برگزیده های پرشین تولز

اگر بیت‌کوین دارین یه پیشنهاد براتون عالی دارم (بدون نیاز به خرج کردن)

pooya87

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 ژانویه 2013
نوشته‌ها
443
لایک‌ها
335
خلاصه یا همون TLDR خودمون ;)
فقط کافیه یه message رو با آدرس بیت‌کوینتون که یه چند تا شرط داشته باشه امضا کنین و به ازای هر بیت‌کوین که دارین یه مبلغ خوبی از من هدیه بگیرین. به همین سادگی
------------------------------
شرایط لازم:
1. باید دقیقاً در بلاک شماره 472889 بالانس داشته بوده باشین. در این حالت به ازای هر 1 بیت‌کوین بسته به قیمت اون روزی که که امضا میکنین و به من میفرستین چیزی بین 0.003 تا 0.004 بیت‌کوین بهتون میدم. حداقل بالانس باید 0.05 بوده باشه.
2. اگر در تاریخ 9 July (هفت روز دیگه) بالانس داشته باشین به ازای هر 1 بیت‌کوین مبلغ حدود 0.005 بهتون میدم.

یعنی اگه 20 تا بیت‌کوین داشته باشین راحت میتونین حدود مبلغ 0.18 یا یک میلیون و ششصد هزار تومن از من بگیرین.
---------
FAQ
آیا باید هر دو تا شرط رو داشته باشیم
خیر. هر کدوم رو دوست دارین یا شامل شما میشه شرکت کنین.

باید چه کار کنیم
به من یه پ خ بدین تا Message رو که باید امضا یا sign کنین رو بهتون بدم.

چرا قیمتها حدودین
همون طور کی میدونین توی این مارکت قیمت همه چیز به شدت تغییر میکنه برای همین بسته به قیمت اون روز ممکنه مبلغ متفاوتی بتونم بگیرم برای همین هم مبلغ متفاوتی میتونم بدم ولی کمتر از اون چیزی که در بالا گفتم نمیشه.

سهم من چقدره
از کل چیزی که من میگیرم 30٪ رو برمیدارم و 70٪ رو به شما میدم. اگه مقدار بیت‌کوینتون زیاد هست بهم پ خ بدین تا سر ٪ صحبت کنیم.
فی بیت‌کوین و فی اکسچنج کردن‌ها رو با شما حساب نمی‌کنم، همه رو من خودم می‌پردازم. :general406:

کی مبلغ رو به من پرداخت میکنین
بسته به این داره که از این تاپیک استقبال بشه یا نه. اگه تعداد زیاد باشه منم میتونم سریعتر پرداخت‌ها رو انجام بدم چون به دلیل بالا بودن فی باید همه رو یک جا بزنم، نمیشه دونه دونه زد نمیصرفه! ولی مطمئن باشین بیشتر از 1 هفته نخواهد شد.

بالانس در بلاک 472889 چیه
یعنی دقیقاً در بلاک 472889 باید توی آدرس بیت‌کوینتون، بیت‌کوین بوده باشه. یعنی در ساعت 2017-06-26 00:12:01
میتونین آدرس بیت‌کوینتون رو اینجا پست کنین یا پ خ کنین تا براتون بررسی کنم.

آیا امضا کردن چیزی با آدرس بیت‌کوین خطری داره
نه. به هیچ وجه. این یک عمل روتین هست که هیچ خطری از نظر امنیتی برای private key شما نداره. این امکان توی همه کیف پولهای بیت‌کوین وجود داره. و برای اثبات هویت یا اثبات مالکیت اون کلید استفاده میشه. اگه مایل بودین میتونم لینک بیشتر برای مطالعه در اختیارتون قرار بدم تا راجه به ECDSA و اینکه چطوری استفاده میشه بیشتر بدونین.

