برگزیده های پرشین تولز

idmankd

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 مارس 2020
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
1
فروشگاه اینترنتی اپل آیدی فا با هدف حل مشکلات مربوط به ساخت اپل آیدی در سال 1395 راه اندازی گردید و تاکنون امکان ساخت و فروش اپل ایدی آمریکا - usa apple id را برای بیش از30.000 نفر از هموطنان فراهم کرده است.
همانطور که میدونید اپل ایران رو تحریم کرده و امکان ساخت اپل ایدی برای ایرانیان فراهم نیست . تحریم اپل از یک طرف و فیلترینگ و عدم دسترسی به آی پی آمریکا به صورت اختصاصی و مشکلات مربوط به آن ها موجب میشه که در مراحل ساخت اپل ایدی و رویو کردن اکانت اپل آی دی به ارور برخورد کنید.
در این حالت با انجام تمام مراحل و اموزش های موجود در اینترنت باز هم مشکل پابر جاست .برای دور زدن این مشکل روش هایی در گذشته وجود داشت که امروزه خیلی سخت تر شده و هزینه بر تر.
در این حالت بهترین راه حل خرید اپل آیدی است. با خرید اپل ایدی معتبر آمریکا که به صورت اینترنتی و به دو صورت خرید اپل آیدی آماده و یا خرید اپل آیدی دلخواه روی ایمیل شخصی هست .
با این کار شما اپل آیدی رو میخرید و تمام اطلاعات اون رو در عرض چند دقیقه طبق آموزش های موجود در سایت تغییر میدهید. و به اپل آیدی شخصی خودتون تبدیل میکنید.
این تغییرات شامل:
۱-تغییر ایمیل اپل آیدی به ایمیل شخصی خودتون .(مهم)
( یک ایمیل یاهو یا جیمیل دلخواه درست میکنید که به اطلاعات ایمیل و رمزش و اینباکس دسترسی دارید . و به جای ایمیل معتبر و پشفرض اپل ایدی قرار میدهید . با این کار ایمیل اپل ایدی تغییر کرده و شخصی سازی شده و در مواقع لزوم مثل فراموشی رمز عبور دیزیبل یا لاک شده تغییر مشخصات و activation lock و غیره از طریق همین ایمیل شخصی که تغییر دادید اکانت را بازیابی میکنید و خیالتون از بابت همه چیز راحته.)
۲- تغییر نام و فامیل اکانت به اسم و فامیل شخصی خودتون.
۳- تغییر رمز عبور اپل آیدی.
۴- تغییر تاریخ تولد اکانت به تاریخ تولد میلادی واقعی خودتون.
۵- تغییر سوال و جواب های امنیتی .


با انجام این تغییرات دیگه مشکلی نخواهید داشت .

کلیه اکانت های اپل ایدی فروشگاه اپل آیدی فا - Appleidfa ساخته و وریفای شده آمریکا هستند و اطلاعات آن ها review شده در آیتونز و appstore می باشد.
اکانت های اپل ایدی کارتی که در بازار به فروش می رسند نیز از همین اپل ایدی هستند که توسط موبایل فروشی ها به خاطر چاپ رو کارت و ...به قیمت بالاتر عرضه می شوند.
توصیه ما به شما خرید اینترنتی اپل آیدی با قابلیت پشتیبانی آنلاین و آموزش های ارائه شده است.

برای مطالعه مقالات بیشتر در این باره از لینک های زیر استفاده کنید.
www.appleidfa.com/سوالات-متداول
www.appleidfa.com/آموزش
.
 
Last edited:
بالا