برگزیده های پرشین تولز

بازاریابی و فروش محصولات الکترونیکی

nda.kh

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
24 آگوست 2016
نوشته‌ها
16
لایک‌ها
1
محل سکونت
مشهد
%DA%86%D8%B1%D8%AE%D9%87-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D9%88-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%DB%8C%DA%A9-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF%DB%8C-1.jpg
فروش محصول نیازمند برنامه ریزی، طراحی و هدف گذاری است. تبلیغات کور، بازاریابی بی هدف و نهایتا بی نتیجه ماندن تمام زحمات تولید کنندگان ما ناشی از یک چیز است: “مدیریت بازاریابی ضعیف” . هنوز برخی از همکاران عزیز ما تصور می کنند با استخدام بازاریاب تلفنی یا ویزیتور حضوری می توانند در دنیای رقابتی امروز محصول خود را به فروش برسانند. بازاریابی و فروش محصولات الکترونیکی از فروش محصولات مصرفی به مراتب پیچیده تر است. بازاریابی محصولات تخصصی نیازمند دانش بازاریابی و فنی در مورد محصول است.

برای برنامه ریزی بازاریابی در سه زمینه باید اقدام کرد:
  • برنامه راهبردی(استراتژی) بازاریابی
  • ایجاد ابزار های بازار یابی مناسب
  • بدست آوردن مشتریان جدید و حفظ مشتریان ثابت

ما در فروش شما سهیم می شویم و شما را در تک تک مراحل بازاریابی و فروش محصولات الکترونیکی یاری می کنیم.
استراتژی؛

هدف گذاری های کلان و برنامه های بلند مدتی است که نتیجه و راه ما را مشخص می کند. ایجاد موقعیت متمایز رقابتی ، برند سازی، قیمت گذاری و ایجاد کانال های توزیع محصول از این جمله است.

ابزار های بازار یابی؛

منظور از ابزار های بازاریابی تمام امکاناتی است که از آن جهت نفوذ در بازار و ارائه محصول استفاده می کنیم. برای مثال: محتوا(کاتالوگ، بروشور و …) برای توضیح و ارائه محصول، نام گذاری مناسب محصولات، محتوای گرافیکی جذاب برای محصول و …. همه امکاناتی است که برای بازاریابی به آن نیاز داریم و باید آن را ایجاد کنیم.

کسب مشتری؛

هر روشی که برای یافتن مشتریان بالقوه وتلاش برای تبدیل نمودن آنها به مشتریان دائمی می کنیم؛ برنامه ریزی جهت کسب مشتری است. دو مرحله قبل (استراتژی و ابزار ها) زیرساختی برای عملی نمودن این بخش است. در برنامه ریزی کسب مشتری به طراحی چرخه فروش، طراحی کمپین ها و تخصیص بودجه بازاریابی می پردازیم.

ادامه مقاله در ؛
بازاریابی و فروش محصولات الکترونیکی


:)
 
بالا