برگزیده های پرشین تولز

ایرانی های حاضر در چمپیونز لیگ و لیگ اروپا 2018

mahdi010

Registered User
تاریخ عضویت
25 می 2010
نوشته‌ها
65
لایک‌ها
8
محل سکونت
تهران


در فصل پیش رو لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا بازیکنانی از ایران فرصت حضور در آن را دارند. ناگفته نماند تیم هایی که لژیونرهای ایرانی در آن مشغول بازی هستند باید از پلی آف وارد مسابقات شوند و در صورت موفقیت جواز حضور در مرحله نهایی را به دست می آورند.

پانیونیوس یونان که مسعود شجاعی را در اختیار دارد در دور دوم پلی آف لیگ اروپا شرکت می کند. صحبت هایی به میان آمده است تا علاوه بر مسعود شجاعی احسان حاج صفی و مهدی طارمی هم جذب این تیم یونانی شوند. در صورت اتفاق افتادن این انتقال سه بازیکن ایرانی پانیویوس در لیگ اروپا حاضر می شوند. ماریتیمو پرتقال، از مرحله سوم پلی آف وارد رقابت ها می شود. این تیم پرتقالی از امیر عابدزاده فرزند احمد رضا عابدزاده دروازه بان سابق تیم ملی درون دروازه خود بهره می برد. المپیاکوس یونان، کریم انصاری فر مهاجم تیم ملی ایران را در اختیار دارد. این تیم برای حضور در فصل بعد چمپیونز لیگ تلاش می کند که از دور سوم پلی آف وارد رقابت ها می شود.

در پایان لازم به یادآوری است که فرصت زیادی تا پایان نقل و انتقلات اروپا مانده است این فرصت برای بازیکنان ایرانی هست تا بتوانند با پیوستن به تیم های اروپایی امکان شرکت در این رقابت ها را داشته باشند بازیکنانی امثال سردار آزمون فوروادر گلزن تیم ملی کشورمان و روستوف روسیه.

لیگ اروپا



کدام فوتبالیست های ایرانی حاصر در اروپا در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپای فصل آینده به میدان می روند؟

منبع
 

saeed.bp

Registered User
تاریخ عضویت
5 جولای 2017
نوشته‌ها
128
لایک‌ها
12
سن
38
امیدوارم همشون فیکس بازی کنن
 
بالا