برگزیده های پرشین تولز

baarforoosh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 ژانویه 2017
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
43
سوپر مارکت بارفروش با هدف ارتقاء سطح کیفی استاندارد زندگی شهروندان عزیز بابلی به عنوان مجموعه‌ای شکل گرفته از گروه کالاهای سوپرمارکتی ، پاسخ‌گویی موثر به نیازهای در حال تغییر مشتریان است. فروشگاه اینترنتی و اپلیکیشنی بارفروش، ایجاد خریدی رضایت بخش در فضای اینترنتی و موبایلی را رکن اصلی توسعه‌ فعالیت‌های خود قرار داده است.
ارسال سفارش به تمام نقاط شهر بابل و امیرکلا ، ایجاد ساختار گارانتی منطبق با تفکر مشتری محور، ایجاد اعتماد از خرید اینترنتی و پشتیبانی در دو شیفت کاری، از مزایای اصلی خرید اینترنتی در فروشگاه بارفروش محسوب می‌شود. امید داریم با تکیه بر اصول اخلاقی و ایجاد رابطه‌ای بادوام با مشتری، حافظ ارزش پول شما در هنگام خرید از فروشگاه بارفروش باشیم.
سعی ما بر این است که تنها در جهت بهبود کیفیت کار خود بکوشیم ، لذا پیشرفت این کار گامی در راستای خدمات نوین در شهر بابل است و برای رواج فرهنگ خرید اینترنتی در شهرمان همراه ما باشید وما را به دوستان و آشنایان خود معرفی نمایید.
پیشاپیش از اینکه ما را همراهی می کنید سپاسگزاریم.

  • کلیه محصولات ارائه شده در سوپر مارکت بارفروش با قمیت درج شده روی بدنه به فروش می رسند و کاملا به روز هستند.
  • برای سفارشات ثبت شده در سوپر مارکت بارفروش هیچ گونه مالیاتی از مشتریان دریافت نمی شود.
  • در صورت مشاهده هر گونه مشکلی از جانب مشتری، اعم از گذشتن تاریخ مصرف و یا مخدوش شدن بسته بندی کالا به فروشگاه عودت داده شده و مبلغ عینا برگشت داده خواهد شد. در صورت سالم بودن محصول بازشدن درب یا بسته بندی محصول پس از تحویل فروشگاه ملزم به بازپس گیری آن محصول نخواهد بود.
  • برای محصولاتی که به هرنحو مشمول خدمات پس از فروش می شوند، کارت ضماتنامه و گواهی خدمات پس از فروش همراه کالا برای مشتریان ارسال شده و قوانین و شرایط این خدمات بر اساس شرح کارت و با شرکت تامین کننده و یا نمایندگی درج شده در آن می باشد.
  • قیمتی که در هنگام سفارش مشتري در پیش‌فاکتور منظور گرديده است، معتبر مي‌باشد

سوپر مارکت بارفروش
http://baarforoosh.ir/
 
Last edited:
بالا