برگزیده های پرشین تولز

اپلیکیشن Any.Do

ardalan1126

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 آگوست 2015
نوشته‌ها
18
لایک‌ها
5
سن
38
با بالا رفتن سرعت زندگی هرکدام از ما هرروز با کارهای جدید مختلفی روبرو می‌شویم. اگر برای انجام این کارها برنامه‌ای نداشته باشیم به‌احتمال‌زیاد در میان خیل کارهای فراموش‌شده و انجام‌نشده اسیر خواهیم شد. اپلیکیشن‌های زیادی برای تهیه‌ی فهرست انجام کارها (To Do List) وجود دارد ولی شاید هیچ‌کدام از آن‌ها به‌اندازه‌ی «اِنی.دو» (Any.Do) پیگیری کارهای انجام‌نشده و برنامه‌ریزی کارهای آینده را لذت‌بخش نکنند. در ادامه برای بررسی قابلیت‌های اپلیکیشن Any.Do با دیجی‌کالا مگ همراه باشید.
اکثر اپلکیشن‌هایی که برای تهیه‌ی فهرست انجام کارها دیده‌ایم یا بسیار ساده هستند و ابزارهای خوبی برای مدیریت وظایف ارایه نمی‌کنند یا بیش‌ازحد پیچیده هستند و موجب خستگی و دل‌زدگی کاربر می‌شوند. خوشبختانه Any.Do این‌گونه نیست و کار کردن با آن تجربه‌ی شیرینی برای کاربر خواهد داشت. این اپلیکیشن در عین زیبایی و سادگی ابزارهای زیادی را برای مدیریت زمان و وظایف در اختیار شما قرار می‌دهد.
اپلیکیشن Any.Do برای پلتفرم‌های اندروید، iOS، مک OS X، کروم و وب عرضه شده است و با قابلیت همگام‌سازی ابری اجازه می‌دهد به فهرست کارهای خود از تمام گجت‌هایی که دارید دسترسی داشته باشید.

برای استفاده از Any.Do به یک حساب کاربری نیاز خواهید داشت. ساخت حساب کاربری رایگان است. می‌توانید از اکانت فیسبوک یا گوگل خود برای ثبت‌نام سریع استفاده کنید یا در صورت تمایل از طریق آدرس ایمیلتان یک حساب کاربری بسازید.

یکی از قابلیت‌های بسیار خوب Any.Do امکان | حمل کالا به ترکیه| حمل کالا از چین|دکوراسیون داخلی|دسته‌بندی کارها و وظایف در گروه‌های مختلف است. برای مثال می‌توانید برای موارد کاری، موارد شخصی، فهرست خرید منزل، فیلم‌های موردعلاقه یا مکان‌هایی که قصد بازدید از آن‌ها را دارید فهرست‌هایی مجزا بسازید. این امکان تا حد زیادی به سازمان‌دهی بهتر کارها کمک می‌کند.

قابلیت خوب دیگر Any.Do امکان دسته‌بندی کارها و وظایف بر اساس زمان است. می‌توانید کارهای مربوط به امروز، فردا، هفته‌ی جاری و کارهایی را که زمان دقیقی برای انجام آن در نظر ندارید از یکدیگر جدا کنید. Any.Do به‌صورت هوشمندانه با گذشت هرروز کارها را در فهرست زمان‌بندی جابجا می‌کند.

یکی از بهترین قابلیت‌های اپلیکیشن Any.Do که آن را از سایر اپلیکیشن‌های مشابه جدا می‌کند Any.Do Moment نام دارد. این قابلیت برای شما روشی جذاب و خوشایند برای بررسی سریع کل کارها و وظایف یک روز فراهم می‌کند. در Any.Do Moment می‌توانید به‌سرعت و بسیار ساده کارهای انجام‌شده را تعیین کنید، اگر تمایل دارید کاری را به فردا یا روزهای آتی موکول کنید و در صورت نیاز برای هرکدام از کارها هشدار یادآوری قرار دهید. این قابلیت را می‌توانید در هر ساعتی از روز اجرا کنید و امکان تعیین زمان‌بندی اجرای خودکار آن هم وجود دارد. برای مثال می‌توانید تعیین کنید که در ساعت ۸ صبح تمام روزهای هفته به‌جز جمعه Any.Do Moment به‌صورت خودکار اجرا شود.

