برگزیده های پرشین تولز

اين عربها هم ديگه شورشو در اوردن

mehrdad1355

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 فوریه 2004
نوشته‌ها
3,971
لایک‌ها
30
سن
47
به نقل از faridbahal :
حال اصلا اين عرب چي هست كه همه اين پي تي ها از بيخ عربند :blink:
 

iranvig

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 می 2003
نوشته‌ها
433
لایک‌ها
6
سن
55
مرگ بر تازي پرست.
 

mehrdad1355

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 فوریه 2004
نوشته‌ها
3,971
لایک‌ها
30
سن
47
حضور مدعي نيابت امام زمان در ايران


خبرنگار «بازتاب» از قم گزارش داد: روز گذشته، 70 زن و مرد عراقي با حمل پارچه‌هاي سياه و قمه و شمشير، ضمن سر دادن شعارهايي در حمايت از مدعي نيابت امام زمان(عج)، در يكي از خيابان‌هاي اين شهر راهپيمايي كردند.



بنا بر اين گزارش، حوالي ساعت 9 صبح، راهپيمايان از سه راه بازار قم به سمت خيابان ارم حركت كردند. اين افراد كه تعدادي پارچه سياه و قمه و شمشير حمل مي‌كردند، در حمايت از سيدحسن يماني، شعارهايي سر دادند. بر پايه ادعاي اين افراد، سيدحسن يماني، نماينده و نايب امام زمان(عج) است و آنان ديگران را به حمايت از وي فراخواندند.



اين افراد، پس از گذشتن از كنار حرم مطهر حضرت معصومه(س)، به سمت خيابان آذر در مناطق غرب‌نشين قم برگشته‌اند كه در فلكه پليس، مأموران تعدادي از آنان را دستگير كرده و ديگر افراد حاضر متفرق شدند.



اين گزارش مي‌افزايد: چند روز پيش نيز هواداران يماني بر ديوارهاي خيابان صفائيه قم به اين مضمون شعارنويسي كرده‌اند؛ «وزير امام مهدي(عج)، سيدحسن يماني در ايران است و شما را دعوت مي‌كند به نصرت قائم آل محمد(عج)».



پيش از اين نيز «بازتاب» از تحركات عده‌اي كه به هواداري از مدعي نيابت امام زمان(عج) اخباري منتشر كرده بود.



گفتني است، چند روز پيش، يكي از مراجع تقليد قم اين ادعاها را بي‌اساس خواند.
 

iranvig

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 می 2003
نوشته‌ها
433
لایک‌ها
6
سن
55
به نقل از faridbahal :
ايوول فارسي را پاس بداريم و از اين به بعد به جاي جمله ي سخت التلفظ!! "الموت عرب بگيم مرگ بر تازي
نه داداش مرگ بر تازي نه ، مرگ بر تازي پرست.
 

نکیسا

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 می 2004
نوشته‌ها
4
لایک‌ها
0
جبهه عربی خوزستان

می خواهد به اتحاديه عرب بپيوندد

"سياست امروز" نوشت: سخنگوی جبهه دموكراتيك عربی [تجزيه طلب خوزستان] در ديداری با عمرو موسی دبير كل اتحاديه عرب، خواستار حق حضور اين جبهه، در اين اتحاديه شده است. وی در اين ديدار نامه ای را تسليم عمرو موسی كرده است.


 

mehrdad1355

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 فوریه 2004
نوشته‌ها
3,971
لایک‌ها
30
سن
47
جمهوري آذربايجان، به دنبال ترويج پروژه تجزيه‌ ايران

در حالي كه از زمان تجزيه شوروي سابق و تشكيل جمهوري آذربايجان، جمهوري اسلامي به خاطر كمك به مردم مسلمان آن، همواره به عنوان پشتيبان و ياور اين كشور عمل كرده است، مقامات جمهوري آذربايجان با هدف خوش‌خدمتي به آمريكا، سعي كرده‌اند با طرح مسائل تجزيه‌طلبانه، از آنها به عنوان عاملي براي امتيازگيري از ايران استفاده كنند.



به گزارش خبرنگار «بازتاب» از باكو، اين تلاش‌ها كه زمان حيدر علي‌اف آغاز شده و در زمان الهام نيز ادامه يافته است، در راستاي يك استراتژي بلندمدت براي تجزيه ايران پيگيري مي‌شود.



