مواد خوراکی نیستند و مواد تاخیری نیز به دلیل وجود ماده بی حس کننده ممکن است دهان شما را بی حس کند و یا احساس شریک مقابلتان را کاهش می دهد.

مطمئن باشید که خودتان و همسرتان به لاتکس حساسیت ندارید
زوج بازار در مقالات مختلفی از آموزش های کاندوم روی موضوع حساسیت افراد به لاتکس اشاره می کند و در اینجا نیز به شما تذکر می دهیم که در صورتی که شما یا همسرتان به لاتکس حساسیت دارید باید برای ساخت کاندم دهانی از یک کاندوم پلی اورتان استفاده کنید. توجه کنید که کاندوم های پلی اورتان قیمت بالاتری دارند و هزینه ساخت سد دهانی نیز برای شما بیشتر می شود. البته حدود 10 درصد افراد به لاتکس حساسیت دارند و زوجین می توانند از همان کاندوم لاتکس استفاده کنند.

کاندوم پلی اورتان مردانه یا کاندوم زنانه؟ کدام یک بهتر است؟!
امروزه کاندوم مردانه پلی اورتان در بازار موجود است و می توانید آن را تهیه کنید. درست است که تمام کاندوم های زنانه از جنس پلی اورتان هستند و استفاده از آن مانعی ندارد، اما ما توصیه می کنیم که در صورت وجود آلرژی به لاتکس، از یک کاندوم مردانه پلی اورتان استفاده کنید چون کاندوم زنانه از کاندوم مردانه بزرگ تر است و در نتیجه گران تر از کاندوم مردانه پلی اورتان می باشد.

همچنین کاندوم زنانه به راحتی قابل تهیه نیست در صورتی که کاندوم مردانه پلی اورتان در بازار بهتر و ساده تر یافت می شود.

خُب، نکات فوق مواردی بود که شما باید پیش از ساخت سد دهانی می دانستید. در ادامه مراحل ساخت کاندوم دهانی را گام به گام توضیح می دهیم. ما در اینجا یک کاندوم مردانه کلاسیک از جنس لاتکس را انتخاب کرده ایم :

1- نوک کاندوم را بُرش دهید :
cut-off-the-tip-of-condom.jpg

مطابق شکل فوق یک کاندوم ساده را باز کنید. توجه کنید که به کاندوم آسیبی نرسانید. پس از آن نوک کاندوم را با قیچی بُرش دهید. اینکه کاندوم دهانی دقیقاً به شکل یک مستطیل نزدیک باشد از لحاظ قدرت بازدارندگی و جلوگیری از بیماری ها چندان مهم نیست اما از دید زیبایی شناسی و افزایش هیجان در رابطه جنسی دهانی بهتر است آن را به شکل مستطیل در بیاورید. برای این منظور سعی کنید نوک کاندوم را در قسمتی از آن که پهنای آن شروع به کم شدن می کند بُرش دهید.

2- دیواره کاندوم را برُش دهید :
cut-down-side-of-condom.jpg

پس از برش نوک کاندوم، باید قسمت جانبی کاندوم را برش دهیم. اگر خط برش شما در یک مسیر مستقیم باشید باعث خوش فُرم شدن کاندوم دهانی می شود اما به معنی آن نیست که استفاده از آن آسان تر می شود. زیاد بر روی برش کاندوم حساسیت به خرج ندهید چون انحرفات ریز برش چندان قابل مشاهده نیستند. اگر کاندوم دهانی حتی به صورت مثلث باشد فقط کمی استفاده از آن مشکل تر می شود.

3- اکنون شما یک کاندوم دهانی ساخنه اید !
dental-dam-is-maked.jpg

به همین راحتی اکنون شما یک سد دهانی ساخته اید و می توانید از آن در روابط زناشویی خود استفاده کنید.

در مرحله اول نحوه ساخت سد دهانی را آموختیم و در ادامه قصد داریم نحوه استفاده از آن را یاد بگیریم.

یکی از نکات جالب ساخت کاندوم دهانی با استفاده از یک کاندوم معمولی این است که بر خلاف سد دهانی بسته بندی شده، نیازی نیست که کاندوم را با دو دست خود گرفته و با یک ضربه در خلاف جهت آن را باز کنید. چون شما یک کاندوم معمولی را در ابتدا باز نموده اید و سپس آن را برش زده اید و فقط کافی است دو سمت کاندوم را در دستان خود بگیرید.

4- کاندوم دهانی را با دو دست خود نگه دارید
holding-the-dental-dam.jpg

سد دهانی را از دو سمت با دستان خود نگه دارید و آن را بر روی موقعیت مناسبی از آلت تناسلی همسرتان قرار دهید و پس از آن می توانید یک رابطه دهانی حفاظت شده داشته باشید.

امکان دارد اگر آن سمت از کاندوم دهانی را که با آلت همسرتان در تماس است را به لوبریکانت آغشته کنید، همسرتان بیشتر تحریک شود و لذت بیشتری را تجربه کند.

مهم است که شما با کدام دست طرف لبه دار کاندوم دهانی را در دست می گیرید، چون این همان سمتی است که کنترل موقعیت سد دهانی را در حین رابطه دهانی دارد و اگر شما خسته شدید و یا در اثر هیحانات ناشی از رابطه جنسی کمی کنترل خود را از دست دادید باعث نشود کاندوم دهانی به طور کلی از موقعیت اصلی و اولیه خود خارج شود و شما به طور ناگهانی حس کنید که دهانتان با ناحیه آلت تناسلی شریکتان تماس مستقیم لحظه ایی پیدا کرده است.

5- سد دهانی میزان احساس شما را کاهش نمی دهد
dental-dam-is-transparent.jpg

بعضی از زوجین در مورد کاهش میزان احساس جنسی در زمان استفاده از سد دهانی می پرسند و سوالشان این است که آیا لذت همسرمان کم می شود؟!

اگر خاطرتان باشد در ابتدای همین مقاله ما به شما پیشنهاد کردیم که از یک کاندوم کلاسیک برای ساخت سد دهانی استفاده کنید. یک کاندوم معمولی با رنگ سفید، و دلیل آن این بود که رابطه دیداری زوجین در حین رابطه جنسی حفظ شود و بتوانند به خوبی یکدیگر را مشاهده کنند.

چون یکی از لذت های اساسی رابطه دهانی مشاهده شریک جنسی در حین رابطه دهانی است و زوجین در این زمینه ممکن است نگرانی داشته باشند.

خوشبختانه سد دهانی از یک کاندوم معمولی شفاف ساخته شده است و شما می توانید همسر خود را ببینید و حتی بوی او را حس کنید. این کاندوم به قدری روشن هست که شما می توانید حتی با آن به مطالعه کتاب خود ادامه دهید!

6- ساخت کاندوم دهانی در یک نگاه
تمام مراحل فوق در ساخت کاندوم دهانی را در شکل زیر به طور کلی مشاهده می کنیم

overview-of-dental-dam-production.jpg

منبع : فروشگاه اینترنتی زوج بازار

کاندوم کلاسیک مناسب براس ساخت کاندوم دهانی. برای خرید به فروشگاه زوج بازار بروید.

 
بالا