برگزیده های پرشین تولز

اهمیت نوع و جنس و قیمت در انتخاب سایبان برقی

melinaa

Registered User
تاریخ عضویت
29 اکتبر 2018
نوشته‌ها
141
لایک‌ها
37
سن
35
9cf42-اهمیت نوع و جنس و قیمت در انتخاب سایبان برقی 1.jpg



انواع سایبان برقی

سایبان برقی دارای انواع زیر است:

سایبان فنری بازویی (سیم بکسلی): این نوع از سایبان برقی شامل دو بازوی اصلی است که وظیفه‌ی آن باز و بسته کردن سایبان است.



سایبان چتری: این نوع از سایبان برقی ها بر روی یک پایه استوار هستند و دقیقاً مشابه با یک عمل می‌کنند. آنها توسط یک موتور باز و بسته می‌شوند.



سایبان باکسی: در این مدل از سایبان برقی ها، یک باکس را مشاهده می‌کنید که وقتی سایبان جمع می‌شود داخل باکس قرار می‌گیرد؛ که این کار موجب می‌شود فضای کمتری اشغال شود.



سقف برقی: فرق بین سقف برقی با سایبان برقی در این است که سقف برقی شامل یک چارچوب ثابت است و باز و بسته شدن این سقف ها تنها به شکل اتوماتیک یا دستی است.



سایبان دو طرفه: این مدل از سایبان برقی ها دارای دو سمت جدا از هم هستند که هر یک به‌صورت جداگانه باز و بسته می‌شوند. کاربرد این نوع از سایبان برقی ها در این است که بعضی وقت‌ها فقط می‌خواهید یک سمت را باز یا بسته کنید.



سایبان زنجیری: دقیقاً مشابه با سیم بکسلی از دو بازو تشکیل‌شده فقط با این تفاوت که در بخش درونی آن به‌جای فنر از زنجیر استفاده‌شده تا در آب‌وهوای طوفانی محکم باشد.



سایبان شید: این نوع از سایبان ها را می‌توان به‌عنوان پرده در داخل خانه‌ها نصب کرد و آنها را با یک ریموت کنترل باز و بسته کرد. این نوع از سایبان برقی ها نیز به‌عنوان تبلیغات در مغازه ها نیز استفاده می‌شود. سایبان شید به اسم های شید رول، پرده اتوماتیک، شید رول، پرده برقی نیز معروف هستند.



نکات مهم در زمان نصب سایبان برقی:

به همان اندازه که جنس سایبان برقی در کیفیت آن تأثیر دارد، چگونگی نصب آن نیز در کیفیت آن مؤثر است. بنابراین بهتر است همان ابتدا از یک شرکت معتبر و قابل اطمینان خرید کنید تا هم از جنس آن خیالتان راحت باشد هم از درستی نصب آن. چنانچه نصب درستی را برای سایبان برقی داشته باشید، نتیجه کار نیز برای شما رضایت‌بخش است.





انتخاب پارچه مناسب برای سایبان

همان‌گونه که تقریباً همه‌ی مردم می‌دانند، ایران کشوری است که تمام فصل ها را دارد و آب‌وهوای شهرها در این فصل ها متفاوت است. مثلاً در یک زمان جنوب کشور هوا به شدت گرم و آفتابی است و در شمال کشور هوا دارای رطوبت است، همین‌طور در همان زمان درغرب کشور ما شاهد هوای سرد هستیم. بنابراین در زمان انتخاب نوع پارچه شرایط آب‌وهوایی محلی که قصد نصب کردن آن را دارید در نظر بگیرید.



مثلاً اگر در هوای مرطوب هستید پارچه ای انتخاب کنید که در این هوا مقاوم باشد یا اگر در هوایی آفتابی هستید پارچه ای بگیرید که در برابر اشعه خورشید مقاوم است.



انتخاب قطعات مناسب برای سایبان برقی:

عمر سایبان برقی ها بیشتر به قطعاتش وابسته است. شرایط آب‌وهوایی در زمان انتخاب قطعات نیز مانند انتخاب جنس پارچه مهم است زیرا که با افزایش عمر آن رابطه مستقیم دارد. قطعات باید به‌گونه‌ای باشند که در برابر خوردگی، پوسیدگی، زنگ زدگی و ... مقاوم باشد. همچنین امکان استفاده از سایبان برقی در روزهای بارانی نیز وجود داشته باشد.



قیمت سایبان برقی

قیمت سایبان برقی به چه نکاتی بستگی دارد :

علاوه بر نوع سایبان برقی و کیفیت آن، قیمت نیز برای کسانی که قصد خرید آن را دارند نیز مهم است اما باید بدانید که سایبان برقی در بهبود مصرف انرژی تاثیر زیادی دارد. قیمت سایبان برقی به عوامل زیر وابسته است:

جنس و نوع پارچه‌ای که برای آن انتخاب شده.
کیفیتی که پروفیل و سازه‌های به کار رفته در سایبان برقی ها دارند.
نوع گیر بکس یا موتور الکتریکی که برای باز و بسته شدن سایبان برقی استفاده می‌شود
نوع سایبان برقی ها
نحوه نصب و اجرا در محل موردنظر



آیا امکان نصب سایبان توسط خود شخص وجود دارد؟

به هیچ عنوان این کار توصیه نمی‌شود زیرا اگر خود افرادی که مسئول این کار هستند اشتباهی انجام دهند می‌توان آن را جبران کرد.
 
بالا