برگزیده های پرشین تولز

بازارهای کیش

کیش

Registered User
تاریخ عضویت
15 ژانویه 2018
نوشته‌ها
144
لایک‌ها
0
سن
27
بازار پردیس کیش 2

بازار پردیس 2 یکی از مدرنترین و منحصر به فرد ترین بازارهای جزیره کیش است که هم از نظر موقعیت جغرافیایی و هم از نظر زیبایی و معماری و دکوراسیون به کار گرفته شده جزو طراز اولهای بازارهای جزیره ی زیبای کیش محسوب میشود .



در این بازار اغلب برندهای معروف پوشاک های خارجی غرفه دارند و به همین دلیل پردیس 2 یکی از بازارهایی است که اغلب افراد ثروتمند میتوانند از آنجا خرید کنند و خیلی ها با دیدن قیمتهای اجناس بازار پردیس کیش این بازار فرار را بر قرار ترجیح داده و فورا از بازار خارج میشوند . . در سال 1378 افتتاح گرديد. مساحت اين بازار 22.000 متر مربع بوده و در 3 طبقه و با 230 واحد تجاري و 10 واحد اداری و دارای رستوران و کافی شاپ میباشد .در شرق جزيره و در نوار سياحتي واقع گرديده است. تور کیش شهریور 98

همچنین در این بازار نیمکتهای فراوان و فضای سبز هم وجود دارد تا مشتریان بتوانند ساعتی در آنجا استراحت کنند و سپس به خریدهایشان بپردازند .
پردیس 2 در مجاورت بازارهای پردیس 1 و بازارچه فجر قرار دارد. تلفن :2-4456221

بازار پردیس کیش 1

بازار پردیس کیش این بازار یکی از قدیمی ترین و بزرگترین مرکز خریدهای جزیره کیش است که به سبک اروپايي و با مشاوره مشهورترين معماران فرانسوي در سال 1371 در شرق جزيره و در نوار سياحتي كيش ساخته شده است اين مرکز خرید در زميني به وسعت 12.000 مترمربع در 2 طبقه با بيش از 228 واحد تجاري بنا شده است. همچنين يک رستوران و چندين کافي شاپ نيز با محيطي شاد آماده پذيرايي از مشتريان مي باشند و غرفه های آن انواع لوازم آرایشی و بهداشتی لوازم صوتی و تصویری لوازم خانگی و پوشاک و کیف و کفش و... را ارائه میکنند . تور کیش مرداد 98

به علاوه اینها در پردیس 1 چندین بانک خصوصی و دولتی به علاوه چندین دفتر هواپیمایی داخلی و خارجی و همچنین کافی شاپ و رستوران نیز وجود دارد .اکثر توریستهایی که قصد خرید از جزیره کیش را دارند به این بازار مراجعه میکنند و قطعا هیچیک دست خالی از این مرکز خرید برنمیگردند چون بازار پردیس 1 اجناسی با قیمتهای متوسط و البته اغلب با کیفیت بالا را به مشتریان ارائه میدهد و مانند بعضی از بازارها نیست که یا جنسهایشان مرغوب است و قیمتهایشان سر به فلک میزند و یا جنسهایشان بیکیفیت است و ارزان ...در کل پردیس 1 میتواند بازاری باشد برای جلب توجه همه اقشار جامعه که به مروارید خلیج همیشگی فارس سفر میکنند .



به علاوه اینها در پردیس یک چندین بانک خصوصی و دولتی به علاوه چندین دفتر هواپیمایی داخلی و خارجی و همچنین کافی شاپ و رستوران نیز وجود دارد. در این بازار همه روزه ساعت 10 شب مراسم قرعه کشی به همراه موزیک و برنامه‌های شاد و ارایه جوایز نفیس به برندگان که از بین خریداران این بازار می باشند اجرا می گردد
همچنین لازم به ذکر است این بازار در مجاورت بازارچه فجر و بازار پردیس ۲ و در نزدیکی هتلهای پارمیس و داریوش و ارم قرار دارد .

