برگزیده های پرشین تولز

اینترنت بانک جدید بانک سامان (نت بانک) افتتاح شد

neo2

Registered User
تاریخ عضویت
8 آپریل 2005
نوشته‌ها
1,667
لایک‌ها
184
محل سکونت
/cat/etc/passwd/
سایت جدیدشون رو با فریم ورک xjs نوشتن که فریم ورک ضعیفی هست و مشکلات زیادی هم داره. یک هفته بعد از راه اندازی نسخه جدید دوباره سوییچ کردن رو نسخه قبلی!
جدای از اون سایت شون زیر DDOS هست و تا حالا نتونستن داستانش رو جمع و جور کنن. پینگ کنید جواب میگیرید ولی سایت در بیشتر مواقع باز نمیشه یا دیر لود میشه.
رنک آلکساشون شون هم بر اثر DDOS های اخیر بهتر شده، در صورتی که اگر مشکل فنی باشه، سرور از دسترس خارجه و رنک افت میکنه.
 

silva14

Registered User
تاریخ عضویت
17 نوامبر 2011
نوشته‌ها
1,192
لایک‌ها
454
محل سکونت
earth
اجاق گاز بانک قبلیشون بهتر بود

Sent from my HUAWEI Y511-U30 using Tapatalk
 

parviz_r

کاربر فعال بخش کار و سرمایه
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
23 اکتبر 2005
نوشته‌ها
4,188
لایک‌ها
17,817
بانک سامان در بین تمام بانک‌های ایرانی در زمینه هویت بصری برند یک سر و گردن از همه بانک‌های دیگر بالاتر است. این را می‌شود در لوگوی جدید این بانک و تمام عناصر بصری این بانک دید. مشخص است که این بانک برندبوک دقیقی دارد که در آن به همه چیز از طراحی شعبه گرفته تا طراحی وب‌سایت فکر شده است. در نمایشگاه جانبی همایش بانکداری الکترونیک هم غرفه بانک سامان یکی از شیک‌ترین غرفه‌ها را در اختیار داشت و به طور کلی با دیدن هر بخشی از سامان به سرعت می‌توان دریافت که این بخش مربوط به بانک سامان است. از مدتی پیش بانک سامان با تغییر شعار و هویت بصری خود تلاش کرده فصل نوینی را در ادامه فعالیت خود کلید بزند و در ادامه این سلسله فعالیت‌ها اکنون وب‌سایت خود را هم تغییر داد.
وب‌سایت بانک جدید بانک سامان ظاهری مینیمال دارد و در صفحه اول آن کم‌ترین اطلاعات متنی و تصویری وجود دارد. این وب‌سایت را می‌توان با بیشتر وب‌سایت‌های بانکی ایران مقایسه کرد که صفحه اول آنها بازار مکاره است و از هر چیزی در سبد وب‌سایت پیدا می‌شود. رنگ غالب در وب‌سایت جدید بانک سامان سفید است که جا را برای جلوه‌گری رنگ‌های سازمانی بانک سامان باز کرده است و در صفحه اول رنگ آبی سامان در تصاویر و نوار بالای وب‌سایت و رنگ متن‌ها مشاهده می‌گردد. در لحظه اولی که وب‌سایت بانک مشاهده می‌گردد محصولات و سرویس‌های کلیدی بانک در مرکز توجه قرار داده شده است: نت‌‌بانک، سامانک و سیستم پاسخگویی تلفنی بانک سامان.
برخلاف تصور معمول در ایران که وب‌سایت بانک‌ها را محلی برای ارائه آخرین خبرهای مربوط به بانک می‌دانند و گاهی وب‌سایت بانک‌ها با یک خبرگزاری اشتباه گرفته می‌شود،
وب‌سایت بانک سامان مبتنی بر سرویس است و سرویس‌های استراتژیک این بانک در نوار بالایی قرار داده شده و مواردی مانند آشنایی با این بانک در پایین وب‌سایت است. طراحان این وب‌سایت به خوبی دریافته‌اند که مردم به وب‌سایت بانک مراجعه نمی‌کنند که درباره بانک بخوانند بلکه آنها به وب‌سایت بانک مراجعه می‌کنند که سرویس مورد نیاز خود را دریافت کنند.
پیش از این طراحی شیک با تصاویر اختصاصی و طراحی مینیمالی که آرامش دارد را در طراحی گزارش‌های سالانه بانک سامان هم دیده بودیم
 

parviz_r

کاربر فعال بخش کار و سرمایه
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
23 اکتبر 2005
نوشته‌ها
4,188
لایک‌ها
17,817

چرا بانکی مانند سامان چنین در طراحی هویت بصری خود دقت می کند

و ما هنوز شاهد شلختگی فراوانی در فضای بصری بانک‌های ایران هستیم. شاید مهم‌ترین دلیل آن در این است که بانک سامان در همه این سال‌ها تلاش کرده متمایز باشد و تمام تلاش‌هایش هم متمرکز بر همین موضوع است. البته این را از اولویت‌های پژوهشی این بانک هم می‌توان مشاهده کرد که یکی از محورهایی که مورد حمایت بانک سامان قرار می‌گیرد بررسی عوامل موثر بر ارتقا برند در بانک‌هاست.

در وب‌سایت بانک سامان درباره هویت بصری‌اش نوشته شده:
سلسله تحولاتی که با تغییر رویکرد بانک در سال 1389 آغاز شد با بازآفرینی هویت برند سامان، در اذهان مخاطبان بانک، نمود عینی و بصری یافت. در اریبهشت‌ماه سال 1391، با هدف ایجاد یکپارچگی بصری در درون و برون سازمان تصمیم بر آن شد تا صویر ذهنی مشخصی از برند سامان ارائه شود. نوزایی هویت برند سامان که ریشه در تغییرات ساختاری و استراتژیک رویکرد جدیدش دارد به‌طور مشخص در لوگو، شعار و چیدمان و نمای بیرونی شعبه‌ها نمود یافته است. ما از شعار “بانک سامان، بانک هوشمند” به شعار جدید ” با شما هستیم” رسیدیم و لوگوی سامان نیز دگرگونه شد. لوگوی جدید با الهام از طرح شمسه دوازده‌پر لوگوی قدیمی شکل گرفت و با انعطافی بیشتر و ترکیبی از طیف آبی و سفید، ضمن انتقال حس ثبات، اطمینان و شفافیت به مخاطب، بستر پذیرش و استقبال از رویکرد استراتژیک جدید بانک را فراهم ساخت. چیدمان شعبه‌ها در راستای آسان‌سازی فرایندهای خدمات‌رسانی و تحقق ارزش‌های سه‌گان بانک یعنی راحتی، سرعت و اعتماد، دستخوش تغییراتی چشمگیر شد.

 
بالا