برگزیده های پرشین تولز

اینترنت ارزان شد/ آغاز اجرای طرح دوره‌ای کاهش قیمت اینترنت

NeGATIC

Registered User
تاریخ عضویت
27 سپتامبر 2010
نوشته‌ها
89
لایک‌ها
20
محل سکونت
Below The Heavens
با دوستمون موافق هستم ، هر چقدر هم شرایط آسون تر بشه و قیمت ها کمتر مطمئن باشید بازهم از نظر سرعت و کیفیت به کشور های بزرگ دیگه نمیرسیم ، از نظر سرعت که خودشون میان تو تلوزیون میگن اینترنت 128 پاسخگوی تمام نیاز های کاربران خانگی هست دیگه تو تا تهش برو... بدبختی یه کسایی هم میزان مثلا وزیر مخابرات ، یارو بلا نسبت دیپلم دامداری داره مثلا اومدن کردن وزیر مخابرات و فلان ، چه توقعی داری یارو این چیزا رو درک کنه و حالیش بشه اینترنت یعنی چی ...
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
خیالتون تخت باشه وقتی مجلس میگه سرعترا درست می کنند رد خود نداره فقط زمانبر هست.:cool:
 

eztech

Registered User
تاریخ عضویت
28 ژوئن 2006
نوشته‌ها
365
لایک‌ها
35
شنبه دیگه اعلام میشه اون سقف برسه به 512 من که خیلی امید دارم همین سقف برداشت بشه قیمت ها نورمال میشه
 

xms

Registered User
تاریخ عضویت
19 ژوئن 2009
نوشته‌ها
11,477
لایک‌ها
387
محل سکونت
گفتگوی آزاد
رییس هیات مدیره شرکت زیرساخت: تحول بزرگ در منطقه با افتتاح پنج پروژه‌ فیبر دریایی جدید
معاون وزیر و رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت از بهره‌برداری پنج پروژه مفید دریایی جدید تا اوایل سال 2011 خبر داد.








وایمکس نیوز - قرار است 5 پروژه مفید دریایی جدید تا اوایل سال 2011، به بهره‌برداری برسد و اجرای این پروژه‌ها تحولاتی بزرگ در منطقه ایجاد ‌کند و با توجه به طولانی بودن فیبرهای زیردریایی و سایر موارد باید اپراتورهای منطقه وادار شوند تا به دنبال حل مشکلات خود از مسیرهای جایگزین باشند.
از جمله پروژه‌های مهم زیرساخت بحث پروژه فلگ است که شامل یک حلقه پرظرفیت کابل فیبر نوری دریایی با چندین نقاط اتصال در تمامی کشورهای حاشیه حوزه خلیج فارس است و با اتصال به مصر در غرب و هم‌چنین اتصال به بمبئی در شرق برای نخستین بار در جهان یک حلقه عبوری کاملی را تشکیل می‌دهد.
این پروژه سه قاره اروپا، آسیا و آمریکا را به یکدیگر متصل می‌کند که با این روش امکان دسترسی کشورمان به بزرگ‌راه‌های ارتباطی بین‌المللی در کشورهایی که دارای نقاط اتصال مشترک هستند، فراهم می‌شود.
از دیگر مزایای این قرارداد برای کشورمان این است که باتوجه به end-to-end بودن سرویس‌ها در پروژه فلگ و عدم پرداخت هزینه‌های اضافی تا نقاط انتهایی، هزینه دسترسی به اینترنت در کشورمان کاهش خواهد یافت و هم‌چنین امکان کسب درآمد از طریق ترانزیت یا فروش پهنای باند به کشورهای همسایه و یا کشورهای آسیای میانه از دیگر مزایای اقتصادی این قرارداد است.
به گفته محمد علی فرقانی، رییس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت، این شرکت به همکاری و یکپارچگی و هماهنگی همه اعضا نیاز دارد و با توجه به این که ایران هجدهمین کشور دنیا از نظر وسعت است و در مرکز منطقه خاورمیانه و درمرکز اوراسیا قرار دارد، باید به این جایگاه توجه شود، ما 74 میلیون نفر جمعیت داریم و از نظر تعداد کاربران اینترنت در منطقه رتبه دوم را بعد از ترکیه دارا هستیم و ایران بعد از پاکستان بیش‌ترین درصد رشد را در 10 سال اخیر داشته ولی از نظر میزان تامین پهنای باند در رتبه‌های آخر قرار داریم.
او با بیان این که با توجه به دسترسی که به آب‌های آزاد داریم، موقعیت استراتژیکی منحصر به فردی را دارا هستیم و این موقعیت شرایط بالقوه‌ای را برای تبدیل شدن ایران به هاب منطقه فراهم می‌کند، گفت: اما این موقعیت بالقوه باید به فعلیت تبدیل شود.
وی افزود: تا به حال برای ترانزیت پهنای باند در منطقه خاورمیانه و خاور دور از فیبر دریایی استفاده می‌کردیم زیرا نیاز به تملک و رعایت قوانینی وجود ندارد. بنابراین باید با همکاری یکدیگر به دنبال توسعه ارتباطات بین‌المللی برای سال‌های آتی باشیم.
 

JEskandari

Registered User
تاریخ عضویت
18 می 2009
نوشته‌ها
139
لایک‌ها
0
محل سکونت
Tehran
اینها هم مارو گرفتن ها قبلا اینترنت را 26 میگرفتم الان شده 30 تومان
قبلا حداقل سرعت همون 192kb بود که توی قرار دادم بود الان شده 64-192
 
بالا