علاوه بر اجرای Any.Do Moment می‌توانید هر زمان که خواستید با کشیدن انگشت روی یک مورد آن را انجام‌شده اعلام کنید. کارهای انجام‌شده |کفسابی| سنگ سابی| نماشویی| به‌صورت خط‌خورده با رنگ خاکستری در انتهای فهرست هرروز به نمایش درمی‌آیند. هر زمان که بخواهید می‌توانید این کارها را با تکان دادن گوشی یا اجرای فرمانی از داخل منوها از فهرست پاک کنید. البته Any.Do فهرستی از تمام کارهای انجام‌شده را در بخش دیگری حفظ می‌کند تا در صورت لزوم بتوانید دوباره به آن‌ها رجوع کنید.

تا اینجا اصلی‌ترین امکانات و قابلیت‌های اپلیکیشن Any.Do را که برای مدیریت و پیگیری کارها کافی است باهم بررسی کردیم. ولی این اپلیکیشن امکانات پیشرفته‌ی بسیار دیگری هم دارد. برای مثال می‌توانید فهرستی از کارها را با اعضای خانواده، دوستان یا همکاران خود به اشتراک بگذارید و برای انجام پروژه‌های گروهی از آن بهره بگیرید. تقریبا هر نوع فایلی را به یک وظیفه پیوست کنید و از طریق سایر گجت‌های خود هم به آن دسترسی داشته باشید. با تعریف وظایف فرعی برای یک کار، پروژه‌های بزرگ را به بخش‌های کوچک‌تر خرد کنید. با قرار دادن یادداشت و کامنت روی یک وظیفه تمام اطلاعات موردنیاز برای انجام آن را حفظ کنید. برای کارهای خود بر اساس زمان یا مکان هشدارهای یادآوری قرار دهید و برای اتفاقات و کارهای تکرارشونده برنامه‌ای پیشرفته تنظیم کنید. البته فراموش نکنید که برای دسترسی کامل به امکانات پیشرفته نیاز خواهید داشت اکانت خود را از طریق پرداخت ماهانه یا سالانه به اکانت پرمیوم ارتقا دهید.

اپلیکیشن Any.Do یک قابلیت متفاوت و جذاب دیگر هم دارد که البته متاسفانه تنها برای اندروید ارایه شده است. در گوشی‌های اندرویدی اگر شما موفق به پاسخ دادن به تماسی نشوید اپلیکیشن Any.Do پنجره‌ای را در پایین صفحه‌ی نمایش باز می‌کند و گزینه‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد. از طریق این گزینه‌ها شما قادر خواهید بود بلافاصله با آن فرد تماس بگیرید یا اگر در حال حاضر فرصت ندارید تماس گرفتن با آن فرد را مستقیما به فهرست کارهای خود اضافه کنید. بدین ترتیب دیگر هیچ‌گاه تماس‌های مهم خود را فراموش نخواهید کرد.


ویجت ها یکی از دوست داشتنی ترین قابلیت های سیستم عامل اندروید هستند. خوشبختانه |چسب|لوله پلی اتیلن|فروش سرور|Any.DO نیز از یک ویجت بسیار زیبا و مفید برخوردار است که می تواند فرآیند کنترل کارها را برای شما تسریع کند. با استفاده از این ویجت می توانید فهرست کارهای امروز، فردا و روزهای آینده را مشاهده کنید و حتی همانجا کار جدیدی تعریف نمایید.

این اپلیکیشن همچنین از مرکز اعلان های اندروید (Notification center) نیز بهره کامل را می برد و کارهای روزانه شما را در آن نشان می دهد. حتی می توانید از همین بخش کار جدیدی تعریف کنید.
ایجاد حساب کاربری در Any.DO مزیت های دیگری هم دارد. با این کار شما می توانید فهرست کارهای خود را در دستگاه های مختلفی مشاهده و ویرایش کنید. برای مثال اگر در کنار موبایل یک تبلت هم دارید، کلیه اطلاعات خود را بر روی هر دو دستگاه در اختیار خواهید داشت و اگر بر روی یکی از آنها تغییری دهید، روی دیگری هم اِعمال می شود.
Any.DO همچنین علاوه بر اپلیکیشن های موبایل، افزونه ای برای مرورگر کروم هم دارد که امکان مدیریت کارها بر روی کامپیوتر را فراهم می کند. این افزونه نیز به حساب کاربر متصل می شود و کلیه اطلاعات را با دیگر دستگاه های او به اشتراک می گذارد.
 

