برگزیده های پرشین تولز

ایده‌هایی برای تزیین دیوار منزل

rahilhonari

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 ژوئن 2019
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
سن
33
تزیین دیوار منزل یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر خانه است. این کار در گذشته با امروز تفاوت زیادی داشته است. برای مثال در گذشته، زمانی که می‌خواستند دیواری برای خانه بسازند حتما وسط آن را برای طاقچه در نظر می‌گرفتند. طاقچه‌ها معمولا با آینه، شمعدان، قاب عکس و وسایل تزیینی پر می‌شد. بعد از گذشت سالیان سال، دیگر کسی علاقه‌ای به طاقچه نشان نمی‌داد. چون بسیاری از افراد دیوارهای خود را با انواع تابلوها مزین می‌کردند.

اگر یادتان باشد در هر خانه‌ای بر روی دیوار یک تابلو کوبلند دوزی وجود داشت که حاصل ذوق و هنر بانوی خانه بود. حتی این روزها هم دیگر مثل گذشته نیست. دنیای دکوراسیون هم مانند دنیای تکنولوژی روز به روز در حال تغییر است. وسایلی اختراع می‌شوند که در عین سادگی، زیبایی جذابی به دیوارهای شما بدهند.

هر چقدر برای تزیین دیوار از کار دست و هنری استفاده کنیم ارزش آن بیشتر می‌شود. برخی از هنرمندان و نقاشان هستند که بر روی دیوار اثری خلاقانه و چشمگیر بر جای می‌گذارند. با نقاشی دیواری می‌توانید طراحی دکوراسیون ساده و شیک داشته باشید و دیگران را تحت تاثیر قرار دهید. در واقع لازم نیست همیشه از طرح‌های شلوغ برای چشمگیر شدن دکوراسیون استفاده کنید. در ادامه مقاله دو روش برای تزیین دیوار منزل شما معرفی می‌کنیم که نصب آسانی هم دارد و شما را به دردسر نمی‌اندازد.

home-wall-design-with-Sticker.jpg



استفاده از فوم دیوارپوش
همان طور که از نامش پیداست این دیوارپوش‌ها از جنس فوم هستند. به راحتی و سریع نصب می‌شوند. این دیوارپوش‌ها علاوه بر این که جنبه زیبایی به خانه شما می‌دهند، خاصیت ضد صدا هم دارند. برای شستشوی آن‌ها نگران نباشید زیرا به راحتی قابل تمیز کردن هستند و آسیب نمی‌بینند. این موضوع دست ما را باز می‌گذارد که از این فوم برای فضاهای دیگر خانه هم استفاده کنیم. برای مثال دیوارهای سرویس بهداشتی و آشپزخانه که نیاز به شستشوی بیشتری دارد گزینه خوبی برای این تغییر است.

دیوارپوش‌ها کمی ضخامت دارند به همین دلیل باید فاصله وسایل را هم قبل از نصب در نظر گرفته باشید. در صورتی که بخواهید از این دیوارپوش در آشپزخانه استفاده کنید لازم نیست پشت کابینت‌ها را هم از این وسیله بر روی نصب کنید. تنها برای قسمت‌هایی که در معرض دید هستند این کار را انجام دهید.



با استیکرها دکوراسیونی مدرن بسازید
چند سالی است که مردم با این استیکرها آشنایی پیدا کرده‌اند. شاید برای خیلی از آن‌ها از کاغذهای دیواری هم جالب‌تر باشد. استیکرهای دیواری قابل شستشو هستند. همچنین اگر بخواهید منزل خود را بفروشید می‌توانید این استیکر را با حوصله از جایش جدا کنید و برای تزیین دیوار منزل جدید استفاده کنید.

استیکرهای دیوار ویژگی‌هابی مناسبی دارند که ما را از پرداخت هزینه‌های گزاف کاغذ دیواری راحت کند. تنوع طرح و رنگ آن‌ها به قدری زیاد است که شما می‌توانید با هر دکوراسیونی در خانه خود هماهنگ کنید. البته همه آن‌ها از پیش ساخته نیستند. شما می‌توانید طرح مورد نظر خود را سفارش دهید تا به صورت دلخواه شما آماده شود.

یک ویژگی دیگر این استیکرها این است که لازم نیست برای تمامی دیوارهای منزل هزینه‌ای پرداخت کنید و دیوارها را با آن بپوشانید. شما می‌توانید تنها یکی از دیوارهای اصلی را در نظر بگیرید و یک استیکر زیبا بر روی آن نصب کنید. البته نمی‌توان تاثیر کاغذ دیواری در دکوراسیون منزل را دست کم گرفت، حتی می‌توانید بصورت ترکیبی از استیکر و کاغذ دیواری در بخش‌های مختلف استفاده کنید. ولی توجه داشته باشید که شلوغی بیش از حد دیوار باعث می‌شود طرح استیکر شما به چشم نیاید و همچنین این کار، از زیبایی دکوراسیون منزل شما هم کم می‌کند.

نصب این استیکرها به راحتی انجام می‌شود. این کار را خودتان هم می‌توانید انجام دهید. برای دانستن نحوه نصب آن در صورتی که بر روی جعبه آن راهنمایی وجود نداشت، می‌توانید از فروشنده روش آن را بپرسید. ممکن است با خرید این استیکر فروشنده به صورت رایگان آن را بر روی دیوارهای شما نصب کند.
 
بالا