بنا بر اين گزارش، تاكنون سياست‌هاي زير براي دستيابي به اين اهداف تدوين و به مراكز آذربايجاني ابلاغ شده است:



جمهوري آذربايجان در راستاي استراتژي بلند مدت خود، اهداف دستيابي به تجزيه ايران را تدوين و ابلاغ نمود و براي اين منظور، از قدرت‌هاي ديگر غافل نشده است.



براي دستيابي به اين اهداف:



1ـ كميسيون دايمي در سازمان ملل ايجاد شود و اين كميسيون در راستاي ناميدن ملت آذربايجان به عنوان «ملت تجزيه شده» تلاش كند.



2ـ اين پيشنهاد در مجمع پارلماني شوراي اروپا نيز مطرح شود.



3ـ در اين ارتباط، مراسم‌هايي در باكو، آمريكا و مجمع پارلماني ناتو برگزار گردد.



4ـ اسناد تاريخي مربوط به تجزيه ملت آذربايجان (قراردادهاي گلستان، تركمنچاي و غيره،) به زبانهاي آذربايجاني، انگليسي، روسي، فرانسوي، آلماني و اسپانيايي ترجمه شود.



5ـ با توجه به اينكه قرارداد گلستان به مساله تجزيه آذربايجان رسميت بخشيد، روز 13 اكتبر به عنوان «روز تجزيه ملت آذربايجان» بطور رسمي اعلام و در تقويم گنجانده شود...



اين در حالي است كه در زمان فتحعلي‌شاه قاجار، بر اساس دو عهدنامه ننگين گلستان و تركمانچاي، روس‌ها منطقه كنوني جمهوري آذربايجان را از كشور جدا كردند
 

mehrdad1355

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 فوریه 2004
نوشته‌ها
3,971
لایک‌ها
30
سن
47
توقيف‌ سه‌ قايق‌ ايراني‌ توسط‌ كويت‌
گروه‌ بين‌الملل‌: خبرگزاري‌ رويتر به‌ نقل‌ از تلويزيون‌ ايران‌ گزارش‌ داد: كويت‌ ديروز (جمعه‌) سه‌ قايق‌ ماهيگيري‌ ايراني‌ را كه‌ وارد آبهاي‌ اين‌ كشور شده‌ بودند، توقيف‌ كرد.
بر پايه‌ اين‌ گزارش‌، سفارت‌ ايران‌ در كويت‌ خبر توقيف‌ قايق‌هاي‌ ايراني‌ در آب‌هاي‌ كويت‌ را تاييد كرده‌ است‌ و اعلام‌ كرده‌ كه‌ اين‌ مساله‌ را امروز (شنبه‌) پيگيري‌ خواهد كرد.
معاون‌ امنيتي‌ انتظامي‌ وزير كشور با اشاره‌ به‌ بازداشت‌ سه‌ قايق‌ ايراني‌ توسط‌ نيروهاي‌ كويتي‌ گفت‌: با كسب‌ اطلاع‌ بلافاصله‌ پيگير اين‌ موضوع‌ هستيم‌ و از استانداران‌ و مقامات‌ مسوول‌ خواسته‌ايم‌ موضوع‌ بازداشت‌ قايق‌هاي‌ ايراني‌ توسط‌ اتباع‌ كويت‌ را با جديت‌ بررسي‌ كنند.
علي‌ اصغر احمدي‌ در گفت‌و گو با مهر توضيحات‌ بيشتر را به‌ كسب‌ اطلاع‌ دقيق‌ از منابع‌ مطلع‌ و مسوول‌ در استانداري‌هاي‌ مرزي‌ ايران‌ در استان‌هاي‌ مرزي‌ جنوبي‌ كشور موكول‌ كرد و گفت‌: با استانداران‌ و مقامات‌ مسوول‌ تماس‌ گرفته‌ايم‌ و از آنان‌ خواسته‌ايم‌ سريعا اين‌ موضوع‌ را بررسي‌ و نتايج‌ را به‌ وزارت‌ كشور منعكس‌ كنند.
 

Gt_Max

Registered User
تاریخ عضویت
13 آگوست 2003
نوشته‌ها
1,663
لایک‌ها
80
محل سکونت
In Your Pantz
آقا ما كه اون جا هستيم داريم ميبينيم...
اين عرب ها خرشون خيلي بيشتر از اين ها كه فكرش رو مي كند ميره...
كاري نيست بخوان بكنند نتونند...
البته يه خورده از بي عرضگي خودمون هم هستش...

