برگزیده های پرشین تولز

بازارکار دستگاه cnc سنگ

digitalbash

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
22 آپریل 2018
نوشته‌ها
6
لایک‌ها
0
سن
28
محل سکونت
رفسنجان
راههای کسب درآمد به کمک دستگاه CNC سنگ
اصولاً دستگاه‌های CNC با توجه به تجهیزاتی که در آنها به کار گرفته شده، برای کارهای مختلفی به کار گرفته می‌شوند که در این مطلب بحث کسب درآمد به کمک دستگاه CNC سنگ را بررسی خواهیم کرد. طراحی دستگاه‌های CNC به شکلی است که امکان استفاده از آنها در حوزه‌های مشترک وجود دارد. اما سازندگان این دستگاه‌ها توصیه می‌کنند که هر کدام از آنها به صورت تخصصی به کار گرفته شوند و دستگاه CNC چوب فقط برای چوب و دستگاه CNC فلز فقط برای فلز استفاده شود.

در این مطلب می‌خواهیم بدانیم که شیوه‌های کسب درآمد به کمک دستگاه CNC سنگ به چه صورت است و چه راهکارهایی وجود دارد.

راه اندازی کارگاه به کمک دستگاه CNC سنگ خانگی
در بخش ابتدایی این متن می‌خواهیم ایده‌هایی که با سرمایه کم و با کمک یک دستگاه کوچک مانند دستگاه CNC سنگ رومیزی راه اندازی می‌شوند بررسی کنیم. در این مورد ما سه پیشنهاد داریم:

· ساخت لوازم تزیینی: لوازم تزئینی سنگی بسیار زیاد هستند و خوشبختانه در ایران انواع مختلف سنگ‌های معدنی پیدا می‌شود. از سنگ فیروزه گرفته تا سنگ عقیق و انواع سنگ‌های تزئینی، همه آنها قابلیت برش و شکل دهی به کمک دستگاههای CNC سنگ را دارند. پس خیلی راحت چند الگوی معمولی را از اینترنت دانلود کنید و به تولید این تجهیزات کوچک و تزیینی بپردازید.

· حکاکی بر روی کاشی و سرامیک خانگی: در اینجا منظور ما این نیست که دستگاه را ببرید و بر روی کاشی و سرامیک‌های خانگی کار کنید. بلکه می‌توانید یک آگهی تبلیغاتی پخش کنید که شما می‌توانید و سرامیک و کاشی‌ها را قبل از کار گذاشتن به شکل‌های مختلف مانند چهره یک فرد حکاکی کنید. مطمئن باشید که هم مشتری به اندازه کافی برای آن پیدا می‌شود و هم درآمد آن مناسب است.

· ساخت تابلوهای سنگی کوچک: به احتمال زیاد نمونه‌های متعددی از تابلوهای سنگی بزرگ و کوچک را در آپارتمانها و در ساختمانهای ویلایی دیده‌اید. بر روی این تابلوهای سنگین ممکن است یک آیه قرآنی، یک بیت شعر یا حتی یک جمله فلسفی حکاکی شده باشد. شما هم می‌توانید این کار را بر روی انواع مختلف سنگ‌ها مانند سنگ گرانیت انجام دهید و از این طریق به کسب درآمد بپردازید.

راه اندازی کارگاه صنعتی بزرگ
بخش دوم از پیشنهاد ما برای کسانی مناسب است که امکان استفاده از دستگاه CNC سنگ صنعتی یا بزرگ را دارند و می‌توانند با حجم بالا به تولید تجهیزات مختلف بپردازد. این دستگاه‌ها برای یک کارگاه بزرگ و مناسب هستند و امکان تولید انبوه را به ما می‌دهند.

· طراحی و ساخت سنگ قبر: سنگ قبر همیشه مصرف‌کننده دارد و مطمئن باشید که تنوع آنها همیشه بالاست. در واقع شما می‌توانید در حجم بسیار بالایی کار کنید و این امکان را دارید که انواع مختلف سنگها را بتراشید. افراد زیادی هستند که از انجام چنین کاری طفره می‌روند و به دنبال راهکارهای دیگر هستند. اما این یکی از پردرآمدترین مشاغل با دستگاه CNC سنگ است.

· طراحی و ساخت مجسمه: فقط لازم است به مجسمه‌های سنگی نصب شده در پارک‌ها و در میادین شهر توجه کنید. حتی توصیه می‌کنند ویلاهای ساخته شده در شمال یا در جنوب کشور را ببینید که در تمامی سر در آنها از مجسمه‌های سنگی استفاده شده است. این یعنی برای شما به عنوان یک تولید کننده هم فضای کافی وجود دارد تا به مرور زمان خود را پیدا کنید و به کسب درآمد بپردازید.

· طراحی و ساخت سنگ نوشته: این ایده مانند تولید تابلوهای سنگی کوچک با کمک دستگاه CNC سنگ خانگی و رومیزی است که تنها تفاوت آنها با حجم کار و اندازه نمونه کار است. در این سنگ نوشته‌ها شما ممکن است یک تابلوی سنگی خیلی بزرگ برای شهرداری آماده کنید که در آمد آن بسیار بیشتر از تابلوهای سنگی کوچک است. البته فعالیت در این حوزه نیاز به مهارت بالایی دارد و فرد باید بتواند تجهیزاتی آماده کند که توسط عموم مردم پذیرفته شود.

خوشبختانه قابلیت‌ها و توانایی‌های دستگاه CNC سنگ بسیار بالا است و همین توانایی‌ها عامل خوبی هستند که به کمک آن به کسب درآمد بپردازیم. فرا گرفتن اصول اولیه کار با این دستگاه‌ها و کسب مهارت در بخش‌های مختلف این فرصت را به ما می‌دهد که یک کسب و کار دائمی و پرسود برای خود به وجود بیاوریم.
 
بالا