چطور امضا کنیم
بسته به wallet که استفاده میکنین فرق میکنه ولی همه کیف پولها این امکان رو دارن (به جز blockchain.info) فقط کافیه به قسمت Sign message برین و message رو که من بهتون میدم رو با آدرس یا در واقع private key امضای دیجیتالی کنین.
میتونین یا این تاپیک رو بخونین یا از من بخواین اینجا براتون با تصویر و فارسی توضیح بدم https://bitcointalk.org/index.php?topic=990345.0

اگر blockchain.info بود چه کار کنیم.
متاسفانه این سایت بدترین انتخاب برای wallet هست برای همین هم سایت bitcoin.org یک سال و نیم پیش اون رو از لیست walletها حذف کرد. اگر از این کیف استفاده میکنین من پیشنهاد میکنم حتما عوض کنین و از یه wallet بهتر استفاده کنین، حتی اگه برای این تاپیک این کار رو نمی‌کنین من باز هم همین پیشنهاد رو دارم.
اما یه روش هست که میتونین private keyهاتون رو استخراج کنین و بعد با اون داخل یه wallet دیگه امضا رو انجام بدین. یکم سخته ولی اگه کسی مایل بود میتونم راهنمایی کنم.

توضیح مهم
لطفا توجه کنین که این برای دو Altcoin به نامهای Stellar و Byteball هست. اگه جای دیگه‌ای با آدرس بیت‌کوینتون شرکت کردین اینجا نمیتونین این کار رو انجام بدین چون فقط یک بار بهتون تعلق میگیره

خودتون هم میتونین اینکار رو بدون واسطه انجام بدین. مشکل اینجاست که stellar ایران رو بلاک میکنه و facebook و کلی دنگ و فنگ داره.
byteball رو هم اگه نمی‌خواین کامپیوترتون درخطر باشه باید روی sandbox نصب کنین و اندازه والت هم نسبتا زیاده و خیلی sync کردنش طول میکشه و این هم کلی دنگ و فنگ داره برای گرفتن و فروش و...
 
Last edited:

diordior

مدیر بازارچه صوتی وتصویری*فروشنده معتبر
مدیر انجمن
مدیر انجمن
تاریخ عضویت
22 سپتامبر 2012
نوشته‌ها
4,829
لایک‌ها
1,432
محل سکونت
Earth
کدوم والت رو کلا پیشنهاد میدید ؟
 

pooya87

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 ژانویه 2013
نوشته‌ها
443
لایک‌ها
335
کدوم والت رو کلا پیشنهاد میدید ؟
بستگی به استفادتون داره.
اگر privacy براتون مهمه و اگه می‌خواین که از فواید داشتن کلی بلاکچین بهره‌مند بشین و خیلی چیزهای دیگه Bitcoin Core رو پیشنهاد میکنم. ولی مشکل اینجاست که حجم زیادی از هارد رو میگیره ولی میشه به صورت prune استفاده کرد که اون رو تا 3 گیگ پایین بیارین.

اگر privacy مهم نیست و مشکلی با SPV بودن والت ندارین (SPV به طور ساده یعنی شما به یه سرور متصل میشین و همه آدرساتون رو به اون میدین تا بهتون بگه چقدر توی هر کدوم بیت‌کوین دارین) من electrum رو پیشنهاد می‌کنم.

اگر قصد خرج کردن ندارین و می‌خواین به صورت سرمایه‌گذاری بلند مدت از بیت‌کوین استفاده کنین و دنبال 100٪ امنیت هستین پیشنهاد من paper wallet یا همون کاغذ خودمون. به طورساده این به این معنی هست که شما private key رو روی یه کاغذ پرینت می‌کنین و اون میشه کیف پولتون. برای این کار میتونین از bitaddress.org استفاده کنین. یادتون باشه باید یه کپی از سایت تهیه کنین و اون رو روی یه کامپیوتر آفلاین و تمیز استفاده کنین وگرنه اگه روی ویندوز همیشه آنلاینتون انجام بدین هیچ فایده‌ای نداره.
 

pooya87

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 ژانویه 2013
نوشته‌ها
443
لایک‌ها
335
بامپ bump :general705:
فردا آخرین روزه...
 

vbd

Registered User
تاریخ عضویت
20 می 2007
نوشته‌ها
1,899
لایک‌ها
948
سلام فرستادم خدمتتون
 
بالا