برگزیده های پرشین تولز

بازاریابی گردشگری و توریست

aftabgardun_erfan

Registered User
تاریخ عضویت
21 نوامبر 2012
نوشته‌ها
84
لایک‌ها
28
محل سکونت
تهران

Tourist.jpg
استراتژي هايي که بوسيله تورگردان استفاده مي شود براي ارتباط داشتن با عموم است و بر روي ماهيت خدمات تأکيد مي کند . بنابراين هر دو نوع هم فرآيند بازاريابي و هم مشتري به صورت متفاوتي در گردشگري عمل مي کنند. در بازاريابي گردشگري ، بازارياب بايد دو بعد را در نظر داشته باشد در وهله اول رضايت ساكنان محلي از كسب سود از جريان گردشگري و در بعد دوم حاصل شدن رضايت از تجربه گردشگري ، از سوي بازديدكنندگان مي باشد.


برای توسعه ی یک برنامه ی بازاریابی موفق ،شما باید مشتریان هدف خود را بشناسید. با این آگاهی شما قادر خواهید بود فروش خود را افزایش داده و سودتان را بهبود بخشید.


با رسیدن تعداد توریست ها به یک میلیارد در سال در اقصی نقاط جهان و رشدی که انتظار میرود همچنان افزایش یابد، فرصت‌ها در صنعت گردشگری بی پایان هستند. با این حال در بسیاری از مقصد‌ها کسب و کار گردشگری همراه با موفقیت نیست.
چرا مقصد‌های بسیاری در تلاش برای بدست آوردن گردشگران در آب و هوای مناسب برای گردشگری هستند؟


یک بازاریاب برای اینکه در فرایند بازاریابی خود در حیطه گردشگری موفق عمل کند باید رفتار مصرف کنندگان را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهد و انگیزه های آنان را در نظر بگیرد تا محصولاتی را متناسب با علائق و خواسته آنها ارائه دهد که این موضوع رضایت مصرف کننده را نیز به دنبال دارد.


بازاریابی یک بخش عمده‌ای از حلال مشکلات است، اما آن همچنان یک بخش جدا ناپذیر از راه حل است.
امروزه مسافران عملاً می‌توانند مقصد سفرشان را در یک چشم به هم زدن انتخاب کنند، برقراری ارتباط با جزایر دور دست در حالی که در حال رفتن به محل کارشان هستند و برنامه‌ریزی سفر یا ماجراجویی‌های سفارشی که به سادگی هر چه تمام‌تر میتوان با سیستم عامل‌های آنلاین این کار را انجام داد.


Tourism-Marketing-1.jpg


با شکست در ارتباط و به دست آوردن این مخاطبان مجازی، تعداد زیادی از شرکت‌های توریستی در حال مبارزه با مشکل بزرگی هستند بنابراین بازاریابی‌تان را متوقف کنید، بازاریابی با یک هدف مشخص را برای خودتان آغاز کنید. بدون ترکیب درستی از استراتژی‌های بازاریابی گردشگری، ابزار و فن‌آوری یا تکنولوژی، سفر کاری شما با بدست آوردن مشتریان بالقوه همراه نخواهد بود و حتی مهم‌تر از همه، آن مشتریان بالقوه هم قادر به پیدا کردن شما نخواهند بود.


mindmap_tourism.JPG
یک کسب و کار توریستی موفق نیاز به یک نام تجاری دارد که با هدف‌های تجاری‌اش همسان باشد، محتوایی که در امر ایجاد مشتریان بالقوه موفق عمل کند و در سطحی از سرویس‌دهی قرار دارد که به نیازهای مشتریانش گوش فرا می‌دهد، البته این مسئله مشخص است که مشکل اصلی اکثر کاربران محدودیت بودجه است.
بازاریابی داخلی در مقایسه با بازاریابی خارجی ( اعم از پرداخت هزینه برای تبلیغات آنلاین یا ایمیل های مستقیم) براساس درک از ساختن کسب و کاری آسان برای شما در جهت پیدا کردن و جذب مشتریان به وب سایت‌تان آن هم از طریق محتوا های جذب کننده و الهام بخش است.



تیم کارشناس های موفق ما می‌توانند شما را از طریق نام تجاری و فرایند طراحی، پیشرفت و مدیریت وب سایت‌تان کمک کنند، کمپین های رسانه اجتماعی خود را ساخته و راه بیندازید و با ارائه‌ی پیش‌بینی و گزارش در بازگشت از سرمایه‌گذاری برای استراتژی بازاریابی توریستی خودتان استفاده کنید.


شاد باشید
منبع : شرکت توسعه نسل وب

 
بالا