برگزیده های پرشین تولز

اینتل برنامه‌ ساخت عینک واقعیت افزوده‌ خود را کنار گذاشت

Mohganji

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
23 سپتامبر 2017
نوشته‌ها
37
لایک‌ها
0
سن
46
به گزارش بولومبرگ، اینتل برند ریکان (Recon) را که برای توسعه‌ی عینک واقعیت افزوده و ساخت تجهیزات صنعتی در سال ۲۰۱۵ به خدمت گرفته بود را تعطیل کرده است. مبلغ پرداخت شده توسط اینتل برای خرید این برند تا کنون رسانه‌‌ای نشده است.

276d5b1e-b383-455d-84c4-23864996e591.jpg


عینک واقعیت افزوده‌ی ۵۸۰ دلاری اینتل همانند گوگل گلس با اضافه کردن نمایشگر و یک کامپیوتر اندرویدی به هدست شما، امکان مشاهده‌ی نقشه‌های جی‌پی‌اس، سرعت و دیگر اطلاعات دریافتی از حسگر‌ را جلوی چشمان کاربر به نمایش می‌گذارد. ورزشکاران اصلی‌ترین بازار هدف چنین محصولی درنظر گرفته هستند با این حال امکان استفاده از این عینک واقعیت افزوده برای کاربردهای دیگر نیز وجود دارد.

اینتل طبق گزارش‌های اخیر ۱۰۰ نفر از کارکنان این بخش را از کار کنار گذاشته است؛ این شرکت پیش از این نیز با یک سوم نیروهای این بخش قطع همکاری کرده بود. مدتی پیش نیز خبری مبنی بر خروج اینتل از پروژه‌ی الوی و همکاری با مایکروسافت رسانه‌ای شده بود.

واقعیت افزوده با وجود نمایش‌های زودگذر جذاب از خود هنوز آنطور که باید از طرف بزرگان دنیای فناوری پشتیبانی نمی‌شود؛ کارشناسان فقدان کاربردهای مهم در دنیای واقعی و هزینه‌ی بالای آن را اصلی‌ترین دلیل عدم استقبال از محصولات این بخش می‌دانند. شرکت‌ها منتظر یک فناوری بزرگ و اساسی در این بخش هستند تا علاوه بر بهبود طراحی‌ نامناسب دستگاه به کاهش قیمت آن‌ها نیز کمک کند؛ کارشناسان شانس رسیدن به چنین جایگاهی را پیش از سال ۲۰۱۹ بسیار کم می‌دانند.
 
تاریخ عضویت
20 آپریل 2015
نوشته‌ها
141
لایک‌ها
635
سن
37
محل سکونت
End of last street
از ابتدا معلوم بود بلند پروازي بوده
 
بالا