برگزیده های پرشین تولز

انواع گل‌های شاخه بریده و موارد مصرف آنها

alirezasarlak

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
6 ژوئن 2015
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
محل سکونت
تهران
در زندگی ماشینی امروز گلها نقش بسزایی در تقویت روح و القای آرامش به انسانها را دارند و بدون گل و طبیعت فکر انسانها هم هر چه بیشتر بسمت ماشینی شدن در حرکت است.
در این مقاله سعی داریم به معرفی گل‌های شاخه بریده و موارد مصرف هر کدام بپردازیم .

گل رز : شاید گل رز به عنوان قدیمی ترین گل مورد توجه بشر در طول تاریخ بوده باشد . بطوریکه بعضی افراد حتی امروزه هم اگر کسی حرفی از گل میزند در ذهنشان گل رز نقش می‌بندد.
موارد مصرف این گل زیبا بصورت تک شاخه و برای ابراز علاقه و دوست داشتن و در مواردی جهت تبریک و احترام می‌باشد . از گل رز همچنین در انواع سبد گل ، دسته گل و باکس گل استفاده میگردد. بطور کلی گل رز شاخه ای به دودسته تقسیم میشود :
IMG_20180118_012237.jpg
گل رز هلندی :رنگ‌بندی کامل ، کیفیت و ماندگاری بالا و بازه قیمتی در طول سال از شاخه ای 3الی 8 هزار تومان.پخش در بازار گل بصورت دسته های 20شاخه ای.
گل رز ایرانی : حداکثر سه رنگ , کیفیت و ماندگاری یک سوم رز هلندی ، بازه قیمتی در سال حدود شاخه ای 800 الی 3500تومان می‌باشد .از این گل در تزئین ماشین عروس معمولا استفاده میگردد.پخش در بازار گل بصورت دسته های 50شاخه ای.

گل گلایل : پر مصرف ترین گل موجود در بازار گل همین گل می‌باشد که معمولا به عنوان گل غم و اندوه جهت مجالس ترحیم مورد استفاده قرار میگیرد.
موارد استفاده این گل تاج گل ترحیم و تسلیت می‌باشد و در تمام طول سال موجود می‌باشد.
پخش در بازار گل بصورت دسته های 50شاخه ای

گل مریم : جز گل‌های خوشبو و برای ابراز احساسات و علاقه به طرف مقابل می‌باشد. موارد مصرف بصورت اهدا بصورت تک شاخه و در مواردی کم بصورت دسته گل و یا سبد گل تزیین میگردد. در تمام فصول سال موجود و پخش در بازار گل بصورت دسته های 25شاخه ای .

گل لیلیوم : موارد مصرف این گل سبد گل و تاج گل عرض تبریک و ترحیم و در مواردی هم بصورت دسته گل مورد پسند می‌باشد . در تمام فصول سال موجود می‌باشد و پخش این گل در بازار گل بصورت دسته های 5شاخه ای می‌باشد.
 

فایل های ضمیمه

  • IMG_20180118_012823.jpg
    IMG_20180118_012823.jpg
    1.3 MB · نمایش ها: 0
بالا