برگزیده های پرشین تولز

ایجاد تاخیر در دریافت داده های اینترنتی

mamizadeh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 سپتامبر 2005
نوشته‌ها
78
لایک‌ها
0
بسم الله الرحمن الرحیم


با سلام و خسته نباشید خدمت دوستان گرامی و عرض تبریک پیشاپیش عید سعید نوروز

موضوع سوال: ایجاد تاخیر در دریافت داده های اینترنتی

شرح :
فرض کنید می خواهیم یک برنامه ای بنویسیم و یا در شبکه تغییراتی را اعمال کنیم که اطلاعاتی را که به دست ما می آید اطلاعاتی باشد که 10 دقیقه قبل از اینترنت دریافت کرده ایم.
در حقیقت یک نرم افزار داریم که به وسیله اینترنت با شرکت های بین المللی رابطه برقرار می کند (توجه کنید که این نرم افزار مرورگر اینترنتی نیست بلکه نرم افزاری است که خود شرکت برای ایجاد ارتباط محرمانه این نرم افزار را به اعضای هیئت داده است "این نرم افزار مد نظر ما نیست") حال ما می خواهیم کاری کنیم که اطلاعاتی را که این نرم افزار نشان می دهد اطلاعات 10 دقیقه قبلی باشد که مودم از اینترنت دریافت کرده است و همچنین اطلاعاتی را که می خواهیم ارسال کنیم 10 دقیقه بعد ارسال کند .
به عبارت دیگر:
فرض کنید ساعت "1:00" به اینترنت وصل شده اید تا 10 دقیقه اطلاعات برای شما ارسل نمی شود ودر ساعت "1:10" داده هایی را شما رویت می کنید که ساعت "1:00" مودم این داده های اینترنتی را دریافت کرده است یعنی 10 دقیقه بعد اطلاعات ده دقیقه قبل را رویت می کنید و این روال تا قطع اتصال ادامه می یابد یعنی در هر لحضه شما اطلاعات اینترنتی را که توسط نرم افزار رویت می کنید اطلاعات 10 دقیقه قبل می باشد.
ویا اینکه :
زمانی که اتصال به اینترنت قطع شد ما هنوز به مدت 10 دقیقه از اطلاعات ده دقیقه قبل استفاده کنیم یعنی اطلاعات ده دقیقه قبل را رویت کنیم. (منظور از اطلاعات صفحه های اینترنتی نیست بلکه کل داده های اینترنتی است که نرم افزاری که شرکت داده است از طریق مودم دریافت می کند. یعنی این نرم افزاری که شرکت داده است به مودم اعلان می کند که از این IP این اطلاعات را برای من دریافت کن در این میان ما باید کاری کنیم که اطلاعات را مودم دریافت کند ولی بعد از 10 دقیقه این اطلاعات را به نرم افزار ارسال کند و تا قطع اتصال این روال ادامه یابد و یا هر کار و روش دیگری را انجام دهیم که این تاخیر رخ دهد.)

توجه:
این میزان زمان تاخیر10 دقیقه ای نیست بلکه باید به صورت متغییر باشد که کاربر آن را تغییر دهد.

((نکته1: رسیدن به افسانه های شخصی یگانه وظیفه ی آدمیان است و همه چیز تنها یک چیز است و زمانی که آدمی اراده می کند که به آن برسد کل کیهان همدست می شوند تا تو به آن برسی.)) " پائلو "
((نکته2 : هر چیزی را زکاتی است و زکاه علم یاد دادن ان به دیگران)) " امام صادق علیه السلام "

با نهایت تقدیر و تشکر دوستدار شما
م . ممی زاده
E-mail: [email protected]
 
بالا