Pr0m3en

Registered User
تاریخ عضویت
14 فوریه 2016
نوشته‌ها
814
لایک‌ها
324
سن
33
با بالا رفتن سرعت زندگی هرکدام از ما هرروز با کارهای جدید مختلفی روبرو می‌شویم. اگر برای انجام این کارها برنامه‌ای نداشته باشیم به‌احتمال‌زیاد در میان خیل کارهای فراموش‌شده و انجام‌نشده اسیر خواهیم شد. اپلیکیشن‌های زیادی برای تهیه‌ی فهرست انجام کارها (To Do List) وجود دارد ولی شاید هیچ‌کدام از آن‌ها به‌اندازه‌ی «اِنی.دو» (Any.Do) پیگیری کارهای انجام‌نشده و برنامه‌ریزی کارهای آینده را لذت‌بخش نکنند. در ادامه برای بررسی قابلیت‌های اپلیکیشن Any.Do با دیجی‌کالا مگ همراه باشید.
اکثر اپلکیشن‌هایی که برای تهیه‌ی فهرست انجام کارها دیده‌ایم یا بسیار ساده هستند و ابزارهای خوبی برای مدیریت وظایف ارایه نمی‌کنند یا بیش‌ازحد پیچیده هستند و موجب خستگی و دل‌زدگی کاربر می‌شوند. خوشبختانه Any.Do این‌گونه نیست و کار کردن با آن تجربه‌ی شیرینی برای کاربر خواهد داشت. این اپلیکیشن در عین زیبایی و سادگی ابزارهای زیادی را برای مدیریت زمان و وظایف در اختیار شما قرار می‌دهد.
اپلیکیشن Any.Do برای پلتفرم‌های اندروید، iOS، مک OS X، کروم و وب عرضه شده است و با قابلیت همگام‌سازی ابری اجازه می‌دهد به فهرست کارهای خود از تمام گجت‌هایی که دارید دسترسی داشته باشید.

برای استفاده از Any.Do به یک حساب کاربری نیاز خواهید داشت. ساخت حساب کاربری رایگان است. می‌توانید از اکانت فیسبوک یا گوگل خود برای ثبت‌نام سریع استفاده کنید یا در صورت تمایل از طریق آدرس ایمیلتان یک حساب کاربری بسازید.

یکی از قابلیت‌های بسیار خوب Any.Do امکان | حمل کالا به ترکیه| حمل کالا از چین|دکوراسیون داخلی|دسته‌بندی کارها و وظایف در گروه‌های مختلف است. برای مثال می‌توانید برای موارد کاری، موارد شخصی، فهرست خرید منزل، فیلم‌های موردعلاقه یا مکان‌هایی که قصد بازدید از آن‌ها را دارید فهرست‌هایی مجزا بسازید. این امکان تا حد زیادی به سازمان‌دهی بهتر کارها کمک می‌کند.

قابلیت خوب دیگر Any.Do امکان دسته‌بندی کارها و وظایف بر اساس زمان است. می‌توانید کارهای مربوط به امروز، فردا، هفته‌ی جاری و کارهایی را که زمان دقیقی برای انجام آن در نظر ندارید از یکدیگر جدا کنید. Any.Do به‌صورت هوشمندانه با گذشت هرروز کارها را در فهرست زمان‌بندی جابجا می‌کند.

یکی از بهترین قابلیت‌های اپلیکیشن Any.Do که آن را از سایر اپلیکیشن‌های مشابه جدا می‌کند Any.Do Moment نام دارد. این قابلیت برای شما روشی جذاب و خوشایند برای بررسی سریع کل کارها و وظایف یک روز فراهم می‌کند. در Any.Do Moment می‌توانید به‌سرعت و بسیار ساده کارهای انجام‌شده را تعیین کنید، اگر تمایل دارید کاری را به فردا یا روزهای آتی موکول کنید و در صورت نیاز برای هرکدام از کارها هشدار یادآوری قرار دهید. این قابلیت را می‌توانید در هر ساعتی از روز اجرا کنید و امکان تعیین زمان‌بندی اجرای خودکار آن هم وجود دارد. برای مثال می‌توانید تعیین کنید که در ساعت ۸ صبح تمام روزهای هفته به‌جز جمعه Any.Do Moment به‌صورت خودکار اجرا شود.

علاوه بر اجرای Any.Do Moment می‌توانید هر زمان که خواستید با کشیدن انگشت روی یک مورد آن را انجام‌شده اعلام کنید. کارهای انجام‌شده |کفسابی| سنگ سابی| نماشویی| به‌صورت خط‌خورده با رنگ خاکستری در انتهای فهرست هرروز به نمایش درمی‌آیند. هر زمان که بخواهید می‌توانید این کارها را با تکان دادن گوشی یا اجرای فرمانی از داخل منوها از فهرست پاک کنید. البته Any.Do فهرستی از تمام کارهای انجام‌شده را در بخش دیگری حفظ می‌کند تا در صورت لزوم بتوانید دوباره به آن‌ها رجوع کنید.

