برگزیده های پرشین تولز

اپلیکیشن رسمی ZAPYA برای ویندوز فون منتشر شد!

AmirK2

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
12 فوریه 2011
نوشته‌ها
77
لایک‌ها
20

با این که احتمالش کم است، ولی اگر تا به حال با این اپلیکیشن آشنا نشده اید باید بگوییم که توسط این اپلیکیشن می توانید هرگونه فایل حجیم را به آسانی بین هر دستگاهی که وای فای دارد، تبادل کنید، و چون بستر انتقال امواج وای فای هستند، سرعت این تبادلات بسیار بالا می باشد.

البته نحوه ارسال اطلاعات در اپلیکیشن زاپیا به گونه ای است که دو دستگاه به صورت مستقیم (Direct) و بدون هیچ واسطه ای به هم وصل شده و به تبادل اطلاعات می پردازند، اما از شواهد امر بر می آید که فعلا نسخه ویندوز فونی چنین قابلیتی ندارد، یعنی برای اینکه دو گوشی ویندوز فونی بتوانند به هم وصل شوند باید از یک واسطه مانند یک شبکه وای فای مشترک استفاده کنند. این محدودیتی است که به خاطر عدم وجود ای پی ای های لازم پدید آمده، و قبل از این هم اپلیکیشن های معرفی شده، همین عملکرد را داشته اند. اما جای نگرانی نیست، چراکه مایکروسافت قبلا اعلام کرده که ویژگی وای فای دایرکت به صورت گسترده وارد ویندوز ۱۰ و مشتقات آن خواهد شد.

در صفحه ی استور این برنامه، توضیحات زیر را می توانیم ببینیم که البته به نظر می رسد از توضیحات نسخه ی اندروید این برنامه کپی شده است:

زاپیا بهترین ابزار بین پلتفرمی برای انتقال داده است. جالب ترین راهی که می توانید برای اشتراک محتوا به دوستانتان داشته باشید. ابتدا مطمئن شوید که دستگاه هایتان به یک شبکه محلی یا یک کانال ایجاد شده توسط زاپیا در اندروید/رایانه متصل شده اند و سپس داده هایتان را تبادل کنید.

ویژگی های زاپیا:
  • در حال استفاده توسط بیش از ۳۰۰ میلیون کاربر از سراسر دنیا
  • اشتراک بین پلتفرمی واقعی با اپلیکیشن های بومی برای پلتفرم های اندروید، IOS، ویندوزفون و …
  • جزء ۵۰ اپلیکیشن برتر حوزه اینترنت موبایل در جهان
  • رایگان و بدون تبلیغات
  • بسیار سریع
  • ارسال هر فایل در هر اندازه ای
  • اشتراک گروهی
  • انتقال اطلاعات یک گوشی قدیمی به گوشی جدید
این برنامه در حال حاضر در نسخه ی آزمایشی (Beta) به سر می برد و شاید فعلا عملکرد آن در پلتفرم ویندوز فون، به مانند دیگر پلتفرم ها نباشد، اما مطمئنا در ویندوز ۱۰ موبایل وضع اینگونه نخواهد بود و حتما ویژگی های اصلی این اپلیکیشن در دسترس کاربران ویندوز موبایل هم قرار خواهد گرفت.

دانلود از استور ویندوز فون

منبع : وینفون
 
بالا