برگزیده های پرشین تولز

اینستاگرام هم مثل واتساپ لینک های تلگرام را غیر فعال کرد

Ittl.ir

Registered User
تاریخ عضویت
8 اکتبر 2015
نوشته‌ها
232
لایک‌ها
38
سن
30
اینستاگرام هم مثل واتساپ لینک های تلگرام را غیر فعال کرد


این روزها نزاع مابین فیسبوک و تلگرام ادامه دار شده است.در اوایل واتساپ لینکهای تلگرام را در خود غیر فعال کرد . واتساپ هم یکی از سرویسهای فیسبوک به شمار می رود و سرویس دیگری که چند سالی است متعلق به کمپانی فیس بوک است، یعنی اینستاگرام هم کار واتساپ را تکرار کرده است.سیاست “لجبازی با سرویس‌های دیگر” اکنون به اینستاگرام رسید و شما دیگر نمی‌توانید در قسمت پروفایل خود از لینک تلگرام استفاده کنید. در ادامه با ittl همراه باشید.

این مشکل و یا بهتر بگوییم این قانون جدید در اینستاگرام توسط Pavel Durov توییت شد. تلگرام حداقل در ایران که یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های چت به‌حساب می‌آید و اکنون ازنظر ترافیک جهانی نیز رشد بسیار زیادی را تجربه می‌کند. در اینستاگرام روزانه ۷۰ میلیون تصویر به اشتراک گذاشته می‌شود اما در تلگرام این عدد به ۳۵ میلیون تصویر در روز رسده است. شاید این صدای زنگ خطر باشد اما به نظر من ماهیت این دو اپلیکیشن کاملاً از هم جدا بوده. این‌که فیسبوک سیاست انحصارطلبی به خود گرفته است، آن‌چنان جالب نیست. البته جدای از لینک تلگرام، از لینک اسنپ‌چت هم نمی‌توان در اینستاگرام استفاده کرد.



شما نیز در صفحات زیادی دیده‌اید که گفته می‌شود “لینک چنل تو بیو” یا مثلاً “جوین بدین تو چنل” و یا امثال این صحبت‌ها اما ما کاربران ایرانی به این سادگی دست‌بردار نخواهید بود. نهایت سختی، تعویض لینک تلگرام توسط یک کوتاه کننده لینک است!
منبع:اینستاگرام هم مثل واتساپ لینک های تلگرام را غیر فعال کرد




شاید این مطالب برایتان مفید باشد



کمپانی هواوی، هوآوی پی ۹ را به عنوان پرچمدار جدید خود معرفی کرد
13 دقیقه پیش



پرچمدار بعدی کمپانی اچ‌تی‌سی، اچ‌تی‌سی ۱۰ نام دارد
19 دقیقه پیش



۱۲ ترفند و آموزش اولیه محصولات آیفون کمپانی اپل
59 دقیقه پیش
 
بالا