برگزیده های پرشین تولز

باتری آیفون ۷ از پرچمدار قبلی اپل بزرگتر است

Ittl.ir

Registered User
تاریخ عضویت
8 اکتبر 2015
نوشته‌ها
232
لایک‌ها
38
سن
30
طبق آخرین تصاویر لورفته و منتسب به آیفون ۷، باید انتظار باتری بزرگ تر را برای پرچمدار آینده کمپانی اپل یعنی آیفون ۷ داشته باشیم، اما اینکه چقدر بزرگ تر و به چه صورت را در ادامه مطلب با هم خواهیم خواند، با ittl همراه باشید.
battery2.jpg



در حالی که چندین ماه تا ارایه آیفون ۷ در شهریور امسال فاصله داریم اما تا با حال می دانیم که آیفون ۷ می تواند دارای چیپست سریع تر A10، پورت Smart Connector شبیه به چیزی که در آیپد پرو دیدیم، حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، بلندگوهای استریو، بدون جک ۳٫۵ میلی متری هدفون، طراحی باریک تر بدون خطوط پلاستیکی آنتن روی قاب پشتی، پشتیبانی از نسل های جدیدتر و سریعتر LTE و دوربین دوتایی برای ایفون ۷ پلاس باشد.
همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، این باتری ظرفیت ۷٫۰۴ وات-ساعت را دارد که کمی از باتری ۶٫۶۱ وات-ساعت آیفون ۶ اس بزرگتر و تقریبا برابر حجم باتری آیفون ۶ به ظرفیت ۷٫۰۱ وات-ساعت است. مناسفانه ولتاژ روی باتری مشخص نیست اما می توان انتظار داشت که حجم باتری آیفون ۷ چیزی نزدیک به حجم باتری آیفون ۶ باشد. حتما می دانید که طبق شایعات باید انتظار داشته باشیم آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس باریک تر از آیفون های موجود باشد، احتمالا اپل با حذف جک ۳٫۵ میلی متری صدا و مدیریت فضای آن توانسته باشد آیفون ۷ را نسبت به آیفون ۶ اس باریک تر و با باتری حجیم تر طراحی کند. به نظر ما در ترنجی، از نظر ابعادی و اندازه ای باید انتظار دستگاهی مثل آیفون ۶ را داشت.
نظر شما درباره آیفون ۷ احتمالی چیست؟




منبع:
باتری آیفون ۷ از پرچمدار قبلی اپل بزرگتر است
 
بالا