برگزیده های پرشین تولز

این ۳ نکته را قبل از این که تصمیم به سئو سایت خود بگیرید بخوانید

decoweb

Registered User
تاریخ عضویت
13 فوریه 2017
نوشته‌ها
683
لایک‌ها
247
سن
86
محل سکونت
اصفهان
www.seoyab.com-seo-site.jpg

:general609: سئو گاهی خطرناک تر و حساس تر از آن چه که فکر می‌کنید می‌شود. این که تمام امور سئو و بهینه سازی سایت خود را به دست یک شرکت سئو بسپارید یعنی سرنوشت شما از این پس دست خودتان نیست و دیگر همه چیز توسط سرویس دهنده سئو تعیین می‌شود. این وسط فقط می‌توانید نظارت کلی داشته باشید و منتظر بمانید بهبود رنک یا رتبه بندی سایتتان در آینده ای نزدیک اتفاق بیفتد.

کمپانی‌های زیادی وجود دارد که نمونه کار تقلبی را به عنوان نمونه کار واقعی به شما نشان ‌می‌دهند و از این طریق سعی در جذب مشتری دارند. دروغ‌های سئو هم که متداول شده است! هر کسی از راه می‌رسد ادعای سئو دارد و با شعار سئو تضمینی سرمایه فعلی شما را می‌قاپد و هیچ ردی هم از خود به جای نمی‌گذارد.

به نظر‌ می‌رسد تنها فرصتی که می‌توانید شرایط را تحت کنترل خود مدیریت کنید و کسب وکارتان را نجات دهید تا قبل از تصمیم گیری شروعسئو سایت است. از این رو ۳ نکته ای که در ادامه مطرح کرده ایم را قبل از این که تصمیم به سئو سایت خود بگیرید بخوانید.

نکاتی خواندنی پیش از تصمیم به سئو سایت

به محتوا اهمیت می‌دهید؟
زبان سئو همان محتوایی است که توسط شما یا سئوکار حرفه ای تولید می‌شود. البته سئو پیچیدگی‌های خاص خود را دارد و دلیل اصلی برایبرون سپاری سئو به متخصصان نیز همین است.

دنیای وب سایت‌ها بزرگ و بزرگ تر می‌شود. خود گوگل هم در این دنیا سرگردان شده است و محتوایی که شما تولید می‌کند بهترین راهنمای برای رتبه بندی سایت‌ها می‌باشد.

لینک بیلدینگ یا خرید لینک؟
بهترین راه برای ارجاع کاربران به صفحات مختلف همین لینک بیلدینگ است. خرید لینک از وب سایت‌های مختلف مزایا و معایب مختلفی دارد. هنوز نمی‌توان این روش را به صورت قطعی رد کرد یا پذیرفت. اما واضح است که هیچ روش کم زحمت و پربازدهی در مدت زمان کوتاه درمان قطعی برای اوضاع نابسامان وب سایت شما نیست.

یک آنالیز دقیق در شبکه‌های اجتماعی
یک جستجو کوتاه در گوگل پیرامون سئو، شرکت سئو و سرویس سئو در طول ۰٫۶۴ ثانیه نزدیک به ۴۵۰۰ هزار نتیجه نشان داد. آیا تمام این ۴۵۰ هزار سایت متخصص واقعی و قابل اعتماد برای سئو هستند؟

این روز‌ها فعالیت برند‌ها در شبکه‌های اجتماعی، تعاملی که در نظرات صورت گرفته و انتقاداتی که از سوی کاربران در صفحه آن شرکت ثبت شده است راهنما خوبی برای آنالیز هویت یک شرکت سئو است.

مثلا به صفحه اصلی وب سایت دکو وب نگاه کنید؛ لینک تمام شبکه‌های اجتماعی مطرح که دکو وب در آن به صورت مداوم فعالیت می‌کند درج شده است. هر چند که دکو وب از طریق شبکه‌های اجتماعی دارای رتبه بالا نشد اما این رسانه‌ها در احراز هویت آن به شما کمک خواهند کرد.
 
بالا