چند وقت پيش كه مدارس تموم بشه يه بچه عربه اومد پيشم گفت آقا شما چرا اين 3 تا جزيره رو هم ه ما نميديد خدتون رو راحت كنيد...
گفتم همون دبي رو بهتون داديم بستون نبود... :p

ولي خدايي اگه چند وقت ديگه هم ديديد ان 3 تا جزيره هم پريد تعجب نكيند.. تو همه كتاب هاي ما كه نوشته
Arab Golf به جاي خليج فارس...
اين ها هم كاري نمي كنند...

دمشون گرم آقا موفق باشند !

مفت هر كسي كه عرضش رو داره بگيرتش... :lol:
 

mehrdad1355

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
2 فوریه 2004
نوشته‌ها
3,971
لایک‌ها
30
سن
47
شيخ‌نشين‌ها، آمريكا را وارد پرونده جزاير سه‌گانه كردند

۴ مهر ۱۳۸۳ -
وزراي خارجه کشورهاى عضو شوراى همکارى خليج فارس، طى نشستى با کالين پاول، وزير خارجه آمريکا، مسأله جزاير سه‌گانه ايرانى را که مورد ادعاى امارات است، بررسى کردند.
گزارش خبرگزارى اماراتي «وام» حاکى است، در اين نشست که در حاشيه پنجاه‌ونهمين دوره مجمع عمومى سازمان ملل متحد برگزار شد، جزاير سه‌گانه، در رأس مسائل مورد بررسى بود.
راشد عبدالله، وزير خارجه امارات نيز كه در اين نشست حاضر بود، گفت: کشورش از سياست مسالمت‌آميز براى يافتن راه‌حل در مورد جزاير سه‌گانه پيروى مى‌کند.
اعضاى شوراى همکارى در نشست خود با پاول، موضوع اقدامات مربوط به تسهيل اعطاى رواديد ورود اتباع کشورهاى عضو اين شورا به آمريکا را مورد بررسى قرار دادند.
همچنين راشد عبدالله، وزير امور خارجه امارات، در سخناني در مجمع عمومي سازمان ملل متحد در نيويورک گفت: کشورش به اصل متوسل شدن به شيوه‌هاي گفت‌وگو و مذاکرات مسالمت‌آميز يا داوري قانوني براي حل اختلافات و مناقشه‌ها ميان کشورها در چارچوب در ييش گرفتن سياست مسالمت‌آميز ثابت براي حل مسأله اشغال جزاير سه‌گانه از سوي ايران پايبند است.
وي در اين رابطه ادعا کرد: دولت امارات از موضع ايران در عدم پاسخگويي به طرح مسالمت‌آميز مکرر اين کشور و تلاش‌هاي شوراي همکاري خليج (فارس) براي حل مسالمت‌آميز براي اين مسأله مهم در حيرت و شگفتي است.
راشد افزود: امارات، جامعه بين‌الملل را به تشويق ايران به توضيح نيت‌هاي خود در قبال دولت امارات و ورود بدون قيد و شرط به مذاکرات دوجانبه جدي ـ که ضامن بازگرداندن جزاير سه‌گانه اشغالي! و فلات قاره و فضاهاي منطقه‌اي و منطقه اقتصادي ويژه آن تحت حاکميت کامل به دولت امارات يا تشويق اين کشور به قبول اصل توسل به ديوان عدالت بين‌المللي دعوت مي‌کند.
شايان ذکر است، شيخ‌نشين امارات که سال‌هاست در تمام کنفرانس و نشست‌هاي منطقه‌اي و بين‌المللي ادعاهاي واهي و بي‌اساس خود را درباره جزاير سه گانه ايراني ابوموسي، تنب بزرگ و تنب کوچک مطرح کرده است و با کمک رسانه‌هاي عربي و صهيونيستي جنگ رواني و تبليغاتي خود را همچنان ادامه مي‌دهد تلاش مي‌کند با بين‌المللي کردن موضوع جزاير سه گانه ايران و همراه کردن کشورهاي جهان با ادعاهاي خود، تهران را بيشتر تحت فشار قرار دهد در حالي که ايران بارها بر حاکميت کامل خود بر جزاير سه‌گانه و تفکيک‌ناپذير بودن آن از خاک خود تأکيد کرده است و ادعاهاي امارات را در اين‌باره بي‌پايه و واهي دانست.
کويت نيز که به تازگي رياست بر شوراي همکاري خليج فارس را به عهده گرفته است و اين شورا که به اذعان بسياري از تحليلگران تنها مکاني براي خوش و بش و خوش گذراني و وقت تلف کردن شيوخ خليج فارس تبديل شده است، ايران را تهديد کرده است که پرونده جزاير سه گانه را به ديوان لاهه ارجاع خواهد داد تهديدي که پوشالي و بيهوده است.
 
بالا