برگزیده های پرشین تولز

www.net-tours.net

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 فوریه 2017
نوشته‌ها
42
لایک‌ها
0
سن
25
امروزه سنگاپور یكی از پر رونق ترین بازارهای دنیا را در اختیار دارد كه وجود بنادر بزرگ بر این رونق افزوده است. اما علت این رونق اقتصادی چیست ؟ سطح رفاهی بالا مردم سنگاپور و وجود منابع مالی خارجی در این كشور باعث شده است كه سنگاپور اقتصادی قوی و پویا داشته باشد . این اقتصاد قوی باعث به وجود آمدن بازارهای بزرگ و مراكز خرید عظیمی در سنگاپور شده است كه هم گردشگران و هم مردم سنگاپور از آن ها خرید می كنند. در این مقاله ما به معرفی تعدادی از بازارهای بزرگ سنگاپور می پردازیم.

Forum.jpg


بازار Forum سنگاپور
بازار Forum یکی از بزرگ ترین بازار های سنگاپور است که با فروشگاه های متعدد احاطه شده است در این بازار برند های معروفی همچون Maniana Rinaldi , Emporio Armani , D&G و ... به فعالیت می پردازند . عمده فعالیت و بخش صنفی این بازار پوشاک است . در این بازار پوشاک کودکان نیز به وفور یافت می شود و مغازه عمدتا به دو دسته پوشاک بزرگسالان و کودکان تقسیم می شوند ، البته بعضی از این فروشگاه ها در هر دو بخش فعالیت دارند . یکی از امکانات رفاهی این مجتمع بخش نگهداری از کودکان است ، که با خیال راحت می توانید کودکان خود را به این بخش بسپارید . در ایام کریسمس تخفیف های شگفت انگیزی در این بازار اعمال می شود ، اگر شما مسافر تور کریسمس سنگاپورهستید خرید در این ایام را فراموش نکنید .

Far%20East%20Plaza.jpg


بازار Far East Plaza سنگاپور
در Far East Plaza بیشتر از هر جای دیگر در سنگاپور می توان تب و تاب مد را دید . بیشتر جوانان سنگاپوری نیز این بازار را به دلیل قیمت های پایین و همچنین به روز بودن مدل های البسه انتخاب می کنند . بازار Far East Plaza بسیار بزرگ است و گشت و گذار در این بازار شاید شما را خسته و گرسنه بکند ، اما جای نگرانی نیست زیرا فست فود های بزرگ و رستوران های بین اللملی در اطراف این بازار به وفور یافت می شوند . شما می توانید از غرفه های تاکسی این بازار نیز استفاده کنید که در خیابان 77th Street و خیابان Area 51 قرار گرفته اند . اگر شما در ایام نوروز به سنگاپور سفر می کنید قیمت های مناسب اجناس در این بازار پیشنهاد مناسبی برای شماست . خرید از این مجموعه را در برنامه تور نوروزی سنگاپور خود بگنجانید .

Ngee%20Ann%20City.jpg


بازار Ngee Ann City سنگاپور
بازار Ngee Ann City متعلق به صنف خاصی نیست . در این بازار هر کالایی که به دنبال آن بگردید خواهید یافت . از مزایای این بازار قرار گیری آن در نزدیکی هتل های بزرگ سنگاپور است که بر سطح فروش غرفه های این فروشگاه نیز تاثیر به سزایی داشته است . لازم به ذکر است که در این بازار فروشگاه بزرگ لگو قرار گرفته است که می توانید جدیدترین محصولات لگو را از آن فروشگاه تهیه کنید . اگر شما هم مسافر تور سنگاپور هستید بازدید از این بازار را فراموش نکنید .

امیدواریم که اطلاعاتی هر چند کوتاه و مختصر در ارتباط با بازار های معروف سنگاپور برای شما عرضه کرده باشیم . شما می توانید هم اکنون جزئیات و قیمت تورهای سنگاپور را در وبسایت نت تور مشاهده کنید .
 
بالا