برگزیده های پرشین تولز

بازاریابی مستقیم در روز مادر به کمک مادران می آید

alijah.sh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 ژوئن 2015
نوشته‌ها
31
لایک‌ها
4
خرده فروشی Oechsle با برنامه بازاریابی مستقیم مادران را خوشحال کرد
طبق سنت هر سال فرزندان برای مادرانشان در روز مادر هدیه می خرند. گاهی این هدایا را مادران دوست ندارند. خرده فروشی Oechsle در کشور پرو همین مساله را تبدیل به فرصتی برای یک برنامه پروموشن جذاب کرده و با شیوه بازاریابی مستقیم موفقیت چشمگیری را کسب کرد.

قضیه از این قرار است که این خرده فروشی، تعدادی از مادران را دعوت کرده و با پرسش از آنها، لیستی از کالاهایی تهیه کرده است که »ادران با دریافتشان به عنوان هدیه روز مادر خوشحال نمی شوند. سپس قیمت آنها را به طرز چشمگیری افزایش داده تا کسی نتواند این کالاهای کلیشه ای را بخرد!

نهایتا افزایش قیمت این کالاها به سبک معمول تبلیغ شد. استفاده از تبلیغات در محل فروش(P.O.S) خرده فروشی باعث وایرال شدن و بازاریابی چریکی جالب توجهی گردید. البته در گسترش این کمپین بازاریابی، تبلیغات در ایستگاه های اتوبوس هم استفاده شد. اما همانطور که اشاره شد تبلیغات ویروسی بیشترین کمک را به آگاهی رسانی مخاطبان داشته است.

ادامه مطلب بازاریابی مستقیم را از لینک منبع مطالعه بفرمایید.
 
بالا