برگزیده های پرشین تولز

این ده کار را با گوشیتان انجام ندهید

میلاد1375

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 جولای 2017
نوشته‌ها
18
لایک‌ها
6
سن
33
امروزه دنیای ارتباطات است ویکی از راه های ارتباط برقرار کردن موبایل های هوشمند هستند.مطمنن همه یک الی چند موبایل هوشمند دارند و شاید ندانند چند کار باعث ضرر به گوشی میشود.ما دراین مطلب به شما میگوییم که شما کدام کار را انجام دهید ک کدام را انجام ندهید تا به گوشی خود اسیب و ضرر نرسانید.این ده کار را حتما با گوشی خود انجام ندهید.با ما درادامه مطلب همراه باشید نا شما را با این کارها اشنا کنبم.........

ده کار مضرر برای گوشی




پر مصرف ترین ابزارها در بین مردم گوشی های اندرویدی هستند.این ابزار درقالب تلفن همراه قرار میگیرد و یک ابزار همه کاره و همیشه اماده به حساب می اید.بیشترین کارایی ان تماس های تلفنی است که انجام میشود.کار هایی که به شما و گوشی اندرویدتان صدمه وارد میکند عبارت اند از:
1:برای گوشی حتما رمز بگذارید:

از مرسوم ترین روش ها پین کد ها یا رمز های چند رقمی هستندکه به کمک انها میتوانیم از اطلاعات گوشی در مرحله اول محافظت کنیم.پیشنهاد میشود رمزی که انتخاب میکنید فراموش کردنش برایتان سخت و دشوار باشد.
2:به طور دائم بروز باشد:

مدتی قبل یک رویا برای دستگاهای اندرویدی وجود داشت که انهم بروزرسانی بود.اما با سعی و کوشش شرکت های تولید کننده و تولید نسخه های بالا تر این مشکل در اندروید رفع شد.اکنون دستگاهای اندرویدی به موقع و با زمانبندی دقیق بروز میشوند.و توصیه میشود بروزرسانی هایی که دریافت میکنید را دانلود و نصب کنید.این کار باعث سرعت بخشیدن به دستگاه شما میشود.و در امنیت دستگاه شما تاثیر زیادی دارد.

3:گوشی را با usbشارژ نکنید:

با اتصال گوشی به کابل usb دو کار انجام میشود:
1:انتقال اطلاعات
2:شارژ شدن گوشی اما این کار اسیب جدی به سیستم انتقال قدرت و باتری دستگاه وارد میکند .پس این کار را تکرار نکنید.
4:از گوشی خود یک بک اپ تهیه کنید

:شما میتواند با اتصال گوشی به کامپیوتر اطلاعات مهم خودتان را انتقال داده و از ان ها یک بک اپ تهیه کنید این کار پشیمانتان نخواهد کرد.

5:به کلود ها اعتماد نکنید:

در حال حاضر سیستم هایی فعال هستند مانند سیستم ابری این سیستم اطلاعات ما را با اجازه ثبت و ظبط میکنند.شما نباید زیاد به این امکانات تکیه کنید.زمانی که تنها به فضا های ذخیره سازی بسنده کنید این اتفاق بعید است و ممکن است نتوانید به درستی اطلاعات مهم را پیدا کنید.

70249co7492.jpg


6:از داغ شدن زیاد گوشی جلوگیری کنید:

معمولا دمای دستگاه با انجام بازی های سنگین،اتصال های طولانی مدت از اینترنت،باز بودن همزمان چندین برنامه .باید دستگاه را خاموش و به حال خودش رها کرده تا از داغ بودنش جلوگیری کنیم.باید قاب گوشی را جدا کرده.داغ شدن گوشی باعث ضعیف شدن سیستم قدرت گوشی و ضعیف شدن باتری میشود و ب برد نیز اسیب میرساند.

7:صفحه گوشی را با محافظ بپوشانید:

تکنولوژی به کار گرفته شده در صفحه های نمایشگر که gorilla glass نام دارد و برای جلوگیری از ضربه به صفحه گوشی استفاده میشود.حتی اگر گوشی شما گران ترینو بهترین مارک است از محافظ استفاده کنید زیرا ممکن است بدون محافظ اسیب ببیند.

8:ضد اب بودن ان را زیاد جدی نگیرید:

همه گوشی های جدید این استاندار را دارند ولی در صورت داشتن این استاندار ها نیز باید از ان در مقابل گرد و غبار و اب محافظت کرد.در صورت به وجود امدن مشکل هیچ یک از گارانتی ها جوابگوی شما نمیباشند پس خودتان مراقبت های لازم را انجام دهید.

9:بر روی عکس هایتان مدیریت داشته باشید:

تصاویر گرفته شده و ذخیره شده را به کامپیوتر منتقل کنید پشیمان نمیشوید.

10:سنسور های بی مورد را خاموش کنید

:گوشوشی های جدید تولید شده همگی از سنسور های مختلفی برخودارند و روشن بودن بی مورد انها به باتری شما اسیب میرساند و باعث کند شدن کارایی گوشی میشود.مانند بلوتوث و... برای خاموش کردن انها از نوار اعلان های بالای صفحه استفاده کنید.



کارهای مضرر برای موبایل



ده کاری که نباید با گوشی انجام داد تا به ان اسیب نرسانیم را با ما یاد بگیرین درادامه با ما همراه باشید
منبع:
http://persiane.ir/Do-not-do-these-10-things-with-your-phone.html
 
بالا