برگزیده های پرشین تولز

بازار کیس‌های آی‌فون ۶ و ۶ پلاس داغ می‌شود

parto_webdesign

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
5 آپریل 2014
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
2
سن
34
دوربین برآمده پشت آی‌فون ۶ و۶ پلاس و نیز نگرانی‌هایی در مورد خم شدن آی‌فون ۶ پلاس، بازار کیس‌های آی‌فون را بیش از پیش داغ کرده است. اگر تا دیروز فقط کاربران محتاط و وسواس کیس‌ می‌خریدند، حالا همه آنهایی که نگران لنز دوربین پشت هستند، یا آنهایی که دوست ندارند، گوشی هنگامی که روی سطح همواری مثل یک میز گذشته شده، لق بخورد، یا آنهایی که نگران خم شدن گوشی ۶ پلاس خود هستند، همه به سمت خرید کیس می‌روند.

کیس‌های موجود در بازار، از همین حالا متنوع هستند، اما در این میان Gresso شاید مستحکم‌ترین کیس را برای آی‌فون ۶ پلاس ساخته باشد. کیس این شرکت نیروی لازم برای خم کردن آی‌فون ۶ پلاس را از ۷۰ پوند به ۳۰۰ پوند افزایش می‌دهد و به این ترتیب خیال کاربر را راحت می‌کند.

این کیس آلومینیومی است و دو جزء پشتی و جانبی دارد که با قفل مغناطیسی به هم جفت می‌شوند.

البته برای کاربران ثروتمند هم این شرکت خواب‌هایی دیده است و برای آنها یک کیس از جنس تیتانیوم، طلای زرد ۱۸ عیار و طلای سفید درست کرده است که قیمت این یکی ۲ هزار دلار است و ماه اکتبر پیش‌فروش آن شروع می‌شود!

به هر حال برای فروشندگان موبایل (به خصوص فروشندگان ایرانی موبایل) که گاه سود ناشی از فروش کیس، نرم‌افزار و محافظ‌های صفحه‌نمایش برای آنها بیشتر از سود خود گوشی می‌شود، این ضعف‌های اخیر در آی‌فون ۶ و ۶ پلاس، در حکم غنیمتی است!

طراحی سایت
partodesign.com​
 
بالا