برگزیده های پرشین تولز

اينجا غزنه ستمديده است

shervin_r

Registered User
تاریخ عضویت
14 می 2008
نوشته‌ها
21
لایک‌ها
5
محل سکونت
تهران
http://video.google.com/videoplay?docid=8860670051621711477#
اين ويدئو تازه نيست. سالها است در اينترنت است.
ولی بازهم نگاه کردنش دراين هنگامه بسيار معنی دارد.

ببنيد انسان ها چطور اگر به حال خودشان گذاشته شوند با انسانيت باهم زندگی می کنند ولی هنگاميکه يک شخص ويا گروهی در گوشه ای سر بلند می کند و شخصی ويا گروهی نادانسته از او پشتيبانی می کنند به او بها ميدهند چه الم شنگه ای می تواند بپا شود.

اينرا مثال آوردم و از موقعيت استفاده می کنم به کسانی که از برخی گروه ها با نام های «جنبش» با هر مرام و مسلکی که هستند پشتيبانی می کنند و با همين کارباعث می شوند گروه ديگری در مقابل آن بوجود بيايد. گروه های ديگر از آنها پيروی کرده و هرکس برای خود دسته و گروه درست کند، هرکس خود را «ملتی» بنامد و مدعی شود.

درحاليکه همانطور که در اين فيلم 21 دقيقه ای هم خواهيد ديد انسان ها اگر بحال خودشان باشند بسيار هم باهم همسو ومهربان هستند... دخالت های بيجا ونابخردانه ما آنان را بجان هم می اندازد.

http://video.google.com/videoplay?docid=8860670051621711477#

دوست گرامی حرف شما صحیح، ولی این تز شما تو جامعه و حکومت کنونی اصلا" جواب نمیده! این جنبشی که شما ازش صحبت کردید و باهاش مخالفید و مشخص شد که کدوم طرفی هستید در اثر نا عدالتی بوجود اومد، یعنی شما میفرمایید مردم در مقابل تقلب بی سابقه ای که در انتخابات بوجود اومد باید ساکت میشستن و واکنشی نشون نمیدادن؟؟؟!!!! مگه گوسفندن مردم؟ درسته که یه عده پارسال همین موقع ها مردم رو گوسفند فرض کردن ولی دیدن که مردم چقدر آگاه و روشنند و گوسفندان واقعی کیا هستند! همهء مردم آرامش رو دوست دارن، کی از صلح و صفا بدش میاد؟ ولی بعضی وقتها شرایط ایجاب میکنه که در مقابل ظلم و استبداد ایستادگی بشه، اگه اون اتفاق نمیفتاد الان به قول شما این المشنگه نبود و جنبشی هم بوجود نمیومد، جواب های هوی هست! در حکومت فعلی همسو بودن و مهربانی یه چیز تعریف نشده است، تا بوده ظلم و ستم به مردم بوده، پس لطفا" بی خودی شعار ندید!
راستی اینم بگم که امضای بسیار زیبایی دارید:)
 
Last edited:
بالا