برگزیده های پرشین تولز

بابا بخونين ... عمل كنين ... خدا خيرتون بده (writing.com)

aminwr

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
30 می 2003
نوشته‌ها
8
لایک‌ها
0
اين سايت كه الان خدمتتون معرفي مي كنم جاي باحاليه براي هركي كه عشقه نوشتنه
البته اجنبيه ولي با كمك شما وبلاگر ها گلستونش مي كنيم :D :D :D
بگم كه ايراني توش پيدا نميشه (خودمون اولياشيم) : ;)
<a href='http://www.writing.com' target='_blank'>http://www.writing.com</a>
 

ehsan

Administrator
مدیر انجمن
Administrator
تاریخ عضویت
5 دسامبر 2002
نوشته‌ها
7,949
لایک‌ها
3,918
محل سکونت
Internet
سايت جالبي به نظر مينويسه. ولي يه كلمه توش فارسي تاحالا نوشته نشده. ميترسم بنويسيم به جرم تروريستي بودن متنها از سايت بندازنمون بيرون!
 

persian_londoner

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 می 2003
نوشته‌ها
309
لایک‌ها
11
سن
39
محل سکونت
uk
غلت كردن احسان جان، ببین اگه کسی بهت کفت تروریست یا نمیدونم بی فرهنگ یا هرچیز مشابه حسابی بپر به یارو جا میزنن، البته اول با زبون خوش بگو اگه پررو بودن و از رو نمیرفتن جنگ رو شروع کن، راستش من خودم یکبار با یه انگلیسیه داشتم چت میزدم، یعنی توی یکی از همین رومهای یاهو بودم و یه انگلیسیه گیر داد بهم، زبون خوشم سرش نمیشد و شروع کرد به توهین به ایران و ایرانیا، خلاصه بعد از کلی کل انداختن از رو رفت، اخرین چیزی که بهش گفتم این بود (تجویز دوستم بود وقتی تو ایران بودم برای یک همچین مواقعی)
گفتم برو انگلیسی کله خراب بسکه این مملکتتون اب و هواش مرطوبه موهاتون زنگ زده و سرخ شد :D ، البته این اینگلیسیها همشون اینطور نیستن و ادمهای باحالین اما خوب نخاله همه جا پیدا میشه،

خلاصه به قول خودت نتیجه اخلاقی: هیچ جا کم نیار، انصافیش این ها بیخود کردن به ما بگن تروریست ، مگه پدرشون رو کشتیم، تازه تا اونجا که من فهمیدم لااقل توی انگلیس به ایرانی ها به این چشم نگاه نمیکنن اما مثلاً به افقانیها چرا، منم نمیدونم چرا اما فکر کنم به افقانیها به چشم بن لادن نگاه میکنن. من خودم تو کالچ یه دوست دارم که با یه افقانیه صحبت کرده بود ، بعد اومد به من گفت:میدونستی این یارو افقانیه و گفت وقتی این رو شنیده ترسیده!! منم گقتم بابا مگه این بدبختها چیکار کردن، خلاصه هیچ جوری نشد نظرش رو عوض کنم . میگفت من دوستهای نزدیکم یا فامیلم رو(دقیق یادم نیست) توی 11 سپتامبر از دست داده و واسه همین از افقانی ها بدش میاد. البته همه همونطور که گفتم همه این طور نیستن، اون یارو دختره رو هم که گفتم تا همین 2 سال پیش تو امریکا بوده و فکر کنم به همین خاطر در مورد افقانیها اینطور فکر میکنه.
 
بالا