برگزیده های پرشین تولز

باتری خودرو باتری یو پی اس

amirb55

کاربر قدیمی پرشین تولز
کاربر قدیمی پرشین تولز
تاریخ عضویت
9 می 2005
نوشته‌ها
1,860
لایک‌ها
78
سن
47
محل سکونت
نارمک
الو باتری یک وبسایت با هدف ارائه آنلاین باتری خودرو و باتری یو پی اس ups راه اندازی شده است
هدف الوباتری ارایه سرویس تعویض باتری در محل برای صرفه جویی در زمان و هزینه شما مشتریان عزیز در سراسر کشور می باشد. تکنسین های حرفه ای بخش خدمات مشتریان الو باتری با یک تماس آماده سرویس دهی و تشخیص خرابی و تعویض باتری در محل مشتریان عزیز می باشند.
اگر ماشین شما استارت نمی خورد دیگر نیازی به هل دادن و یا تماس با امداد خودرو ندارید. الوباتری با یک تماس در کنار شما خواهد بود.
تمامی خدمات الوباتری برای مشتریان رایگان و بدون نیاز به پرداخت حق عضویت می باشد. این خدمات شامل تشخیص مشکل باتری، نصب و تست می باشد. تمامی باتری ها از محصولاتبا کیفیت و گارانتی معتبر برخوردار است.
در هنگام بروز مشکل در باتری خودرویتان کافی است با ما تماس بگیرید.
فعالیت دیگر شرکت، بازرگانی داخلی و خارجی در زمینه انواع باتری های (خودرویی، باتری صنعتی، مخابراتی، امنیتی و...)، دستگاه های پشتیبان و مرتبط باتری ( باتری یو پی اس ) است، در این راستا شرکت با داشتن نیروی های انسانی متخصص در زمینه فعالیت های بازرگانی، از جمله تحقیقات بازار، تبلیغات، کانال های توزیع و لجستیک داخلی و خارجی توانسته است تسلط کاملی بر نیاز مشتریان حقیقی و حقوقی دولتی و غیر دولتی داشته باشد، همچنین شرکت با حضور در مناقصات ملی و ... توانسته است با جلب اعتماد مشتریان جایگاه خوبی در بین این مشتریان داشته باشد، از جمله فعالیت ها، شرکت در نمایشگاه های داخلی با موضوع تخصصی در استان های مختلف ایران و برگزاری همایش های سراسری در خصوص باتری، ایجاد و مدیریت دفاتر و نمایندگی ها، طراحی و ایجاد شبکه توزیع به موقع باتری در سراسر ایران می باشد.
 
بالا