تلفن 4456068-4456500

بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش در سال ۱۳۷۷ در زمینی به مساحت تقریبی یک هکتار، با ۲۰۸ واحد تجاری، اداری در خیابان فردوسی جزیره زیبای کیش، احداث و فعالیت خود را آغاز نموده است. بازار بین‌المللی پانیذ با نمای شیشه‌ای و فضا سازی بسیار مناسب و بسیار با طراوت می باشد که در شرق جزیره و در خیابان فردوسی کیش در بین بازارهای اصلی جزیره کیش قراردارد.

%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1_%D9%BE%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%B0-%DA%A9%DB%8C%D8%B4.jpg


موقعیت بازار پانیذ بین دیگر مراکز تجاری محبوب جزیره کیش از جمله بازارهای پردیس ۱ و ۲، مرکز تجاری و هایپرمارکت واقع شده است و از این‌رو در قطب مراکز خرید جزیره قرار دارد. بخش مهمی از شهرت بازار پانیذ به ارزان بودن اجناس خانگی عرضه شده در آن، در قیاس با دیگر بازارهای جزیره است تور کیش تیر 98

بیشتر فروشگاه های موجود در بازار پانیذ به فروش پوشاک اختصاص داشته و بقیه غرفه ها اجناس مختلف مانند لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری، اسباب بازی، لوازم سفر و ... را ارائه می کنند.
یکی از نکات مثبت بازار پانیذ ارزان بودن اجناس خانگی در آن است.

%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1_%D9%BE%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%B0-%DA%A9%DB%8C%D8%B4_1.jpg


به همین دلیل بازار پانیذ مورد توجه اکثر مسافران جزیره کیش بوده و میباشد .
در طبقه دوم بازار پانیذ شعبه ی دوم فروشگاه شهر چین نیز واقع شده است .
این مرکز خرید در نزدیکی بازارهای مرکز تجاری کیش - بال هایپر مارکت و زیتون واقع شده است .
در محوطه درونی این بازار کافی نت و کافی شاپ و در محوطه بیرونی آن چند رستوران وجود دارد

همه روزه رأس ساعت ۲۲ مراسم قرعه‌کشی بازار با اجرای موسیقی و برنامه های تفریحی و اهداء جوایز به برندگان برگزار می‌گردد.در این بازار همچنین رستوران، فست فود، کافی نت و کافی شاپ وجود دارد.

تلفن: 4420025

بازار ونوس کیش

بازاربین المللی ونوس جزیره کیش، یکی از بازارهای قدیمی جزیره کیش است. این بازار در سال ۱۳۷۵ در فضایی به مساحت۲۶٬۵۰۰ مترمربع در ۲ طبقه و با ۳۱۰ غرفه احداث و به بهره برداری رسید در این بازاربیشتر پوشاک زنانه عرضه میشود. و کمتر در آن فروش سایر محصولات خانگی مشاهده میشود زمینه فعالیت غرفه‌ها پوشاک، کیف و کفش، بهداشتی و آرایشی، اسباب بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی، خرازی ومشاور املاک می باشد. تور کیش تابستان 98

%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1_%D9%88%D9%86%D9%88%D8%B3_%DA%A9%DB%8C%D8%B4.jpg


در بازارونوس همچنین یک رستوران و یک کافی شاپ وجود دارد.

در قسمتی از بازار ونوس وسایلی برای بازی کودکان تعبیه شده است که خردسالان میتوانند ساعات دلپذیری را در آنجا داشته باشند

%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1_%D9%88%D9%86%D9%88%D8%B3_%DA%A9%DB%8C%D8%B4_1.jpg


بازار ونوس در خیابان سنایی قرار دارد وبازار مریم در نزدیکی بازار ونوس می باشد . بیشتر گردشگرانی که قصد خرید از کیش را دارند حتما از این بازار بازدید مینمایند.
تلفن: 4422498-4421521
 
بالا