تا اینجا اصلی‌ترین امکانات و قابلیت‌های اپلیکیشن Any.Do را که برای مدیریت و پیگیری کارها کافی است باهم بررسی کردیم. ولی این اپلیکیشن امکانات پیشرفته‌ی بسیار دیگری هم دارد. برای مثال می‌توانید فهرستی از کارها را با اعضای خانواده، دوستان یا همکاران خود به اشتراک بگذارید و برای انجام پروژه‌های گروهی از آن بهره بگیرید. تقریبا هر نوع فایلی را به یک وظیفه پیوست کنید و از طریق سایر گجت‌های خود هم به آن دسترسی داشته باشید. با تعریف وظایف فرعی برای یک کار، پروژه‌های بزرگ را به بخش‌های کوچک‌تر خرد کنید. با قرار دادن یادداشت و کامنت روی یک وظیفه تمام اطلاعات موردنیاز برای انجام آن را حفظ کنید. برای کارهای خود بر اساس زمان یا مکان هشدارهای یادآوری قرار دهید و برای اتفاقات و کارهای تکرارشونده برنامه‌ای پیشرفته تنظیم کنید. البته فراموش نکنید که برای دسترسی کامل به امکانات پیشرفته نیاز خواهید داشت اکانت خود را از طریق پرداخت ماهانه یا سالانه به اکانت پرمیوم ارتقا دهید.

اپلیکیشن Any.Do یک قابلیت متفاوت و جذاب دیگر هم دارد که البته متاسفانه تنها برای اندروید ارایه شده است. در گوشی‌های اندرویدی اگر شما موفق به پاسخ دادن به تماسی نشوید اپلیکیشن Any.Do پنجره‌ای را در پایین صفحه‌ی نمایش باز می‌کند و گزینه‌هایی را در اختیار شما قرار می‌دهد. از طریق این گزینه‌ها شما قادر خواهید بود بلافاصله با آن فرد تماس بگیرید یا اگر در حال حاضر فرصت ندارید تماس گرفتن با آن فرد را مستقیما به فهرست کارهای خود اضافه کنید. بدین ترتیب دیگر هیچ‌گاه تماس‌های مهم خود را فراموش نخواهید کرد.


ویجت ها یکی از دوست داشتنی ترین قابلیت های سیستم عامل اندروید هستند. خوشبختانه |چسب|لوله پلی اتیلن|فروش سرور|Any.DO نیز از یک ویجت بسیار زیبا و مفید برخوردار است که می تواند فرآیند کنترل کارها را برای شما تسریع کند. با استفاده از این ویجت می توانید فهرست کارهای امروز، فردا و روزهای آینده را مشاهده کنید و حتی همانجا کار جدیدی تعریف نمایید.

این اپلیکیشن همچنین از مرکز اعلان های اندروید (Notification center) نیز بهره کامل را می برد و کارهای روزانه شما را در آن نشان می دهد. حتی می توانید از همین بخش کار جدیدی تعریف کنید.
ایجاد حساب کاربری در Any.DO مزیت های دیگری هم دارد. با این کار شما می توانید فهرست کارهای خود را در دستگاه های مختلفی مشاهده و ویرایش کنید. برای مثال اگر در کنار موبایل یک تبلت هم دارید، کلیه اطلاعات خود را بر روی هر دو دستگاه در اختیار خواهید داشت و اگر بر روی یکی از آنها تغییری دهید، روی دیگری هم اِعمال می شود.
Any.DO همچنین علاوه بر اپلیکیشن های موبایل، افزونه ای برای مرورگر کروم هم دارد که امکان مدیریت کارها بر روی کامپیوتر را فراهم می کند. این افزونه نیز به حساب کاربر متصل می شود و کلیه اطلاعات را با دیگر دستگاه های او به اشتراک می گذارد.
عزیز مرسی از لطفت
یه خلاصه مطلب و گروه برنامه هم میذاشتی تا یه کلیتی دست کاربر بیاد بد نبود

فرستاده شده از C2105ِ من با Tapatalk
 

iwheel

Registered User
تاریخ عضویت
15 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
243
لایک‌ها
19
سن
30
سلام دوستان لطفا از وب سایت ما هم بازدید کنید در زمینه کفسابی اطلاعات جامع و کاملی را در اختیارتون قرار می دهد. ممنون
 

iwheel

Registered User
تاریخ عضویت
15 سپتامبر 2015
نوشته‌ها
243
لایک‌ها
19
سن
30
سلام دوستان لطفا از وب سایت ما هم بازدید کنید .در زمینه سنگسابی اطلاعات جامع و کاملی را در اختیارتون قرار می دهد.​
 
بالا