برگزیده های پرشین تولز

باجگیری از مایکروسافت

hosseintdk775

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
8 ژوئن 2007
نوشته‌ها
461
لایک‌ها
3
محل سکونت
http://www.rastgo.com htp://www.rastgo.net ww
بازم سايت ميشناسيد ؟
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
سایت های زیادی هستند که آنی دامنه را ثبت می کنند (معمولا سایت های خارجی) مثل:
godaddu.com
estdomains.com
که این دو سایت را امتحان کرده ام.
 

cyb3rninja666

کاربر فعال درآمد اینترنتی
کاربر فعال
تاریخ عضویت
18 دسامبر 2005
نوشته‌ها
1,172
لایک‌ها
13
محل سکونت
Planet Earth!
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
سایت های زیادی هستند که آنی دامنه را ثبت می کنند (معمولا سایت های خارجی) مثل:
godaddu.com
estdomains.com
که این دو سایت را امتحان کرده ام.

godaddy منظورشون هست u , y کنار هم هستند اشتباه شده
 

Second Life

Registered User
تاریخ عضویت
12 اکتبر 2004
نوشته‌ها
863
لایک‌ها
58
پيش‌دستي در ثبت دامين و راه حل شركت network solutions براي اين مشكل
گويا ثبت دامين و درآمدهاي حاصل از آن توجه هكرها و كلـاهبرداران اينترنتي را جلب كرده است. مشكل از آنجا شروع ميشود كه وقتي شما داميني را در سايتهاي ثبت دامين چك ميكنيد تا از آزاد بودن آن مطمئن شويد اين افراد به توسط روشهاي مختلفي مثل استفاده از برنامه‌هاي جاسوسي، نفوذ در isp ها و غيره جستجوي شما را تحت نظر ميگيرند و به محض آنكه متوجه ميشوند شما قصد ثبت داميني را داريد، پيش دستي كرده و دامين مورد نظر را قبل از شما ثبت ميكنند و سپس از آن براي استفاده در سرويس (پول به ازاي كليك) يا براي گران فروشي به شما استفاده ميكنند.
شركت network solutions كه سالها به عنوان تنها مرجع ثبت دامين شناخته ميشد و امروزه نيز بانك اطلـاعات دامينهاي ثبت شده تحت كنترل اين شركت ميباشد براي مقابله با اين مشكل شيوه جديدي را بنا نهاده است:
در اين شيوه هنگاميكه كه شما داميني را در سايت اين شركت جستجو كنيد، دامين مورد نظر به مدت چهار روز براي شما رزرو ميشود و در مدت اين چهار روز هيچ فرد ديگري نميتواند آنرا ثبت كند. پس از سپري شدن اين مدت دامين آزاد ميشود تا ديگران بتوانند آن را ثبت كنند. بنابراين شما چهار روز فرصت داريد تا توسط اين شركت دامين را ثبت كنيد. اين شيوه ثبت دامين فقط براي دامينهاي .com اعمال ميشود و به گفته سايت network solutions هدف از آن كمك به مشتريان است اما به نظر ميرسد هدف از عمل فوق، انحصاري كردن ثبت دامين توسط آن شركت باشد. به هر حال به شما توصيه ميشود از جستجوي دامين در سايت networksolutions.com بپرهيزيد.

heh heh he...
این دامنه توسط این کمپانی دزدیده شده بود
این موضوع رو زمانی متوجه شدم که وقتی دوباره وارد سایت شدم یک پنجره Pop Up باز شد و گفت که شما این دامنه رو در این سایت خریداری کردید.
دیروز دامنه رو با Visa Card ثبت کردم
شما هم میتونید بصورت آنی ویزا کارت بگیرید توی این سایت www.myzps.com
پشتیبانی خوبی هم داشت

البته بعد یک کم جستجو متوجه شدم که باجگیری به این راحتی ها هم نیست الان بیشتر روی Windows 7 و Windows Mobile 7 میخوام کار کنم و تمام ابزار و مقالات و هر چی که مربوط به این دو تا میشه رو میخوام تو سایت قرار بدم البته اگر مایکروسافت گیر نده
ترجیح دادم تو جبهه مایکروسافت باشم تا مقابلش
 
بالا