برگزیده های پرشین تولز

alijah.sh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 ژوئن 2015
نوشته‌ها
31
لایک‌ها
4
چگونگی ایجاد برنامه ارتباطات یکپارچه بازاریابی
در نوشته قبلی، درباره اصول و مفاهیم ارتباطات یکپارچه بازاریابی سخن گفتیم. در این نوشته می خواهیم درباره مقدمات ایجاد برنامه ارتباطات یکپارچه بازاریابی صحبت کنیم. ارتباطات بازاریابی یکپارچه برای ارتقا محصولات و خدمات در میان مصرف کنندگان واقعی در زمان و مکان درست اقدام به یکپارچه سازی همه ابعاد آمیخته بازاریابی می نماید. شما باید محصولاتتان را برای آگاهی هرچه بیشتر مصرف کنندگان واقعی به نحو احسن ارتقا دهید. طبق برنامه ارتباطات بازاریابی یکپارچه، روش های مختلفی جهت ارتقا یک برند برای دستیابی به بیشترین کارایی و نتایج بهتر در کنار هم قرار می گیرند.

به کمک یک مثال به درک این مطلب می پردازیم:

سازمان “الف” پکیج های پرطرفدار تعطیلات را برای مصرف کنندگان واقعی خود تدارک می بیند. مرحله اول شناخت مشتریان هدف است. شناخت افرادی که می توانند بهترین گزینه برای خرید محصولات و خدمات باشند برای سازمان ها (در این مثال) حائز اهمیت است. سازمان “الف” در پکیج های ماه عسل باید تازه عروس و دامادها را هدف خود قرار دهند، در پکیج های زیارتی افراد مسن و بازنشسته هدف هستند و غیره. سازمان”الف” می تواند برندش را با تبلیغ همزمان در روزنامه (رسانه چاپی)، سایت های شبکه های اجتماعی (فیسبوک، توییتر، ایسنتاگرام)، وبسایت های شرکت، کنفرانس های مطبوعاتی، تبلیغ به صورت بنر، بیلبورد و … ارتقا دهد.

ارتباطات بازاریابی یکپارچه باعث می شود برند بهتر دیده شود و همچنین این امکان را برای مشتریان فراهم می کند که در زمان خرید برند را به یاد آورند. بدیهی است که برنامه ارتباطات بازاریابی یکپارچه تاثیر بیشتری داشته باشد، چرا که مصرف کنندگان واقعی برند را همزمان در چند جا می بینند.

چگونه می توان یک برنامه ارتباطات یکپارچه بازاریابی ایجاد کرد؟
ادامه مطلب ایجاد برنامه ارتباطات یکپارچه بازاریابی
 
بالا