برگزیده های پرشین تولز

بازیابی رمز جیمیل ، بازیابی پسورد جیمیل فراموش شده | همراه رایانه

javad hoseini

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
31 جولای 2017
نوشته‌ها
10
لایک‌ها
0
سن
34
بازیابی رمز جیمیل ، بازیابی پسورد جیمیل فراموش شده | همراه رایانه


آموزش بازیابی رمز جیمیل و بازنشانی و بازیابی پسورد جیمیل فراموش شده را اینجا بخوانید + پاسخگویی تلفنی تغییر ، بازنشانی و بازیابی رمز جیمیل Gmail با 9099070345 همراه رایانه !!! فراموشی و از یاد رفتن گذرواژه Gmail یا حساب اکانت گوگل از مشکلات امنیتی است که در آموزش بازیابی رمز عبور نشانی رایانامه جیمیل آن را توضیح داده ایم

بازیابی رمز جیمیل کاربران گاهی رمز جیمیل خود را فراموش میکنند و اولین چیزی که به ذهن آنها میرسد ساخت یه اکانت جدید است اما گاهی بنا به دلایلی مثل داشتن ایمیل مهم در inbox یا ذخیره شدن بازی ها در ایمیل آنها باعث میشود که نتوانند اکانت جدید جیمیل بسازند و مجبور هستند به دنبال راهی برای بازیابی رمز جیمیل فراموش شده ی خود باشند.
بازیابی رمز جیمیل به چندین صورت امکان پذیر می باشد که ما در این آوزش دو نوع معروف آن را به شما آموزش می دهیم از جمله :
- بازیابی رمز جیمیل با شماره تلفن
- بازیابی رمز جیمیل با ایمیل پشتیبان
recovery-gmail.aspx


بازیابی رمز جیمیل با شماره تلفن
بازیابی رمز جیمیل با شماره تلفن برای بازیابی رمز جیمیل فراموش شده کافی است وارد سایت جیمیل شده و طبق عکس زیر گزینه ی Sing In را انتخاب نمایید .
singin-gmail.jpg


در صفحه ی بعدی آدرس جیمیل خود را وارد نمایید و گزینه ی Next انتخاب نمایید .
login-gmail.jpg


در پنجره بعدی از ما در خواست میشود که رمز جیمیل خود را وارد نمایید اما به دلیل اینکه رمز را فراموش کرده ایم میبایست بروری گزینه ی Forgot Password کلیک نمایید.
forgot-gmail.jpg


در مر حله ی بعدی از شما درخواست می کند آخرین پسوردی که یادتون می آید را وارد نمایید. اگر حتی آخرین پسورد هم بخاطر نمی آورید در پایین صفحه گزینه ی Try different question را انتخاب نمایید . این گزینه به معنای که سوال های مختلف دیگر را امتحان کنید.
password-remember.jpg


در این مرحله به شما پیشهاد میشود که کد امنیتی از طرف سرور جیمیل به شماره تلفنی که در زمان ساخت اکانت درج کرده اید ارسال شود و یا در صورت عدم ارسال کد امنیتی به خط شما از طریق گزینه ی Get a Call با شماره شما تماس گرفته و کد امنیتی را برای شما عدد به عدد اعلام می کند و شما باید بلافاصله کد را یاداشت نمایید.
send-message-gmail.jpg


در اینجا کد ارسال شده را وارد نمایید و گزینه ی Next را بزنید.

enter-code-gmail.jpg


در قسمت بعد در کادر اول از شما در خواست میشود که رمز عبور جدید را وارد کرده و مجدد در کادر دوم همان پسورد را تایپ نمایید.دقت کنید که دو پسورد باید دقیقا مثل همدیگر باشد و گرنه به شما اخطار خواهد داد.

careat-pass-gmail.jpg


حال می توانید به راحتی با پسورد جدید وارد جیمیل خود شوید.

بازیابی رمز جیمیل با ایمیل پشتیبان
بازیابی رمز جیمیل با ایمیل پشتیبان در این مرحله باید مثل روش بالا تا مرحله ارسال کد امنیتی به شماره موبایل درج شده هنگام ساخت اکانت پیش روید و بجای انتخاب ارسال کد امنیتی بر روی شماره تلفن در این قسمت گزینه ی Try different question انتخاب نماید.تا در قسمت بعدی به شما پیشنهاد دهد که کد امنیتی را به ایمیل پشتیبانی که در هنگام ساخت اکانت درج نموده اید ارسال نماید.

poshtyban-gmail.jpg
 
بالا