برگزیده های پرشین تولز

بازدید خودرو قبل از سفر و ابزار مورد نیاز برای اطمینان در راه ها

آیا قبل از سفر خودرو خود را از نظر فنی بررسی می کنید؟

  • بله

    Votes: 1 100.0%
  • خیر

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    1

PooyeshSocial

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 سپتامبر 2016
نوشته‌ها
18
لایک‌ها
2
بازدید خودرو قبل از سفر و ابزار مورد نیاز برای اطمینان در راه ها

مشکلات و نقص های فنی که برای یک خودرو در جاده ها و راه ها پیش می آید می تواند به یک کابوس تبدیل شود؛ اما انجام چکاپ خودرو برای مسافرت قبل از به راه افتادن در مسیر ها و جاده های طولانی و سخت می تواند ایده بسیار خوبی برای جلوگیری از رخدادن فاجعه و خراب شدن تعطیلات شما مخصوصا در فصل تابستان داشته باشد. در ادامه قصد داریم به نکاتی که باید در بازدید خودرو قبل از سفر به آن توجه داشته باشید بپردازیم.

بازدید خودرو قبل از سفر
وقتی که برنامه مسافرت خود و خانواده را در با خودرو در سر دارید، حتما فکر اینکه وسط جاده به شانه خاکی هدایت شوید و شاهد مشکلات و نقص فنی در خودرو خود باشید بخش بد ماجراست. انجام چکاپ قبل از مسافرت خودرو این آرامش خاطر را به شما می دهد که از اتفاقات و خرابی های پیش بینی نشده و هزینه بر جلوگیری کند و با سپردن ماشین اتومبیل خود به یک تکنسین کار بلد قبل از سفر مشکلات همگی رفع خواهند شد.

درست در راهی که در حال پیمودن آن هستید ، به عنوان یک راننده پس از یک چکاپ ۱۰ دقیقه ای ساده متوجه خواهید شد که ماشین شما چقدر برای جاده آماده تر خواهد بود. اگر خودروی شما نیازمند سرویس یا تعمیر باشد ، با انجام ان می توانید به سادگی امنیت و قابلیت اعتماد را به ماشین خود اضافه کنید.

آماده کردن ماشین برای مسافرت
برای آماده کردن ماشین خود برای مسافرت به نکات زیر توجه داشته باشید.

لاستیک ها را چک کنید
چک کردن لاستیک خودرو شامل باد خودرو و میزان آج لاستیک می شود. عدم تنظیم باد لاستیک های خودرو باعث افزایش هزینه های سوخت مصرفی ماشین شما و همچنین در بعضی مواقع نیازمند شدن لاستیک های خودرو شما به تنظیم می شود. همچنین لاستیک ها باید از نظر برآمدگی ها و فرو رفتگی ها بررسی بشوند.

تسمه و شلنگ ها را بررسی کنید
از آنجایی که تسمه و شلنگ های به کار رفته در ماشین شما می توانند شکسته ، خورده و پوسیده شوند نیازمند بررسی شما هستند. این ابزار برای سیستم الکتریکی ، سیستم تهویه هوای خودرو ، فرمان پذیری خودرو و سیستم کولر یا خنک کننده خودرو ضروری هستند.

مایعات و فیلتر ها را بررسی کنید
این چک و بررسی شامل ، روغن موتور ، روغن ترمز ، روغن فرمان و روغن گیربکس و همچنین مایع شیشه شور و ضد یخ و خنک کننده می شود.

از چراغ های خودرو مطمئن شوید
چراغ های داخل خودرو و همچنین خارج خودرو و همچنین شیشه ها را چک کنید و در صورت کثیفی آن را تمیز کنید؛ در این صورت هم خوب میبینید و هم خوب دیده می شوید.

ترمز و باطری ماشین را چک کنید
این چک را برای اطمینان از اتصال درست باطری و همچنین عدم وجود خوردگی در باطری انجام دهید و همچنین از ترمز ها برای تضمین امنیت خود و سر نشینان خودرو بررسی به عمل آورید!

البته که در نوشته ای دیگر در رابطه با نگهداری باطری برای افزایش عمر مفید آن نکاتی را گفته ایم که پیشنهاد می کنیم آن را بخوانید.

Car Care Council همچنین به رانندگان توصیه می کند به عنوان ابزار مورد نیاز در خودرو ، جعبه کمک های اولیه را نوسازی کنند.

در نهایت پیشنهاد می کنیم اگر مدیریت یک مجموعه کاری حمل و نقل را بر عهده دارید با استفاده از یک دستگاه ردیاب GPS از سلامت و امنیت رانندگان و خودرو های خود مطمئن شوید.

با استفاده از یک دستگاه ردیاب GPS می توانید از موقعیت های مکانی ، مسیر های پیموده شده ، رانندگی با سرعت غیرمجاز و… مطلع شوید.

قیمت ردیاب خودرو

بازدید خودرو قبل از سفر را برای تضمین آرامش خود در سفر جدی بگیرید!
 
بالا