اگر گوشي شما خراب شده اينجا گزارش كنيد

شروع موضوع توسط Amadea ‏17 مارس 2007 در انجمن مشاوره برای خرید گوشی و تبلت

  1. Amadea

    Amadea مدیر علم و دانش مدیر انجمن

    تاریخ عضویت:
    ‏25 می 2006
    نوشته ها:
    3,289
    تشکر شده:
    1,713
    محل سکونت:
    Bloody Harlan
    من ميخوام اين موضوع رو فقط به ثبت فيدبك خرابي گوشيهاي مختلف اختصاص بدم، تا وقتي ميخواهيم گوشي جديد بخريم اين آمار رو هم در نظر بگيريم و بعد انتخاب كنيم. لطفا سعي بشه مشكلات، نحوه سرويسدهي و تمامي مسائل مربوط به اون اينجا مطرح بشه.

    K750i - سري اصلي با گارانتي نيكاتل به مدت 1 سال.

    تاريخ خريد: 3 اسفند 1385.

    تاريخ بوجود آمدن مشكل: 17 اسفند 1385.

    شرح مشكل: صبح ديدم خاموش شده و ديگه روشن نميشه. باتري و مشكلات نرم افزاري از طريق نماينده در شهرستان چك شد، گفتند مشكل سخت افزاريه و بايد به تهران بفرستي. نماينده تهران هم فرمودند تا 15 فروردين شركت تعطيله.

    نتيجه: علاوه بر مدتي كه طول ميكشه تا گوشي پست و تعميير بشه، 28 روز فقط به علت تعطيلي سال نو خدماتي در كار نيست.
     
  2. خدمات پی پالبازدیدیار - افزایش بازدید سایت و سیگنال های برند
  3. Mahmoud58

    Mahmoud58 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏29 نوامبر 2005
    نوشته ها:
    848
    تشکر شده:
    7
    دوست عزیز ! این آمار برای چیه ؟!! :blink:
     
  4. Amadea

    Amadea مدیر علم و دانش مدیر انجمن

    تاریخ عضویت:
    ‏25 می 2006
    نوشته ها:
    3,289
    تشکر شده:
    1,713
    محل سکونت:
    Bloody Harlan
    تا وقتي ميخواهيم گوشي جديد بخريم اين آمار رو هم در نظر بگيريم و بعد انتخاب كنيم. .
     
  5. Mahmoud58

    Mahmoud58 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏29 نوامبر 2005
    نوشته ها:
    848
    تشکر شده:
    7
    اگه اسمش معایب و مزیتهای گوشیهایی که داریم خیلی بهتر بود !

    چون همه میومدن و کلیه معایب گوشیهاشون رو میگفتند و کلی اطلاعاتمون بالا میرفت !
    :blush:
     
  6. Amadea

    Amadea مدیر علم و دانش مدیر انجمن

    تاریخ عضویت:
    ‏25 می 2006
    نوشته ها:
    3,289
    تشکر شده:
    1,713
    محل سکونت:
    Bloody Harlan
    اين موضوع به فيدبك افراد ناراضي از خدمات شركتهاي مختلف و عيوب گوشي هاي مختلف اختصاص داره. اگر يه آماري از تعداد خرابي ها و نحوه سرويس دهي داشته باشيم، ميتونيم انتخابهاي بهتري در دفعات بعد داشته باشيم.
     
  7. Mahmoud58

    Mahmoud58 کاربر تازه وارد

    تاریخ عضویت:
    ‏29 نوامبر 2005
    نوشته ها:
    848
    تشکر شده:
    7
    پس فقط مربوط به گارانتی و خدمات بعد از فروش شرکتهای ایرانیه ! ببخشید دوست عزیز ! من بد متوجه شدم ! :blush:
     
عسل طبیعی و گرده گل ایرانی